Помилка при отриманні пошти: Попытка установить соединение была безуспешной, т.к. от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соединение из-за неверного отклика уже подключенного компьютера. в чому може бути проблема?
Проблема може виникнути через блокування антивірусом - https://sonata.biz.ua/topic/531
Здравствуйте. При получении почты выскакивает сообщение: "Відбулися помилки під час отримання повідомлень.
Помилка при отриманні пошти: a0001 NO Failed to log-in, please, check your account name and password. Also make sure that IMAP access is enabled in your mailbox Settings. Visit http://wiki.ukr.net/POP3 for details."
Перевірте, чи включено IMAP - http://wiki.ukr.net/POP3
Видаліть у Сонаті поштовий акаунт та внесіть його заново. Переконайтеся, що вказуєте коректний пароль та адресу пошти.
Доброго ранку Не приходять КВИТАНЦІЯ про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних В кабінеті вони є
вибачте, дякую
Помилка при отриманні пошти: -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754. Подскажите пожалуйста , что это за ошибка и что делать?
Це захист гугла від спаму та несанкціонованого доступу.
Треба перейти за посиланням, яке вам надіслали - https://support.google.com/mail/answer/78754, та зробити так, як там вказано.
Це захист гугла від спаму та несанкціонованого доступу.
Треба перейти за посиланням, яке вам надіслали - https://support.google.com/mail/answer/78754, та зробити так, як там вказано.
Дякую!)
Доброго дня! Після зміни налаштувань поштового акаунту при прийманні квитанцій починають прийматися і оброблятися всі квитанції -аж до 2009 року.Їх не так вже й багато, але все-таки... Як вирішити цю проблему?
Соната приймає все, що у пошті, яку ви налаштували. Зайдіть на пошту, яка зараз налаштована у Сонаті, через браузер, та приберіть зайві (старі) листи.
Але ж прийняті одного разу квитанції в пошті зберігаються, а Соната їх не приймає більше. А тут починає обробку старих квитанцій кожного разу як приймаю інфу з ДПС.Тобто ці квитанції вже були прийняті Сонатою.Чому зараз вона їх грузить знову?
Програма приймає квитанції, доступні для прийняття поштовими програмами. Тобто, це поштовий сервіс визначає, які листи може прийняти програма, а які ні. При цьому, зазвичай, поштові сервіси не дають вже прийняті листи для повторного прийняття.
Можливо, ваш поштовий сервіс зазнав якогось збою і почав видавати вже прийняті листи знову. Можливо, це старі листи, які "висіли" на цій пошті вже давно, але ви нею не користувалися та не приймали їх.
Блок даних. Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів (ЄДРПОУ: '2254915603', АЦСК: 'АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»', серійний №: '0154affd0034670f00000004a11d89a3f97d6c2b', виданий 'ЯКОБЧУК ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА'). що робити?
Соната приймає все, що у пошті, яку ви налаштували. Зайдіть на пошту, яка зараз налаштована у Сонаті, через браузер, та приберіть зайві (старі) листи...
Добрый день.
При приеме квитанций (если ключ на ЗНКИ, а тот не вставлен в компьютер и пользователь благополучно пропустит все предупреждения) она примется зашифрованной и расшифровать её в Сонате штатными средствами не получается.
Приходиться сохранять как xml, а потом импортировать.
При этом квитанция отражается в списке как отчет со статусом Подписаный. При этом нормально открывается и отображается.
Хотелось бы, чтобы такая нерасшифрованная квитанция поддавалась штатному Снятию подписи
Добрый день.
При приеме квитанций (если ключ на ЗНКИ, а тот не вставлен в компьютер и пользователь благополучно пропустит все предупреждения) она примется зашифрованной и расшифровать её в Сонате штатными средствами не получается.
Чому не виходить? Натисніть на зашифрованій квитанції правою мишкою та оберіть "Розшифрувати" або "Зняти підпис". Звісно, у цей момент Соната повинна мати доступ до необхідних токенів.
Потому что статус у квитанции Розшифрована и этот пункт меню недоступен.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua