Ошибка при отправке отчета по ЕСВ

shmak-85@mail.ru
19.12.2014, 11:44

Добрый день. Подскажите пожалуйста: При отправке отчета приходит "Квитанція 1(Не прийнято)" Зміст зашифровано. Заранее огромное спасибо за помощь!

Віталій Міхов
19.12.2014, 12:47

Переконайтесь, що у вас остання версія Сонати 0.10.6. Краще за все завантажити з нашого сайту та перевстановити.

piponcik@ukr.net
06.01.2015, 10:45

Не могу никак отправить отчет ЕСВ версия лицензионная в табл.6 пишет помилка якщо гр.10 не заповнена то гр.11 повинна доривнювати звітньому періоду ну так у меня там стоит 12 2014,я не обращаю внимания подписываю и отправляю в ответ квитанция не принято:Попередження Таблиця 6 аркуш 3 рядок 3. Для ЗО в полі "Кількість днів перебування у трудових/ЦП відносинах протягом календарного звітного місяця" кількість днів внесено за місяць інший ніж звітний (крім випадків відображення даних по ЗО з кодом категорії 26 та типом нарахування 1 (дві одночасні умови)) та ЗО з кодами 42,43,44,45 та у разі коли по застрахованій особі колонки 18 та 19 т.6 не містять жодних даних, тобто пусто або нуль.) Ничего не поняла я меня количество дней 31 стоит!!!

Ольга Попенко
06.01.2015, 10:55

Можете надіслати нам даний звіт, в якому видає помилку, на поштову скриньку - support@sonata.biz.ua
Оберіть звіт в переліку звітів, в контекстному меню натисніть "експорт не підписаних даних".

Ольга Попенко
06.01.2015, 11:29

Вам потрібно перевірити, за який саме звітний період було створено Ваш звіт. Адже Ви могли заповнити таблицю 6 за грудень, а сам звіт більш за все створили за січень.
Вам потрібно створити новий звіт. Відкрийте вкладку "Звіти" - Новий звіт - оберіть потрібний звітний період, оберіть категорію "пенсійний фонд", за наявності журналу реєстрації вихідної кореспонденції, впишіть "Вихідний номер у страхувальника", та оберіть звіт Е04Н.
При його заповненні не має видати помилки "якщо гр.10 не заповнена то гр.11 повинна доривнювати звітньому періоду".

piponcik@ukr.net
06.01.2015, 14:53

спасибо сейчас попробую

piponcik@ukr.net
06.01.2015, 15:26

всё получилось,действительно период почему-то не тот,а еще вопрос почему у меня ТОВ а в отчете пишет приватне підприємство и не меняет?

Ольга Попенко
06.01.2015, 15:38

Відкрийте вкладку "Профіль організації" - Реєстраційна інформація - оберіть потрібну форму господарювання (КОПФГ) - збережіть зміни.

piponcik@ukr.net
06.01.2015, 16:08

СПАСИБО

vikysikmih@mail.ru
07.01.2015, 13:15

Доброго время суток! Отправила отчет годовой по ЕСВ по ЧП - пришло повідомлення, квітанція 1 , квітанція 2. Но по содержанию квитанции № 2 не могу понять сдан отчет или нет. Результат такой:Номер реєстрації звіту в Реєстрі застрахованих осіб: 40414. Результат обробки: автоматична обробка електронного документу/звіту виконана вдало (перелік попереджень за наявності). Дані завантажено до Реєстру застрахованих осіб. Попередження За наявності журналу реєстрації вихідної документації, зазначте вихідний № документів у страхувальника. Подскажите, пожалуйста, я сдала отчет или нет. Спасибо за ответ.

Віталій Міхов
07.01.2015, 22:42

Якщо статус цього звіту у списку - прийнятий, значить звіт подано успішно.

Карпати
02.04.2015, 10:42

Добрий день! 31.03.2015 відправила звіт ЄСВ додаток №4, в той же день отримала квитанцію №1 з текстом

" Дата обробки: 31.03.2015 13:05:14 Файл: 101352829514761ZZZZZ31032015125301E04HC.PFZ

Звіт "Додаток 4 Звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів" за період: Березень,2015 р. успішно прийнято для подальшого опрацювання.

За результатом приймання та обробки електронного звіту в Пенсійному фонді України буде сформовано другу квитанцію, що буде надіслана на електронну адресу, з якої було відправлено звіт (або посереднику)." До цього часу не отримала квитанції №2. Це щось із програмою чи із звітом???

Віталій Міхов
03.04.2015, 09:31

Це щось із програмою чи із звітом???

Ні те, ні інше. Раз одну квитанцію ви отримали, значить програма працює нормально. Якщо би щось було не так зі звітом, помилку ви отримали би уже у першій квитанції. Звідси висновок - щось не так зі шлюзом (сервером) ДФС. Можете спробувати подзвонити до них чи до ПФУ та дізнатися долю вашої квитанції.

Карпати
06.04.2015, 09:46

Дякую!!!

sasha_kobrina@ukr.net
15.04.2015, 17:27

доброго дня, підкажіть, будь ласка, формую звіт по ЄСВ у Медок демо версія, потім викачую у форматі PFZ, імпортую до Сонати, звіт проходить перевірку на коректність заповнення, підписую, і відправляю. Інші звіти (1ДФ), податкові накладні нормально реєструються і приймаються. Приходить квитанція №1 (не прийнятий) видає помилку

Отримано: 15.04.2015 17:07:32
Установа: Державна Фіскальна служба
Звіт: Щомісячний звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску

09

Дата обробки: 15.04.2015 17:07:32 Файл: 2621431514672ZZZZZZZ15042015125949E04HC.PFZ

Підписувачі: 2338419658 Ломадзе Зураб Ревазович - директор

Звіт "Додаток 4 Звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів"

Виникла помилка при перевірці підписів, накладених на електронний документ. Надано електронний документ, в якому порушений порядок підписів. Переформуйте і надішліть його повторно до центру обробки електронних звітів Державної фіскальної служби України.

Валерий Середа, Павел Трепов
15.04.2015, 18:34

переотправьте картку приэднання

sasha_kobrina@ukr.net
15.04.2015, 21:33

відправляла картку, але приходить квитанція № 1 (не прийнята) і така ж сама помилка як привідправці звіту до ПФУ.

Віталій Міхов
16.04.2015, 10:39

Надішліть нам на support@sonata.biz.ua резервну копію свого профілю з коротким описом проблеми.

2239747@ukr.net
08.05.2015, 15:10

проблема с приемом квитанций

отправила отчет по ЕСВ (ежемесячный) , на почту пришла квит.№1 , при импорте ее в Сонату - пишет ошибка "Файл не є відповіддю, довідкою або повідомленням"

2239747@ukr.net
08.05.2015, 15:11

с квит.№2 та же ситуация...

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua