Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.22.4.1
Додано:
Виправлено:
Встановиd версію 0.22.4 При отриманні квитанцій з ПФУ отримав такий звіт. Що в мене не так з налаштуваннями?
У вас, судячи зі всього, усе гаразд.
Помилки "gateway time out" та "помилка перевірки підпису" виникають під час тимчасових проблем на шлюзі ДФС.
Спробуйте повторити процедуру дещо пізніше. Щоправда, квитанції, які ви отримали разом з такими помилками, наступного разу скоріше за все продублюються - просто видалите потім зайві квитанції.
Як позбутися ось цієї помилки. При отриманні квитанцій помилка "Цей хост невідомий" і відсутні квитанції.
В налаштуваннях проставлено використовувати сервери ДФС
Які порти повинні бути відкриті для нормального функціонування Сонати?
Які порти повинні бути відкриті для нормального функціонування Сонати?
Для роботи через сервери ДФС використовується порт 80.
Адреси серверів ДФС: 217.76.198.151 та 217.76.198.135
Дякую за оперативні відповіді.
Як позбутися наступної помилки. При отриманні квитанцій помилка "Цей хост невідомий" (див. скрін вище). Це проблема на стороні клієнта? З чим вона пов'язана?
При отриманні квитанцій помилка "Цей хост невідомий" (див. скрін вище). Це проблема на стороні клієнта?
Оскільки сервери ДФС на даний момент працюють, то саме так - на стороні клієнта.
З чим вона пов'язана?
Щось заважає Сонаті отримати доступ до цих серверів. Це може бути антивірус, файрвол, проксі-сервер або системні налаштування безпеки.
Спробуйте налаштувати ті програми з переліку, які у вас присутні, так, щоб вони пропускали Сонату до вказаних вище серверів.
Здравстувуйте. После обновления ничего не могу печатать из Сонаты.
Добрий день. Підскажіть, будьласка, за яким критерієм Соната визначає прийнятий звіт з ЄСВ чи ні. Тому що мені прийшла квітанція №2, але в графі де зазвичай пишеться повідомлення "Пакет прийнято.", стоїть звичайний смайлік: " :) " Але Соната визначила цей звіт, як прийнятий.
Здравстувуйте. После обновления ничего не могу печатать из Сонаты.
Чому саме не можете - якась помилка при цьому виникає чи просто нічого не відбувається?
Який саме тип друку при цьому використовуєте - "простий" друк чи друк за допомогою PDF?
Чи проходить при цьому експорт документу у PDF?
Добрий день. Підскажіть, будьласка, за яким критерієм Соната визначає прийнятий звіт з ЄСВ чи ні. Тому що мені прийшла квітанція №2, але в графі де зазвичай пишеться повідомлення "Пакет прийнято.", стоїть звичайний смайлік: " :) " Але Соната визначила цей звіт, як прийнятий.
http://sonata.biz.ua/topic/2045?page=3#end
Не дублюйте повідомлення.
Доброго вечора! Подивилася повідомлення, виникло запитання в мене стоїть галочка там де "Обмін через електронну пошту", чи має стояти "За допомогою прямого з'єднання (рекомендовано)? На шо це впливає?
Можливо через це немає 2 квитанція на звіт ЄСВ?
Почему не работает кнопка печать? нужно нажимать ctr+p чтоб печаталось. Пятая таблица j3040511 печатается мелким шрифтом
Доброго вечора! Подивилася повідомлення, виникло запитання в мене стоїть галочка там де "Обмін через електронну пошту", чи має стояти "За допомогою прямого з'єднання (рекомендовано)? На шо це впливає?
Це впливає на спосіб відправлення звітів та отримання квитанцій. Або за прямим з'єднанням із сервером ДФС або за допомогою електронної пошти.
Можливо через це немає 2 квитанція на звіт ЄСВ?
Квитанцій №2 на ЄСВ зараз немає у більшості платників. Як написано вище, у новій версії з'явилася можливість повторного відправлення звіту як раз для таких випадків, як у вас. Спробуйте.
Почему не работает кнопка печать? нужно нажимать ctr+p чтоб печаталось. Пятая таблица j3040511 печатается мелким шрифтом
Дія кнопки друку залежить від налаштування "Автоматичний друк за допомогою PDF " - https://sonata.biz.ua/help/settings_documents.html.
У вас встановлена ця галка чи ні?
Чому саме не можете - якась помилка при цьому виникає чи просто нічого не відбувається? Який саме тип друку при цьому використовуєте - "простий" друк чи друк за допомогою PDF? Чи проходить при цьому експорт документу у PDF?>
у меня печать с помощью пдф но появляется "Помилка FO-процесора - відсутній файл експорту."
Це може означати помилки у системних файлах, а саме - у .NET Framework.
Зателефонуйте до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
Спасибо.
Добрый день. Отправила отчеты и накладные уже 2 часа назад - даже уведомления о приеме на шлюз нет ни по одному документу. ???
Галка у полі "автоматичний друк за допомогою PDF" встановлена
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua