Властивості звіту
Властивості звіту
Властивості кожного звіту можна змінити вже після створення та збереження. Це - період подання, відділ для подання копії, стан звіту та номер у періоді. Для цього на вкладці "Звіти" оберіть потрібний документ та оберіть в контекстному меню пункт "Властивості". Вікно має дві сторінки: "Загальні" та "Додаткові".
Загальні властивості містять назву звіту та його чаркод, період поданя (можна змінити), статус та інформацію про одержувача - держслужбу, до якої подається оригінал звіту. Також, при встановленні галки "Копія подається до" можна обрати другий відділ державної установи для звітування.
Зверніть увагу! Копію звіту можна відправити тільки одночасно з основним звітом. Тож треба змінювати властивості основного звіту перед відправленням, а фізичних копій документу створювати не треба.
У додаткових властивостях можна змінити стан та номер звіту в періоді. Для звіту по ЄСВ в додаткових властивостях знаходиться його порядковий номер.
Під час роботи з податковими накладними сторінка додаткових властивостей значно відрізняється від інших документів. Окрім імені файлу, стану та номеру документа тут є ще дві групи параметрів.
Група властивостей накладних містить наступні дані:
- Видана/Отримана - інформація про "напрямок" накладної, тобто виписана вона вами чи вашим контрагентом (тільки для перегляду);
- Вид документу - накладна, митна декларація, касовий чек, документ бухгалтерського обліку тощо (можна змінити);
- До уточнюючого розрахунку - визначає, чи потрапляє даний документ до уточнюючого розрахунку з ПДВ (можна змінити);
- Контрольована операція - визначає, чи входить даний документ до контрольованої операції (можна змінити);
- Розподіл сум кредиту - визначає, чи використовується розподіл податкового кредиту до цього документу (можна змінити);
- Ставка податку - визначає ставку податку для даної накладної (основна, 7%, нульова, експортна тощо). Це важливий параметр, від нього залежить розрахунок сум всередині накладної та її розподіл по рядкам декларації (можна змінити);
- До рядку декларації - цей параметр визначає, до якого рядку декларації треба віднести дану накладну у щомісячному або квартальному підсумку. Таким чином, користувач може самостійно розподіляти накладні по рядкам декларації з ПДВ. Якщо цей параметр не вказано, то накладна піде до "загальних" рядків відповідно до ставки податку (можна змінити).
Нижче розташована інформація для отриманих накладних: дата отримання, дата реєстрації, сума ПДВ та особа, що зареєструвала накладну (власник підпису).