Можливості Сонати
Ліцензія
Перед роботою
Завантаження та встановлення
Оновлення
Швидкий старт
Знайомство з програмою
Домашня сторінка
Звіти
Податкові накладні
Квитанції
Журнал
Кошик
Календар
Господарські операції
Вікно звіту
Криптобібліотека
Налаштування
Сертифікати
Профіль
Створення профілю
Редагування профілю
Підприємство
Контакти
Реєстраційна інформація
Цифровий підпис
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Банківські рахунки
Контрагенти
Працівники
Поштові налаштування
Додаткові поштові налаштування
Ліцензія
Бланки
Імпорт профілю
Мережевий профіль
Резервне копіювання
Робота з документами
Створення
Заповнення звітів
Властивості звіту
Підписання та відправлення
Квитанції та повідомлення
Імпорт/експорт документів
Пакетне подання звітності
Заповнення ЄСВ
Початкові документи
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Обмін податковими накладними
Початкові налаштування
Відправлення накладної контрагенту
Отримання накладної від контрагента
Обмін через Єдиний реєстр
Календар
Найближчі події
Виконані події
Мої нагадування
Поширені проблеми
Ключі від АЦСК "Україна"
Сертифікат не знайдено
Не надходять квитанції
Не знайдена процедура
Немає звітів до Держстату/ПФУ
Код інспекції не дорівнює 4 символам
Блок даних, невірний підпис
Розсипається пакет при імпорті
Налаштування програми
Загальні налаштування
Документи
Журнал
Календар
Каталоги
Резервне копіювання
Технічна підтримка
Не надходять квитанції

Не надходять квитанції

Якщо ви відправляли звіти, але не отримали жодної квитанції протягом певного часу (день-два), то це може статися за однією з наступних причин:

  1. Після відправлення квитанцій ви змінили адресу поштової скриньки для поточного профілю підприємства. Пам'ятайте, що квитанції надходять тільки на ту адресу, з якої були відправлені відповідні звіти! Тож, у цьому разі треба повернути попередню адресу електронної пошти у налаштуваннях профілю.
  2. Не вірно налаштовані параметри вхідного серверу (POP3) у властивостях поточного поштового акаунту. Зайдіть до вікна редагування поштового акаунту та переконайтесь, що всі параметри відповідають налаштуванням, які рекомендовані вашим поштовим сервером.
  3. У параметрах вашої поштової скриньки (на сайті поштового провайдера) не активована функція пересилання листів за протоколом POP.
  4. Хтось інший перемістив або видалив отримані квитанції з поштової скриньки до того, як Соната їх прийняла. Це може бути як інша людина, так і програма, наприклад, поштовий клієнт. Пам'ятайте, що деякі поштові клієнти, зокрема Outlook, за замовчуванням видаляють з серверу прийняті листи! Якщо на поштову скриньку, яка вказана у Сонаті для звітності, налаштований також якийсь поштовий клієнт (у вас або у ваших співробітників), то вам треба переконатись, що він не залишає отримані листи на сервері.
  5. У вас в Сонаті налаштовано декілька профілів підприємств і ви намагаєтесь прийняти квитанції не в тому профілі, з якого відправляли звіти. Пам'ятайте, що Соната завантажує з поштової скриньки тільки ті квитанції, що відповідають поточному профілю! Якщо ви не певні, до якого саме профілю чекаєте квитанції, то активуйте по черзі всі налаштовані профілі підприємств і здійсніть прийом квитанцій для кожного з них.
  6. Зайдіть на пошту через web-інтерфейс або іншу поштову програму. Подивіться чи не потрапили квитанції до папки СПАМ (в такому разі програма не зможе їх сама завантажити). Якщо квитанції присутні в скриньці, але програма їх не може завантажити автоматично, вам необхідно завантажити їх вручну (квитанції - це файли RPL, KVT або XML) та імпортувати в програму.

 

Якщо в поштовій скриньці відсутні квитанції ви можете зателефонувати до Фіскальної служби, щоб дізнатись про стан обробки вашого звіту.

Зателефонуйте за наведеними нижче телефонами, скажіть ЄДРПОУ-код вашого підприємства, назву звіту та приблизний час подання.

Інформацію щодо стану обробки податкової звітності та податкових накладних можна отримати за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 5).

Крім того працює Контакт-центр Фіскальної служби, з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі) за телефонами:

(044) 323 01 11 (міський)

(067) 555 01 11

(066) 555 01 11

e-mail: idd@minrd.gov.ua