Якщо ви відправляли звіти, але не отримали жодної квитанції протягом певного часу (день-два), то це може статися за однією з наступних причин:
Якщо в поштовій скриньці відсутні квитанції ви можете зателефонувати до ДПС, щоб дізнатись про стан обробки вашого звіту. Телефони для довідок розміщені на сайті ІДД ДПС.
Зателефонуйте за наведеними нижче телефонами, скажіть ЄДРПОУ код вашого підприємства, назву звіту та приблизний час подання.
Відповіді працівниками Контакт-центру ІДД ДПС надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі)
0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
(044) 454 16 13 (за тарифами вашого оператора, м. Київ)
Антикорупційний центр ДПС "Пульс":
e-mail: idd@sfs.gov.ua
Кританції на поштовій скринці є, пошта налаштована вірно, СОНАТА чомусь не приймає(((( Шо робити?
"Соната завантажує з поштової скриньки тільки ті квитанції, що відповідають поточному профілю" - у вас в Сонаті багато профілів підприємств. Треба зробити прийом квитанцій для кожного з них. У скриньці висять квитанції для тих підприємств, в яких ви ще квитанції не приймали.
Повідомлення и квитанция №1 пришли. До сих пор нет №2. Отчёт отправил 28.01.2014.
Технічна підтримка
"Соната завантажує з поштової скриньки тільки ті квитанції, що відповідають поточному профілю" - у вас в Сонаті багато профілів підприємств. Треба зробити прийом квитанцій для кожного з них. У скриньці висять квитанції для тих підприємств, в яких ви ще квитанції не приймали.
Так і роблю, але наприклад, 26 січня відправив договір, і після того декларацію платника єдиного податку 01034 квитанцій немає, тобто вони є на поштовій скринці, але програма їх не завантажує.
Сьогодні відправив декларацію про майновий стан і доходи з того ж комп’ютера з того ж профілю, через 2 хвилини отримав повідомлення про отримання звіту і квитанцію №1. Завтра надішлю скриншот з робочого комп’ютера.
Так на склинці багато листів, але там тільки квитанції, зараз у скринці 610 листів, всі січневі, тому видаляти немає як((
kucheravyi, сподіваюсь, ви дзвонили в Міндоходів і вам щось відповіли стосовно другої квитанції?..
vasyaxxxx, рекомендовано створювати для Сонати окрему скриньку. Щоб тільки вона нею користувалась. Тоді можна буде періодичні всі квитанції завантажувати у програму, і не буде висіти така кількість листів. Чи ви маєте на увазі, що всі 610 Соната не бачить і не може затягнути?
vasyaxxxx@gmail.com, Використовуючи ukr.net, якщо Ви зайшли у поштову скриньку і побачили, що є квитанції - то програма їх не втягне,думаючи,що Ви вже прочитали лист. Ця властивість є тільи в ukr.net. Використовуючи yandex.ua чи gmailcom можна приймати звіти в програму перебуваючи у скриньці, мало того, якщо листи з квитанціями вже були прочитані, то зробивши їх непрочитаними, їх можна знову прийняти в програму.
Pasic, тестував цю ситуацыю на укр.нет - всі квитанції затягувались, хоча веб-інтерфейс був активний, і навіть після того, як я їх всіх зробив прочитаними.
Проблема з квитанціями- поштова скринька- gmail.com-є відповідь від держ.установ- СОНАТА їх не бачить.пошта налаштована згідно з Вашими інструкціями. Я розумію що квитанції повинні бути в Сонаті на вкладці Квитанції і там я можу їх прочитати? Прошу допомоги....
В самій скринці у браузері ці квитанції є?
Прийняті квитанції видні у вікні квитанцій та у вікні звітів.
В Сонаті квитанцій ніде не видно- ні в вікні квитанцій, ні в вікні звітів. Мені допомогли порадою- зберігати їч окремо з пошти, потім ще раз затягувати в Сонату через імпорт квитанцій.
Яким чином можна вручну завантажити квитанції з пошти та імпортувати їх у програму?
До пошти квитанції надходять у вигляді файлів-вкладень у листах. Збережіть ці файли кудись у папку на комп'ютері. Потім в Сонаті натисніть "Меню - Імпорт - Квитанцій..." та оберіть завантажені квитанції.
так чому ці квитанції не приходять в сона тульки на електронку?? потім їх треба відкривати вручну!!!
Ви читали початок цієї теми? Всі варіанти перевірили (особливо 5)?
PS. З укр.нет також неможливо завантажити пошту, якщо вона була видалена та відновлена вручну.
В сонаті створено декілька профілів і всі вони працюють з однією скринькою. І от було помічено, якщо при роботі з певним профілем після відправки звітів не перемикатись на інший, а дочекатись всіх квитанцій, то програма успішно завантажує квитанції, а якщо тільки переключитись на інший та почати працювати з ним, а потім назад повернутись до попереднього, то квитанції вже не завантажує... Хоча квитанції на скриньку приходять... Виправте даний баг!
скринька створена на gmail
Проблема відома і буде виправлена, проте не у найближчих версіях.
Поки що можете прийняти ці квитанції вручну зі скриньки та імпортувати в Сонату.
Також рекомендовано створити для Сонати окрему скриньку на укр.нет.
Квитанций №2 нет в почтовом ящике. Звонила в ГНИ. Они так же видят только квитанции №1. Говорят нет соединения. По указанному выше киевскому телефону невозможно дозвониться. Что делать дальше?
Чекати, поки відновиться з'єднання.
Ми не маємо ніякого відношення до Міндоходів, тож ніяк не можемо вплинути на цю ситуацію.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua