Налаштування поштових скриньок UKR.NET, GMAIL.COM та META.UA

Вiталій (адміністратор)

Для здійснення відправки звітів та прийому квитанцій деякі з популярних поштових сервісів потребують додаткових налаштувань. Це скриньки інтернет-порталів ukr.net, gmail.com та meta.ua. Докладніше про їх налаштування викладено нижче.

UKR.NET

Перейти до налаштувань поштової скриньки можна за посиланням https://freemail.ukr.net/q/start#settings,tab=pop3. Якщо воно не працює, то на інтернет-сторінці своєї поштової скриньки зробіть наступні кроки:

  1. Натисніть «Налаштування» («Настройки») у правому верхньому куті сторінки: enter image description here
  2. На наступній сторінці знизу натисніть «Налаштування POP3 та SMTP» («Настройки POP3 и SMTP»).

Налаштування скриньки:

  1. Поставте відмітки біля пунктів «Увімкнути POP3 та SMTP» («Включить POP3 и SMTP») і «Переміщати видалені по POP3 повідомлення в папку "Видалені"» («Перемещать удаленные по POP3 сообщения в папку "Удаленные"»).
  2. Натисніть напис «Налаштування видимості папок по POP3» («Настройки видимости папок по POP3»).
  3. Поставте відмітку біля пункту «Спам».
  4. Натисніть кнопку «Зберегти зміни» («Сохранить изменения»):

enter image description here

GMAIL.COM

Перейти до налаштувань поштової скриньки можна за посиланням https://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/fwdandpop. Якщо воно не працює, то на інтернет-сторінці своєї поштової скриньки зробіть наступні кроки:

  1. Натисніть кнопку налаштувань у вигляді шестерінки у правому верхньому куті сторінки.
  2. Оберіть пункт меню «Налаштування» («Настройки»):

enter image description here

Налаштування скриньки:

  1. Натисніть зверху посилання «Пересилання та POP/IMAP» («Пересылка и POP/IMAP»).
  2. У групі «1. Статус:» («1. Состояние:») поставте відмітку біля пункту «Увімкнути POP для всієї пошти…» («Включить POP для всех писем…»).
  3. У групі «2. Коли пошта завантажується за допомогою POP» («2. Когда письма загружаются с помощью POP») оберіть варіант «зберігати копію листа Gmail у папці "Вхідні"» («сохранять копию письма во входящих Gmail»).
  4. Натисніть кнопку «Зберегти зміни» («Сохранить изменения»):

enter image description here

META.UA

Перейти до налаштувань поштової скриньки можна за посиланням http://webmail.meta.ua/settings.php?optpage=POP3_server. Якщо воно не працює, то на інтернет-сторінці своєї поштової скриньки зробіть наступні кроки:

  1. Натисніть «Налаштування» («Настройки») у правому верхньому куті сторінки:

enter image description here

  1. На наступній сторінці натисніть «Налаштування POP3/SMTP сервера» («Настройка POP3/SMTP сервера»).

Налаштування скриньки:

  1. Поставте відмітку біля пункту «Дозволити доступ за протоколом POP3/SMTP. Видалені поштовою програмою листи можуть бути відновлені з Кошика протягом 20 днів» («Разрешить доступ по протоколу POP3/SMTP. Удаленные почтовой программой письма могут быть восстановлены из Корзины в течение 20 дней»).
  2. Натисніть кнопку «Зберегти» («Сохранить»):

enter image description here

Скажите, пожалуйста, почему в настройках GMAIL.COM я должна настраивать «сохранять копию письма во входящих Gmail»? А почему не могу настроить "Сохранять архивную копию в Gmail"? У меня так настроено, и с другими программами проблем с отправкой и получением почты не было. Зачем мне "засорять" входящие, чтобы подольше почта принималась? А так, как у меня настроено, во входящих лишних сообщений не будет, а в архиве всегда могу найти, то, что мне нужно. Очень редко к этому прибегаю, если программа работает корректно даже при использовании одного аккаунта для нескольких предприятий, то необходимости вообще нет.

Вiталій (адміністратор)

Це вказано для підстраховки, щоб клієнт, навіть в разі виникнення якихось проблем з Сонатою, зміг зайти до пошти і продивитись вже прийняті квитанції.

Це не впливає на прийом листів поштовими програмами. Квитанції залишаються у "Входящих" тільки для веб-інтерфейсу Gmail, для поштових програм (і для Сонати) вони стають невидимі після завантаження до Сонати. Тому і не затримують прийом листів.

Дана рекомендація не говорить про ненадійність програми. Просто квитанції - досить важлива річ, щоб перестрахуватися при можливості.

mr.eds2004

При получении квитанций Появляется следующее : Проблема с DNS-сервером. HOST: рор3.ukr,net(secure-none),Login: ФОП Стойков Є.Д., Timeout:30 Open Commad Error(11004):-ERR Nodata (Winsock error=11004). ПОМОГИТЕ ПРЕОДОЛЕТЬ ПОСЛЕДНЕЕ ПРЕПЯТСТВИЕ!!!!

Вiталій (адміністратор)

"рор3.ukr,net" - потрібно бути "рор3.ukr.net" з крапкою. Перевірте налаштування поштової скриньки в Сонаті.

mr.eds2004

Спасибо! Ошибки исправил,начало работать, НО ! квитанции не приходят. Появляется сообщение: Отримання квитаций.Зачекайте. И исчезает без всяких получений. Что это такое??

Вiталій (адміністратор)

Квитанції не приходять одразу після відправки звіту. Зазвичай, для першої квитанції треба зачекати 3-5 хвилин, а друга взагалі може не скоро прийти. Щодо квитанцій, які довго не приходять написано тут http://sonata.biz.ua/forum/topic/47

Доброго дня! Під час спроби налаштування поштової скрині в "Сонаті" натрапив на помилку SMTP протоколу (500) Winsock error #10051 Поштова скринька на Gmail'і, доступ по РОР3 відкрито. (див. додатки) Підкажіть будьласка що робити з даною проблемою.

![помилка в Сонаті][1] ![налаштування пошти у Gmail][2] [1]: http://imageshack.com/a/img542/7717/8985.jpg [2]: http://imageshack.com/a/img30/2608/9ige.JPG

Вiталій (адміністратор)

Скоріше за все, закритий порт SMTP 465 на вашому сервері (якщо він є), у вашого провайдера або у GMAIL для вас (таке іноді буває, якщо провайдер чи пошта підозрюють вас у розісланні спаму). Якщо на вашому комп'ютері нічого не блокує цей порт, тоді треба звернутись до поштовика та провайдера.

Буває, що порт закривають тимчасово, наприклад на добу. Потім він знову працює.

У меня СОНАТА выдавала такую же ошибку как на "скринах" vetal.b, даже после выполнения всех инструкций по настройке POP и SMTP. Пытался сначала найти проблему на своем компе, оказалось в итоге, что мой провайдер (domashka.net) по умолчанию отключает порт SMTP 465. Я сделал запрос на подключение у них и все заработало. Поэтому не стесняйтесь звонить провайдеру и уточнять этот момент.

В расширенных настройках ставил порты 995 и 465 (как на скрине), заработало все: ukr.net, mail.ru, gmail.com

neo_milaya

Скажите пожал,если мой почтовый ящик зарегистрирован в mail.ru то,что в сонате он не принимается??????

Олександр Мартинюк

Приймається, але не гарантується коректна його робота. Ми радимо користуватись Ukr.Net

zvtolik2014

Здравствуйте подскажите пожалуйста решение такой проблеммы. Настройку самой почты сделал как в инструкции enter image description here

Вiталій (адміністратор)

Поки що не змогли відтворити помилку.
Якщо вона повторюється, надішліть нам відгук з Сонати.

prizetdps

Добрий день! Починаючи з 20 лютого не приходить жодної квитанції. Скринька ukr.net. Ну день, два, але це не діло, коли вже тиждень нічого не приходить. Це проблема зі скринькою, з програмою чи з податковою?

Вiталій (адміністратор)

Якщо до самої скриньки нічого не надходить, то певно проблема у ДФС.

okrasaoseli

Неможу відправити звіт. Видає помилку : Помилка SMTP протоколу (534): 534-5.7.14

Вiталій (адміністратор)

https://support.google.com/mail/answer/78754

Здається, ваша ситуація.

Добрий день! При перевірці пошти в "детально" пише:Помилка при роботі зі шлюзом Фіскальної служби: Не удается установить связь с сервером - URL:http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/GetMessagesEx і квитанції не приходять. Це проблема шлюзу чи програми?

Вiталій (адміністратор)

Проблема шлюзу. Вимкніть пряме з'єднання у налаштуваннях поштового акаунту в Сонаті.

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua