Не надходять квитанції
Не надходять квитанції
Якщо ви відправляли звіти, але не отримали жодної квитанції протягом певного часу (день-два), то це може статися за однією з наступних причин:
- Після відправлення квитанцій ви змінили адресу поштової скриньки для поточного профілю підприємства. Пам'ятайте, що квитанції надходять тільки на ту адресу, з якої були відправлені відповідні звіти! Тож, у цьому разі треба повернути попередню адресу електронної пошти у налаштуваннях профілю.
- Не вірно налаштовані параметри вхідного серверу (POP3) у властивостях поточного поштового акаунту. Зайдіть до вікна редагування поштового акаунту та переконайтесь, що всі параметри відповідають налаштуванням, які рекомендовані вашим поштовим сервером.
- У параметрах вашої поштової скриньки (на сайті поштового провайдера) не активована функція пересилання листів за протоколом POP.
- Хтось інший перемістив або видалив отримані квитанції з поштової скриньки до того, як Соната їх прийняла. Це може бути як інша людина, так і програма, наприклад, поштовий клієнт. Пам'ятайте, що деякі поштові клієнти, зокрема Outlook, за замовчуванням видаляють з серверу прийняті листи! Якщо на поштову скриньку, яка вказана у Сонаті для звітності, налаштований також якийсь поштовий клієнт (у вас або у ваших співробітників), то вам треба переконатись, що він не залишає отримані листи на сервері.
- У вас в Сонаті налаштовано декілька профілів підприємств і ви намагаєтесь прийняти квитанції не в тому профілі, з якого відправляли звіти. Пам'ятайте, що Соната завантажує з поштової скриньки тільки ті квитанції, що відповідають поточному профілю! Якщо ви не певні, до якого саме профілю чекаєте квитанції, то активуйте по черзі всі налаштовані профілі підприємств і здійсніть прийом квитанцій для кожного з них.
- Зайдіть на пошту через web-інтерфейс або іншу поштову програму. Подивіться чи не потрапили квитанції до папки СПАМ (в такому разі програма не зможе їх сама завантажити). Якщо квитанції присутні в скриньці, але програма їх не може завантажити автоматично, вам необхідно завантажити їх вручну (квитанції - це файли RPL, KVT або XML) та імпортувати в програму.
Якщо в поштовій скриньці відсутні квитанції ви можете зателефонувати до Фіскальної служби, щоб дізнатись про стан обробки вашого звіту.
Зателефонуйте за наведеними нижче телефонами, скажіть ЄДРПОУ-код вашого підприємства, назву звіту та приблизний час подання.
Інформацію щодо стану обробки податкової звітності та податкових накладних можна отримати за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 5).
Крім того працює Контакт-центр Фіскальної служби, з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі) за телефонами:
(044) 323 01 11 (міський)
(067) 555 01 11
(066) 555 01 11
e-mail: idd@minrd.gov.ua