Завантаження...

Довго не приходять квитанції

Віталій Міхов
26.12.2013, 12:59

Якщо ви відправляли звіти, але не отримали жодної квитанції протягом певного часу (день-два), то це може статися за однією з наступних причин:

  1. Після відправлення квитанцій ви змінили адресу поштової скриньки для поточного профілю підприємства. Пам'ятайте, що квитанції надходять тільки на ту адресу, з якої були відправлені відповідні звіти! Тож, у цьому разі треба повернути попередню адресу електронної пошти у налаштуваннях профілю.
  2. Не вірно налаштовані параметри вхідного серверу (POP3) у властивостях поточного поштового акаунту. Зайдіть до вікна редагування поштового акаунту (http://sonata.biz.ua/add_email) та переконайтеся, що всі параметри відповідають налаштуванням, які рекомендовані вашим поштовим сайтом.
  3. У параметрах вашої поштової скриньки (на сайті поштового провайдера) не активована функція пересилання листів за протоколом POP. Докладніше про це у темі http://sonata.biz.ua/forum/topic/84.
  4. Хтось інший перемістив або видалив отримані квитанції з поштової скриньки до того, як Соната їх прийняла. Це може бути як інша людина, так і програма, наприклад, поштовий клієнт. Пам'ятайте, що деякі поштові клієнти, зокрема Outlook, за замовчуванням видаляють з серверу прийняті листи! Якщо на поштову скриньку, яка вказана у Сонаті для звітності, налаштований також якийсь поштовий клієнт (у Вас або у Ваших співробітників), то Вам треба переконатись, що він не залишає отримані листи на сервері.
  5. У вас в Сонаті налаштовано декілька профілів підприємств і ви намагаєтесь прийняти квитанції не в тому профілі, з якого відправляли звіти. Пам'ятайте, що Соната завантажує з поштової скриньки тільки ті квитанції, що відповідають поточному профілю! Якщо ви не певні, до якого саме профілю чекаєте квитанції, то активуйте по черзі всі налаштовані профілі підприємств і здійсніть прийом квитанцій для кожного з них.
  6. Зайдіть на пошту через web-інтерфейс або іншу поштову програму. Подивіться чи не потрапили квитанції до папки СПАМ (в такому разі програма не зможе їх сама завантажити). Якщо квитанції присутні в скриньці, але програма їх не може завантажити автоматично, вам необхідно завантажити їх вручну (квитанції - це файли RPL, KVT або XML) та імпортувати в програму.

Якщо в поштовій скриньці відсутні квитанції ви можете зателефонувати до ДФС, щоб дізнатись про стан обробки вашого звіту. Телефони для довідок розміщені на сайті ІДД ДФС.

Зателефонуйте за наведеними нижче телефонами, скажіть ЄДРПОУ код вашого підприємства, назву звіту та приблизний час подання.

Відповіді працівниками Контакт-центру ІДД ДФС надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі)

  • 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)

  • (044) 454 16 13 (за тарифами вашого оператора, м. Київ)

Антикорупційний центр ДФС "Пульс":

  • (044) 284 00 07 (за тарифами вашого оператора, м. Київ)

e-mail: idd@sfs.gov.ua

vasyaxxxx@gmail.com
25.01.2014, 12:33

Кританції на поштовій скринці є, пошта налаштована вірно, СОНАТА чомусь не приймає(((( Шо робити?

Віталій Міхов
27.01.2014, 11:47

"Соната завантажує з поштової скриньки тільки ті квитанції, що відповідають поточному профілю" - у вас в Сонаті багато профілів підприємств. Треба зробити прийом квитанцій для кожного з них. У скриньці висять квитанції для тих підприємств, в яких ви ще квитанції не приймали.

kucheravyi@ukr.net
30.01.2014, 13:07

Повідомлення и квитанция №1 пришли. До сих пор нет №2. Отчёт отправил 28.01.2014.

vasyaxxxx@gmail.com
30.01.2014, 21:00

Технічна підтримка

"Соната завантажує з поштової скриньки тільки ті квитанції, що відповідають поточному профілю" - у вас в Сонаті багато профілів підприємств. Треба зробити прийом квитанцій для кожного з них. У скриньці висять квитанції для тих підприємств, в яких ви ще квитанції не приймали.

Так і роблю, але наприклад, 26 січня відправив договір, і після того декларацію платника єдиного податку 01034 квитанцій немає, тобто вони є на поштовій скринці, але програма їх не завантажує.

Сьогодні відправив декларацію про майновий стан і доходи з того ж комп’ютера з того ж профілю, через 2 хвилини отримав повідомлення про отримання звіту і квитанцію №1. Завтра надішлю скриншот з робочого комп’ютера.

Так на склинці багато листів, але там тільки квитанції, зараз у скринці 610 листів, всі січневі, тому видаляти немає як((

Віталій Міхов
31.01.2014, 09:05

kucheravyi, сподіваюсь, ви дзвонили в Міндоходів і вам щось відповіли стосовно другої квитанції?..

vasyaxxxx, рекомендовано створювати для Сонати окрему скриньку. Щоб тільки вона нею користувалась. Тоді можна буде періодичні всі квитанції завантажувати у програму, і не буде висіти така кількість листів. Чи ви маєте на увазі, що всі 610 Соната не бачить і не може затягнути?

Ліпач Павло
01.02.2014, 20:23

vasyaxxxx@gmail.com, Використовуючи ukr.net, якщо Ви зайшли у поштову скриньку і побачили, що є квитанції - то програма їх не втягне,думаючи,що Ви вже прочитали лист. Ця властивість є тільи в ukr.net. Використовуючи yandex.ua чи gmailcom можна приймати звіти в програму перебуваючи у скриньці, мало того, якщо листи з квитанціями вже були прочитані, то зробивши їх непрочитаними, їх можна знову прийняти в програму.

Віталій Міхов
03.02.2014, 14:49

Pasic, тестував цю ситуацыю на укр.нет - всі квитанції затягувались, хоча веб-інтерфейс був активний, і навіть після того, як я їх всіх зробив прочитаними.

1805irina@gmail.com
05.02.2014, 22:47

Проблема з квитанціями- поштова скринька- gmail.com-є відповідь від держ.установ- СОНАТА їх не бачить.пошта налаштована згідно з Вашими інструкціями. Я розумію що квитанції повинні бути в Сонаті на вкладці Квитанції і там я можу їх прочитати? Прошу допомоги....

Віталій Міхов
06.02.2014, 10:14

В самій скринці у браузері ці квитанції є?

Прийняті квитанції видні у вікні квитанцій та у вікні звітів.

1805irina@gmail.com
07.02.2014, 20:38

В Сонаті квитанцій ніде не видно- ні в вікні квитанцій, ні в вікні звітів. Мені допомогли порадою- зберігати їч окремо з пошти, потім ще раз затягувати в Сонату через імпорт квитанцій.

a.snitsarenko@gmail.com
10.02.2014, 15:24

Яким чином можна вручну завантажити квитанції з пошти та імпортувати їх у програму?

Віталій Міхов
11.02.2014, 07:04

До пошти квитанції надходять у вигляді файлів-вкладень у листах. Збережіть ці файли кудись у папку на комп'ютері. Потім в Сонаті натисніть "Меню - Імпорт - Квитанцій..." та оберіть завантажені квитанції.

root_admin@ukr.net
17.02.2014, 20:19

так чому ці квитанції не приходять в сона тульки на електронку?? потім їх треба відкривати вручну!!!

Віталій Міхов
18.02.2014, 09:41

Ви читали початок цієї теми? Всі варіанти перевірили (особливо 5)?

PS. З укр.нет також неможливо завантажити пошту, якщо вона була видалена та відновлена вручну.

Костя
18.02.2014, 23:55

В сонаті створено декілька профілів і всі вони працюють з однією скринькою. І от було помічено, якщо при роботі з певним профілем після відправки звітів не перемикатись на інший, а дочекатись всіх квитанцій, то програма успішно завантажує квитанції, а якщо тільки переключитись на інший та почати працювати з ним, а потім назад повернутись до попереднього, то квитанції вже не завантажує... Хоча квитанції на скриньку приходять... Виправте даний баг!

Костя
19.02.2014, 00:30

скринька створена на gmail

Віталій Міхов
19.02.2014, 15:46

Проблема відома і буде виправлена, проте не у найближчих версіях.
Поки що можете прийняти ці квитанції вручну зі скриньки та імпортувати в Сонату.
Також рекомендовано створити для Сонати окрему скриньку на укр.нет.

oxana.oxana-con2010@yandex.ua
20.02.2014, 12:47

Квитанций №2 нет в почтовом ящике. Звонила в ГНИ. Они так же видят только квитанции №1. Говорят нет соединения. По указанному выше киевскому телефону невозможно дозвониться. Что делать дальше?

Віталій Міхов
20.02.2014, 14:06

Чекати, поки відновиться з'єднання.
Ми не маємо ніякого відношення до Міндоходів, тож ніяк не можемо вплинути на цю ситуацію.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua