Помилка аутентифікації, невірне ім’я або пароль

Олександр Мартинюк (автор теми)

Поштова скринька використовується Сонатою для відправки звітів та прийому квитанцій. "Помилка аутентифікації, невірне ім’я або пароль" виникає, якщо в поштових налаштуваннях некоректно вказано ім'я користувача або пароль до поштової скриньки.

Налаштуйте свій поштовий акаунт згідно інструкції. Обов'язково натисніть Перевірити та дозвольте програмі відправити тестове повідомлення. Якщо перевірка пройшла успішно, при відправці звітів та прийомі квитанцій проблем з поштовим акаунтом виникати не повинно.

osobennyi

День добрий. Я створив декілька варіантів пошти згідно Ваших інстуркцій, але при перевірці кожного разу викидає помилку, що така електрона адреса не існує або заблокована. Хоча в цю пошту я тільки що заходив для перевірки. Що робити?

Вiталій (адміністратор)

Перевірте, чи немає зайвих пробілів та інших малопомітних символів у назві та паролі.

ПС. Зверніть увагу, що у якості логіна використовується повна адреса, тобто наприклад mojaadresa@ukr.net, а не просто mojaadresa.

osobennyi

Все перевірив. Помилка "поштова адреса не існує, або заблокована". Причому така ситуація з при спробі зайти з двох різних компьютерів. Мені все одно доведеться їхати до податкової, я й так завезу звіт, але було б непогано, якби Ви виправили цю помилку у подальшому.

Ольга#1446 (адміністратор)

Надішліть нам на поштову скриньку support@sonata.biz.ua свою поштову адресу та пароль, спробуємо розібратися у Вашій помилці. Адже "Помилка "поштова адреса не існує, або заблокована" виникає при невірному внесені паролю та логіну.

vikysikmih

Помогите ,пожалуйста, не отправляется отчет. При отправке отчета выдает ошибку:the token supplied to the function is invalid. Ранее отправляла отчеты - всегда было без проблем.Жду ответа. Заранее спасибо.

Ольга#1446 (адміністратор)

Якщо помилка повторюється і сьогодні, надішліть нам "Відгук" із Сонати для детальнішого ознайомлення з Вашою проблемою.

lesy_0104

У мене така ж проблема: the token supplied to the function is invalid. Хоча раніше все відправлялось без проблем. Що робити?

Вiталій (адміністратор)

Теж чекаємо від вас відгук.
Якщо у вас інтернет через проксі, переконайтесь, що він працює так само добре, як і раніше.

Добрый вечер. Не получается отправить отчет, пишет (Відбулась помилка при відправці. Сделана попытка доступа к сокету методом , запрещенным правами доступа.) Хотя в том квартале было все нормально,версия 0.8.5. Почту свою проверил все работает.

Вiталій (адміністратор)

Який у вас спосіб доступу до інтернету - пряме підключення чи через проксі-сервер?
Зробіть так: у вікні "відгуку" натисніть кнопку "Зберегти у файл" та збережіть "debug.zip" на робочий стол (чи ще кудись). Потім вкладіть цей файл до листа і відішліть нам на адресу support@sonata.biz.ua . У листі опишіть свою проблему.

Пользуемся Сонатой 4-й месяц. Проблем не возникало. Вчера один отчет отправила, получила квитанции. Второй отчет не могу отправить пишет ошибку "поштова адреса не існує, або заблокована". Все проверила. Подскажите что может быть не так.

Вiталій (адміністратор)

Можливо, вам її заблокували.
Спробуйте зайти до своєї пошти через браузер.

Что в таких случаях делают и в чем причина?

Кого именно заблокировали почту или Сонату. С почтой все в порядке.

Вiталій (адміністратор)

Пошту, звичайно, у помилці ж про неї йшла мова. Заблокувати міг поштовий сервіс за якихось причин.
Якщо після помилки ви зайшли у пошту через браузер і все було гаразд, тоді спробуйте видалити в Сонаті поштовий акаунт і створити його знову.

П.С. Можливо у вас кілька поштових акаунтів в Сонаті, один з яких некоректний, і ви просто помилково його обрали в профілі.

Валерій, Павло (партнер розробника)

также может поможет просто еще раз дать доступ обрабатывать почту через POP3 / SMTP сервера : http://sonata.biz.ua/help/dodatkovi_poshtovi_nalashtuvannja.html

supliliya

Допоможіть, будь ласка! В формі j0600909 не пускає заповнити поле "Дата заповнення декларації" і сам не заповнює!!!!!!!!!!!

Вiталій (адміністратор)

Натисніть на кнопку "..." біля цього поля та оберіть дату.

я відправляю звіти з іншої поштової скриньки burlakasv@ldsmail.ua але не змогла зайти з неї у форум Сонати так як написано що аккаунт неактивований--активувала сама, так як у травні задавала питання в форумі. або був призупинений-- чи можна його знову запустити в роботу, бо мусила створювати новий почтовий ящик, щоб зайти сюди й задати запитання. Дякую

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua