Вийшла нова версія програми 0.25.2.3

Віталій Міхов
21.05.2019, 15:46 (Відредаговано: 03.06.2019, 14:51)

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 0.25.2.3

Додано:

  • Звітність РРО - документ довільного формату (J/F1360102) додано у якості додатка до нових форм РРО: J/F1313202, J/F1311401, J/F1313601, J1311501, J1313801, J/F1317101.
  • Налаштування - можливість вимкнення перевірки потрапляння УКТЗЕД товару в податковій накладній чи розрахунку коригування до списку критеріїв оцінки ризиків ("Меню - Налаштування - Документи - Перевіряти УКТЗЕД на ризикованість").
  • Бланки ДФС - до деяких бланків ДФС додана функція автоматичного запису сум словами: J/F0299820, J/F0215220.

Виправлено:

  • Стан запитів РРО - некоректний стан деяких запитів та заяв щодо РРО після отримання першої квитанції.
  • Звітність МЕРТ - некоректний період звітів до МЕРТ: SD300101, SD300201, SD300301, SD300401.

Змінено:

  • Довідники - оновлено класифікатор доходів бюджету.
  • Довідники - відкориговано коди інспекцій ДФС (прибрано нулі попереду).

Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

Igor
26.05.2019, 11:06

Добрый день, что скажете относительно новости об архивировании документов?

"з 01.06.2019 файли за формами J/F14001хх «Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних», J/F12010хх «Податкова накладна», J/F12012хх «Розрахунок коригування до податкової накладної», J/F14030хх «Витяг з Єдиного реєстру акцизних накладних», J/F12030хх «Акцизна накладна», J/F12031хх «Розрахунок коригування до акцизної накладної», які вивантажуються ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності» для отримання платниками, надаються стисненими у архівних файлах формату ZIP; ► файли за формами J/F14001хх, J/F14030хх надаються окремим архівним файлом кожен. Ім’я архівного файлу дорівнює імені файла документа, розширення ZIP; ► файли з формами J/F12010хх, J/F12012хх, J/F12030хх, J/F12031хх надаються архівними файлами, до 500 документів у кожному. Ім’я архівного файлу буде сформовано з використанням першої частини імені XML файлу документа, що вкладений першим в архівний файл; ► кожен файл всередині архівного файлу є електронним документом і містить відповідну кількість електронних підписів; ► архівні файли підписані та зашифровані на отримувача."

Будет новая версия программы, что изменится для пользователей?

Віталій Міхов
26.05.2019, 15:33

Ми знаємо про ці нововведення і нова версія програми, звичайно, буде.
Для користувачів нічого не зміниться, усе буде як і раніше.

astin
27.05.2019, 09:25

Доброго дня! Відправивши сьогодні запит, отримав окрім витягу, ще й лист наступного змісту: "Державна фіскальна служба України повідомляє, що в період з 22.05.2019 по 31.05.2019 відбудеться зміна ідентифікатора мережевого рівня серверного обладнання електронної пошти Державної фіскальної служби України в мережі Інтернет. З метою уникнення затримок/недоставлення повідомлень електронної пошти просимо внести наступні дані до довірених списків на власних поштових серверах: smtp1.customs.gov.ua (80.91.165.169) gate.sfs.gov.ua (80.91.165.237)

http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/379628.html

Підкажіть, шось потрібно робити з налаштуваннями пошти?

Віталій Міхов
27.05.2019, 09:57

У Сонаті нічого не треба робити.
Якщо на вашому підприємстві інформаційна безпека контролюється за допомогою файрволу з "білим" списком дозволених IP-адрес, то вказані ДФС нові адреси (80.91.165.169 та 80.91.165.237) треба буде внести до цього списку. Це справа для вашого системного адміністратора.

astin
27.05.2019, 10:00

Ок, дякую!

vs.vg81@gmail.com
28.05.2019, 10:58

Доброго дня! Виникає наступна помилка :"Помилка при роботі з сервером обміну ДФС: Сброшено подключение к этому серверу. - URL:http://obmen.sfs.gov.ua/ - SOAPAction:http://swined/Check", що потрібно зробити, щоб її виправити?

Віталій Міхов
28.05.2019, 11:39 (Відредаговано: 28.05.2019, 16:03)

Сервер обміну ДФС наразі не працює, це не виправити, принаймні нам із вами.
Ми можемо тільки чекати, поки ДФС його запустить.

ПС. У другій половині дня буде оновлення 0.25.2.1 з новою адресою шлюзу ДФС (пряме з'єднання, не плутати з сервером обміну).

paul1@ukr.net
28.05.2019, 11:40

Витяги не приходят сегодня, обновился до последней версии 0 25 2, отправил витяги повторно, тоже ничего. В этой версии 0 25 2 учтены изменения веб-адресов сайта ДФС, или нужно ждать очередного обновления Сонаты? Спасибо.

Віталій Міхов
28.05.2019, 12:36 (Відредаговано: 28.05.2019, 16:03)

ПС. У другій половині дня буде оновлення 0.25.2.1 з новою адресою шлюзу ДФС (пряме з'єднання, не плутати з сервером обміну).

Віталій Міхов

Віталій Міхов
28.05.2019, 16:03

Версія 0.25.2.1 доступна для завантаження.

Сергей
28.05.2019, 16:54

Ничего не поменялось - квитанции как не шли так и не идут :(

Сергей
28.05.2019, 16:57

"шось у лісі здохло" - 40 минут ждал ничего не было, а тут написал в форум и опа - поперли квитанции.. Кто-нибудь знает что вообще происходит с серверами у ДФС?

Сергей
28.05.2019, 17:25

Появилась новая проблема до 17-00 квитанции на запросы шли нормально, а сейчас пишет ошибку "Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису)..." - чтобы это значило? При этом на запрос про стан рахунку ПДВ отвечает нормально.

Віталій Міхов
28.05.2019, 17:28

Появилась новая проблема до 17-00 квитанции на запросы шли нормально, а сейчас пишет ошибку "Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису)..." - чтобы это значило? При этом на запрос про стан рахунку ПДВ отвечает нормально.

Сергей

  1. Це не помилка, а "додаткове повідомлення".
  2. Почало надходити таке не зараз, а два тижні тому.
  3. Докладніше ми писали у новинах - https://sonata.biz.ua/topic/2429
Сергей
28.05.2019, 18:27

Отлично - после некоторой паузы минут в 20ть - повідомлення та витяги пришли - только нигде не отображаются!

Гостья
28.05.2019, 20:47

Подскажите, если НН была отправлена на регистрацию в 8.50 и до этих пор висит как отправленная (в кабинете тоже нет) - отправлять повторно?

capitoshechka
28.05.2019, 20:54
  1. Це не помилка, а "додаткове повідомлення".
  2. Почало надходити таке не зараз, а два тижні тому.

Не 2 тижні тому, а ПІВТОРА МІСЯЦІ тому - з 16.04.2019 (у другій половині дня)

Віталій Міхов
28.05.2019, 21:04

Отлично - после некоторой паузы минут в 20ть - повідомлення та витяги пришли - только нигде не отображаются!

Сергей

Із відображенням витягів та квитанцій у останніх версіях програми нічого не змінилося. Переконайтеся, що не встановлено якийсь фільтр, перезапустіть програму.

Подскажите, если НН была отправлена на регистрацию в 8.50 и до этих пор висит как отправленная (в кабинете тоже нет) - отправлять повторно?

Гостья

Повторне відправлення (того самого документу) не зашкодить у будь-якому випадку. Якщо він був оброблений ДФС, але ви просто не отримали квитанції - то квитанції будуть вислані повторно. Якщо документ не дійшов до обробки у ДФС - то при повторному відправленні спробує дійти.

Не 2 тижні тому, а ПІВТОРА МІСЯЦІ тому - з 16.04.2019 (у другій половині дня)

capitoshechka

Дякую, дійсно, час швидко летить :)

kudrik62@ukr.net
28.05.2019, 21:15

Повторне відправлення (того самого документу) не зашкодить у будь-якому випадку. Підскажіть як його вірно відправити щоб чогось ненакосячити.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua