Квитанції та повідомлення
Квитанції та повідомлення
Існують кілька видів відповідей на електронні документи звітності, які відправляються автоматично з серверу (шлюзу) відповідної державної установи:
- Повідомлення – означає, що ваш документ (або пакет документів) успішно прийнятий сервером державної установи;
- Квитанція №1 – означає, що підписи вашого документу (або пакету документів) було перевірено та успішно розшифровано. Якщо квитанція прийшла без поміток або з позначкою "із зауваженнями", то документ пройшов перевірку підписів. Якщо наявна позначка "не прийнято", то виникла проблема технічного характеру (подробиці в тексті квитанції).
- Квитанція №2 – означає, що ваш звіт або накладна розглянуті автоматичними системами контролю звітності. Вона може інформувати як про успішне подання документу, так і про якісь помилки, допущені при його заповненні.
Щоб завантажити всі квитанції з поштової скриньки підприємства, натисніть кнопку "Перевірити пошту", що знаходиться у правому верхньому куті програми. Після цього вікриється вікно перевірки вхідних повідомлень:
Після закінчення процесу перевірки у цьому вікні можна побачити кількість отриманих квитанцій, витягів, накладних. Кнопка "Детально >>" відкриває вікно з детальним описом процесу прийняття листів, де можна побачити подробиці та причини помилок обробки пошти, якщо вони мали місце.
Отримані квитанції та повідомлення можна побачити у вкладці "Квитанції", де вони відображені загальним списком, а також у вкладці "Звіти", де кожна квитанція закріплюється за відповідним звітом.
Квитанції, як і звіти, можливо експортувати в PDF, RTF, TXT формати для більш зручного опрацювання та роздруковування.