Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.25.2.3
Додано:
Виправлено:
Змінено:
Добрый день, что скажете относительно новости об архивировании документов?
"з 01.06.2019 файли за формами J/F14001хх «Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних», J/F12010хх «Податкова накладна», J/F12012хх «Розрахунок коригування до податкової накладної», J/F14030хх «Витяг з Єдиного реєстру акцизних накладних», J/F12030хх «Акцизна накладна», J/F12031хх «Розрахунок коригування до акцизної накладної», які вивантажуються ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності» для отримання платниками, надаються стисненими у архівних файлах формату ZIP; ► файли за формами J/F14001хх, J/F14030хх надаються окремим архівним файлом кожен. Ім’я архівного файлу дорівнює імені файла документа, розширення ZIP; ► файли з формами J/F12010хх, J/F12012хх, J/F12030хх, J/F12031хх надаються архівними файлами, до 500 документів у кожному. Ім’я архівного файлу буде сформовано з використанням першої частини імені XML файлу документа, що вкладений першим в архівний файл; ► кожен файл всередині архівного файлу є електронним документом і містить відповідну кількість електронних підписів; ► архівні файли підписані та зашифровані на отримувача."
Будет новая версия программы, что изменится для пользователей?
Ми знаємо про ці нововведення і нова версія програми, звичайно, буде.
Для користувачів нічого не зміниться, усе буде як і раніше.
Доброго дня! Відправивши сьогодні запит, отримав окрім витягу, ще й лист наступного змісту: "Державна фіскальна служба України повідомляє, що в період з 22.05.2019 по 31.05.2019 відбудеться зміна ідентифікатора мережевого рівня серверного обладнання електронної пошти Державної фіскальної служби України в мережі Інтернет. З метою уникнення затримок/недоставлення повідомлень електронної пошти просимо внести наступні дані до довірених списків на власних поштових серверах: smtp1.customs.gov.ua (80.91.165.169) gate.sfs.gov.ua (80.91.165.237)
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/379628.html
Підкажіть, шось потрібно робити з налаштуваннями пошти?
У Сонаті нічого не треба робити.
Якщо на вашому підприємстві інформаційна безпека контролюється за допомогою файрволу з "білим" списком дозволених IP-адрес, то вказані ДФС нові адреси (80.91.165.169 та 80.91.165.237) треба буде внести до цього списку. Це справа для вашого системного адміністратора.
Ок, дякую!
Доброго дня! Виникає наступна помилка :"Помилка при роботі з сервером обміну ДФС: Сброшено подключение к этому серверу. - URL:http://obmen.sfs.gov.ua/ - SOAPAction:http://swined/Check", що потрібно зробити, щоб її виправити?
Сервер обміну ДФС наразі не працює, це не виправити, принаймні нам із вами.
Ми можемо тільки чекати, поки ДФС його запустить.
ПС. У другій половині дня буде оновлення 0.25.2.1 з новою адресою шлюзу ДФС (пряме з'єднання, не плутати з сервером обміну).
Витяги не приходят сегодня, обновился до последней версии 0 25 2, отправил витяги повторно, тоже ничего. В этой версии 0 25 2 учтены изменения веб-адресов сайта ДФС, или нужно ждать очередного обновления Сонаты? Спасибо.
ПС. У другій половині дня буде оновлення 0.25.2.1 з новою адресою шлюзу ДФС (пряме з'єднання, не плутати з сервером обміну).
Версія 0.25.2.1 доступна для завантаження.
Ничего не поменялось - квитанции как не шли так и не идут :(
"шось у лісі здохло" - 40 минут ждал ничего не было, а тут написал в форум и опа - поперли квитанции.. Кто-нибудь знает что вообще происходит с серверами у ДФС?
Появилась новая проблема до 17-00 квитанции на запросы шли нормально, а сейчас пишет ошибку "Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису)..." - чтобы это значило? При этом на запрос про стан рахунку ПДВ отвечает нормально.
Появилась новая проблема до 17-00 квитанции на запросы шли нормально, а сейчас пишет ошибку "Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису)..." - чтобы это значило? При этом на запрос про стан рахунку ПДВ отвечает нормально.
Отлично - после некоторой паузы минут в 20ть - повідомлення та витяги пришли - только нигде не отображаются!
Подскажите, если НН была отправлена на регистрацию в 8.50 и до этих пор висит как отправленная (в кабинете тоже нет) - отправлять повторно?
- Це не помилка, а "додаткове повідомлення".
- Почало надходити таке не зараз, а два тижні тому.
Не 2 тижні тому, а ПІВТОРА МІСЯЦІ тому - з 16.04.2019 (у другій половині дня)
Отлично - после некоторой паузы минут в 20ть - повідомлення та витяги пришли - только нигде не отображаются!
Із відображенням витягів та квитанцій у останніх версіях програми нічого не змінилося. Переконайтеся, що не встановлено якийсь фільтр, перезапустіть програму.
Подскажите, если НН была отправлена на регистрацию в 8.50 и до этих пор висит как отправленная (в кабинете тоже нет) - отправлять повторно?
Повторне відправлення (того самого документу) не зашкодить у будь-якому випадку. Якщо він був оброблений ДФС, але ви просто не отримали квитанції - то квитанції будуть вислані повторно. Якщо документ не дійшов до обробки у ДФС - то при повторному відправленні спробує дійти.
Не 2 тижні тому, а ПІВТОРА МІСЯЦІ тому - з 16.04.2019 (у другій половині дня)
Дякую, дійсно, час швидко летить :)
Повторне відправлення (того самого документу) не зашкодить у будь-якому випадку. Підскажіть як його вірно відправити щоб чогось ненакосячити.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua