Можливості Сонати
Ліцензія
Перед роботою
Завантаження та встановлення
Оновлення
Швидкий старт
Знайомство з програмою
Домашня сторінка
Звіти
Податкові накладні
Квитанції
Журнал
Кошик
Календар
Господарські операції
Вікно звіту
Нові можливості програми
Блокування полів
Інформація у розрізі
Підбір ціни
Службове внесення
Криптобібліотека
Налаштування
Сертифікати
Профіль
Створення профілю
Редагування профілю
Підприємство
Контакти
Реєстраційна інформація
Цифровий підпис
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Банківські рахунки
Контрагенти
Працівники
Поштові налаштування
Додаткові поштові налаштування
Ліцензія
Бланки
Імпорт профілю
Мережевий профіль
Резервне копіювання
Робота з документами
Створення
Заповнення звітів
Властивості звіту
Підписання та відправлення
Квитанції та повідомлення
Імпорт/експорт документів
Пакетне подання звітності
Заповнення ЄСВ
Звірка ПДВ
Реєстр ПН
Розблокування ПН
Початкові документи
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Обмін податковими накладними
Початкові налаштування
Відправлення накладної контрагенту
Отримання накладної від контрагента
Обмін через Єдиний реєстр
Календар
Найближчі події
Виконані події
Мої нагадування
Поширені проблеми
Ключі від АЦСК "Україна"
Сертифікат не знайдено
Не надходять квитанції
Не знайдена процедура
Немає звітів до Держстату/ПФУ
Код інспекції не дорівнює 4 символам
Блок даних, невірний підпис
Розсипається пакет при імпорті
Налаштування програми
Загальні налаштування
Документи
Журнал
Календар
Каталоги
Резервне копіювання
Технічна підтримка
Заповнення ЄСВ

Заповнення ЄСВ

Алгоритм заповнення ЄСВ на прикладі Е04

Перейдіть до "МенюСтворитиНовий звіт", оберіть ліворуч розділ "Пенсійний фонд" та відповідний місяць і рік звітного періоду (якщо у Вас немає такого розділу, тоді треба увімкнути подачу звітності до ПФУ у налаштуваннях профілю). Праворуч з'явиться список форм звітності, оберіть там "Е04" та натисніть "ОК". Відкриється вікно звіту Е04.

Спочатку звіт містить тільки перелік таблиць. Додайте до нього ті таблиці, які вам потрібні. Це можна зробити двома способами:

  1. Виділіть необхідну таблицю ліворуч, потім натисніть кнопку "Додати аркуш" (кнопка присутня, якщо Ви ще не додавали цей аркуш).
  2. Натисніть правою кнопкою миші на відповідну таблицю та оберіть пункт контекстного меню "Додати аркуш". Таким чином можна додавати і наступні аркуші таблиць при необхідності.

Спочатку заповнюються всі необхідні таблиці, крім першої та шостої (якщо якусь таблицю вам заповнювати не треба, тоді не створюйте для неї аркуша). Потім треба натиснути кнопку "Консолідація даних".

Після цього таблиця 6 заповнюється даними співробітників, це можна зробити кількома способами:

  1. Заповнення з файлу .dbf – імпорт даних щодо співробітників з інших програм (наприклад 1С). Натисніть правою кнопкою миші на таблицю 6 ліворуч, оберіть пункт меню "Імпорт з dbf" та вкажіть файл даних співробітників. Таким чином можна імпортувати дані в .dbf форматі до таблиць 5 - 9.
  2. Автоматичне заповнення з довідника – імпорт всіх даних з довідника співробітників поточного профілю Сонати. Натисніть правою кнопкою миші на таблицю 6 ліворуч, оберіть пункт меню "Імпорт з довідника співробітників".
  3. Заповнення з довідника вручну – імпорт окремих даних з довідника співробітників поточного профілю Сонати. Натисніть на кнопку "…" у полі "Номер облікової картки ЗО" відповідного рядку таблиці та оберіть потрібного співробітника з довідника.
  4. Ручне занесення даних – ви можете записати до таблиці дані навіть тих співробітників, яких немає у довіднику вашого підприємства в Сонаті чи в інших програмах. Для цього вам потрібно просто заповнити всі необхідні поля відповідного рядка таблиці з клавіатури.

У першому та другому варіантах Соната автоматично заповнює більшість полів таблиці. Залишається вказати тільки суми нарахованої з/п. У третьому і четвертому варіантах треба вручну вказати значення граф з 10 по 19.

Після цього натисніть "Розрахунок" (рахуємо суми та інші формули у таблицях), потім "Консолідація даних" (переносимо відповідні дані з інших таблиць до таблиці 1 та розраховуємо суми).

Заповнення звіту завершене, але він ще потребує перевірки. Натисніть кнопку "Перевірка коректності". Якщо десь у тілі звіту знайдеться помилка, то поряд з помилковим полем з'явиться підказка щодо цього на червоному фоні. Знайдені помилки треба виправити для того, щоб звіт коректно прийнявся у ПФУ.

Заповнення решти звітів ЄСВ

Інші додатки ЄСВ (Е05, Е06, Е07) заповнюються аналогічним чином за деякими особливостями:

  • Не підтримується функція імпорту співробітників з довідника або з файлу .dbf, тож для цих звітів можливі тільки останні два варіанти заповнення таблиць співробітників: заповнення з довідника вручну та ручне занесення;
  • Не потрібна консолідація, тож ланцюг необхідних операцій після вводу чи зміни значень спрощується і виглядає наступним чином: "Автоматичний розрахунок > Перевірка коректності";
  • З огляду на попередній пункт, очевидно, що всі таблиці цих додатків можуть заповнюватись незалежно одна від одної та в будь-якому порядку.

Пам'ятайте! Звіти Е05 та Е06 заповнюються тільки фізичними особами і тільки за рік.