Ця помилка може спричинятись активними діями вашого антивірусу, тобто він з якихось причин блокує відправку звітів та/або прийом квитанцій. У цьому випадку найкращим варіантом буде розібратись, чому саме антивірус блокує порти, які використовуються електронною поштою, та чи потрібно це. Також можна додати Сонату та її поштові порти до виключень.
Якщо немає можливості провести таке адміністрування, тоді можна просто вимкнути перевірку пошти антивірусом. Перелік дій для вимкнення у популярних антивірусах вказаний нижче.
УВАГА! Ці дії приведуть до зменшення захисту вашого комп'ютера від зловмисних програм та вірусних загроз, які надходять поштовим шляхом.
Kaspersky AntiVirus
Dr Web
Eset Nod
Norton AntiVirus
Avast
Добрий день. В мене антивірус Аваст. Зробив все згідно інструкції, але проблема не вирішилась.
Проблема може також бути викликана файрволом, проксі-сервером, провайдером тощо. Цим питанням повинен зайнятися системний спеціаліст, оскільки в операційній системі, налаштованій за замовчуванням, у звичайній домашній або робочій мережі Соната працює коректно.
Дзвонив до провайдерів - запропонували принести до них комп. Але я замітив одну особливість: Ukr.Net не підтримує POP3. Вислав тестове повідомлення на Gmail попередньо виключивши IMAP і активував POP3 - запрацювало. Але тепер треба з ДФС узгоджувати нову пошту, а так не хочеться.
Почта @UKR.NET завершает поддержку протокола POP3 - укажите в настройках почтового ящика протокол IMAP вместо POP3 для принятия входящей почты - должно заработать
Діло в тому, що в мене був вказаний ІМАР - і нічого не йшло. Але створив нову адресу в Gmail і вже отримав перші квитанції. Я з Ukr.Net_ом два дні провозився, так і не зрозумів в чому проблема.
Але тепер треба з ДФС узгоджувати нову пошту, а так не хочеться.
Тобто? З якої скриньки відправите звіт, туди і надійдуть квитанції. Нічого узгоджувати не треба.
Зверніть увагу, що у профілі можна вказати окремо "офіційний e-mail", який буде вказаний на бланках звітності. Він може бути окремим від того, через який подаються звіти.
Віталій, дуже вдячний за Ваші консультації!
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua