добрый день, подскажите , пожалуйста, уже 2й день нет ответа по отчету есв за июль. Проверяю новые повідомлення, приходит куча повідомлень и 1х квитанций (уже по 3 висит под каждой таблицей), а 2й все нет и нет... при чем так у меня по двум фопам. вот сегодня попробовала отправить повторно, жду... в кабинете платника их тоже нет... это проблема на стороне ДФС? может его заново сделать, а не отправлять повторно? спасибо
Добрый вечер. Такая же проблема. Выявлено ошибку: "Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису). "
В результате второй день ничего не происходит. Квитанция 2 не приходит!? В чем проблема. Помогите!!!
добрый день, подскажите , пожалуйста, уже 2й день нет ответа по отчету есв за июль. Проверяю новые повідомлення, приходит куча повідомлень и 1х квитанций (уже по 3 висит под каждой таблицей), а 2й все нет и нет... при чем так у меня по двум фопам. вот сегодня попробовала отправить повторно, жду... в кабинете платника их тоже нет... это проблема на стороне ДФС? может его заново сделать, а не отправлять повторно? спасибо
Затримки з квитанціями ЄСВ у ДФС бувають досить часто. Спробуйте створити копію звіту та відправити.
Добрый вечер. Такая же проблема. Выявлено ошибку: "Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису). "
Це не помилка і до відсутності другої квитанції не має жодного відношення - Попередження про особистий ключ у квитанції
Доброго дня, вчора відправили ЄСВ додаток 4, але не отримали квитанцію №2, питала в колег, те ж саме. Скажіть, це знову податківці щось у себе роблять чи помилка в програмі? Є ще такі випадки?
Аналогічна ситуація, кв.2 не приходить...
Зараз у всіх таке - https://buhgalter911.com/yaf/yaf_postsm821607.aspx?hlt=y#821607
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua