Можливості Сонати
Ліцензія
Перед роботою
Завантаження та встановлення
Оновлення
Швидкий старт
Знайомство з програмою
Домашня сторінка
Звіти
Податкові накладні
Квитанції
Журнал
Кошик
Календар
Господарські операції
Вікно звіту
Нові можливості програми
Блокування полів
Інформація у розрізі
Підбір ціни
Службове внесення
Криптобібліотека
Налаштування
Сертифікати
Профіль
Створення профілю
Редагування профілю
Підприємство
Контакти
Реєстраційна інформація
Цифровий підпис
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Банківські рахунки
Контрагенти
Працівники
Поштові налаштування
Додаткові поштові налаштування
Ліцензія
Бланки
Імпорт профілю
Мережевий профіль
Резервне копіювання
Робота з документами
Створення
Заповнення звітів
Властивості звіту
Підписання та відправлення
Квитанції та повідомлення
Імпорт/експорт документів
Пакетне подання звітності
Заповнення ЄСВ
Звірка ПДВ
Реєстр ПН
Розблокування ПН
Початкові документи
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Обмін податковими накладними
Початкові налаштування
Відправлення накладної контрагенту
Отримання накладної від контрагента
Обмін через Єдиний реєстр
Календар
Найближчі події
Виконані події
Мої нагадування
Поширені проблеми
Ключі від АЦСК "Україна"
Сертифікат не знайдено
Не надходять квитанції
Не знайдена процедура
Немає звітів до Держстату/ПФУ
Код інспекції не дорівнює 4 символам
Блок даних, невірний підпис
Розсипається пакет при імпорті
Налаштування програми
Загальні налаштування
Документи
Журнал
Календар
Каталоги
Резервне копіювання
Технічна підтримка
Квитанції та повідомлення

Квитанції та повідомлення

Існують кілька видів відповідей на електронні документи звітності, які відправляються автоматично з серверу (шлюзу) відповідної державної установи:

  • Повідомлення – означає, що ваш документ (або пакет документів) успішно прийнятий сервером державної установи;
  • Квитанція №1 – означає, що підписи вашого документу (або пакету документів) було перевірено та успішно розшифровано. Якщо квитанція прийшла без поміток або з позначкою "із зауваженнями", то документ пройшов перевірку підписів. Якщо наявна позначка "не прийнято", то виникла проблема технічного характеру (подробиці в тексті квитанції).
  • Квитанція №2 – означає, що ваш звіт або накладна розглянуті автоматичними системами контролю звітності. Вона може інформувати як про успішне подання документу, так і про якісь помилки, допущені при його заповненні.

Щоб завантажити всі квитанції з поштової скриньки підприємства, натисніть кнопку "Перевірити пошту", що знаходиться у правому верхньому куті програми. Після цього вікриється вікно перевірки вхідних повідомлень:

 

scrin10.2

 

Після закінчення процесу перевірки у цьому вікні можна побачити кількість отриманих квитанцій, витягів, накладних. Кнопка "Детально >>" відкриває вікно з детальним описом процесу прийняття листів, де можна побачити подробиці та причини помилок обробки пошти, якщо вони мали місце.

Отримані квитанції та повідомлення можна побачити у вкладці "Квитанції", де вони відображені загальним списком, а також у вкладці "Звіти", де кожна квитанція закріплюється за відповідним звітом.

 

scrin10.1

 

Квитанції, як і звіти, можливо експортувати в  PDF, RTF, TXT формати для більш зручного опрацювання та роздруковування.