Технічна підтримка
Технічна підтримка
За допомогою пункту головного меню Сонати "Меню - Допомога - Надіслати відгук" можна відкрити налаштований у вашій системі поштовий клієнт для написання листа розробникам. Так ви можете відправити нам свої побажання, питання та подяки, що стосуються програми. Ця функція доступна тільки в ліцензійній версії Сонати.
У разі виникнення програмної помилки Соната автоматично відкриє вікно зворотного зв'язку і надасть вам можливість відправити до спеціалістів технічної підтримки інформацію щодо помилки.
Також ви можете подати звернення до технічної підтримки і найближчим часом з вами зв'яжеться наш представник. Для цього оберіть "Меню - Допомога - Звернення до тех. підтримки":
У цьому вікні обов'язково вкажіть телефон або електронну пошту, за якими можна із вами зв'язатися, та коротко опишіть суть проблеми у "Тексті звернення". Після натиснення "ОК" ваша заявка буде зареєстрована у системі обслуговування клієнтів.
Щоб подивитися статус обробки своєї заявки, оберіть "Меню - Допомога - Стан звернень":
Для співпраці з технічної підтримкою Сонати може знадобитися надання вами віддаленного доступу до вашого комп'ютера. Це робиться за допомогою програм AmyAdmin або TeamViewer. Вам треба завантажити якусь з цих програм, встановити (у випадку TeamViewer) та запустити. Далі треба буде сказати спеціалісту технічної підтримки свій ID-номер: поле "Ваш ID" у вікні відповідної програми, та дозволити доступ до вашого комп'ютера натисненням кнопки ОК у вікні, що з'явиться по тому.
Ще одним елементом підтримки користувачів є форум програми. Там ви можете більш інтерактивно поспілкуватися зі спеціалістами технічної підтримки та обговорити з іншими користувачами різноманітні питання розвитку програми.