Помилка при отриманя пошти "a0001 NO [AUTHENTICATIONFAILED] Invalid credentials (Failure)".
https://sonata.biz.ua/topic/2404
Дякую
з власного досвіду можу зазначити, що ця помилка з неотриманням електронних Квитанцій ДПС с вашої е-пошти, після надсилання Звітів, не завжди пов"язана з помилками програми "СОНАТА" та її оновленнями, як тут часто нарікають користувачі. Якщо перевірка доступу до вашої е-пошти (адреси і паролю, що ви вказали в СОНАТІ в розділі "Поштові налаштування") дала позитивний результат і вхід за цими даними через інший браузер не викликає ніяких проблем, то слід шукати причину в налаштуваннях вашої е-пошти. Зокрема, якщо ви користуєтесь поштою gmail, яку так рекомендують всі податківці і сапорт СОНАТИ, то вам необхідно знати, що gmail блокує всі сторонні доступи до вашої е-пошти зі сторонніх серверів ДПС. Для цього зайдіть у налаштуванні gmail в розділ "БЕЗПЕКА" і увімкніть "Доступ до менш безпечних додатків: УВІМКНЕНО". Таким чином, цим "менш безпечним додаткам" (серверам ДПС) буде дозволено стягувати в СОНАТУ всі Квитанції про прийняття/відхилення ваших звітів. Однак, оскільки ви знизили безпеку вашого поштового аккаунту, то рекомендую не використовувати цю е-пошту (для податкової звітності) для листування чи інших комерційних цілей.
З повагою до всіх платників податків, Ярослав Ухачевич, Львів, Україна
Помилка при отриманні пошти: The unknown error was occured: 80090326 підскажіть що це за помилка при отриманні квитанції і як її виправити
Добрий день! При отримання квитанцій видає таку помилку: "Відбулися помилки під час отримання повідомлень.
Помилка при отриманні пошти: a0001 NO Failed to log-in, please, check your account name and password. Also make sure that IMAP access is enabled in your mailbox Settings. Visit http://wiki.ukr.net/POP3 for details." При цьому повідомлення та квитанцію №1 все таки дає отримати, то квитанцію №2 отримати неможливо. Допоможіть розібратись з цим, будь ласка.
Відбулися помилки під час отримання повідомлень.
Помилка при отриманні пошти: a0001 NO [AUTHENTICATIONFAILED] Invalid credentials (Failure) пожалуйста подскажите как исправить
Спробуйте у Гмейл увімкнути доступ для сторонніх програм та налаштуйте програмний пароль до пошти.
Доброго дня. Що це значить таке повідомлення?Не вдалося відправити документ по прямому з'єднанню через помилку: Операция прервана по таймауту - URL:http://soap.tax.gov.ua/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/Send
Бажаєте відправити документи, що залишилися, електронною поштою alla1234n@gmail.com?
У мене аналогічна помилка після оновлення Сонати: Не вдалося відправити документ по прямому з'єднанню через помилку: Операция прервана по таймауту - URL:http://soap.tax.gov.ua/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/Send Бажаєте відправити документи, що залишилися, електронною поштою ?
Также не могу отправить после обновления ничего. Выдает ошибку "Операція прервана по таймауту URL:http://soap.tax.gov.ua/WebSrvGate/date.asmx-SOAPAction:http//govdate/Send."
Така помилка означає, що сервер ДПС для прийняття звітності за прямим з'єднанням не працює.
Можна тільки чекати, поки вони його налагодять.
Допоможіть вирішити проблему:
Помилка при отриманні пошти: A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond.
Підключення до шлюзу ДПС
(Помилка при отриманні пошти: Помилка спроби підключення, оскільки підключена сторона не відповіла належним чином через певний час, або встановлене підключення не вдалося, оскільки підключений хост не відповів.
Підключення до шлюзу ДПС)
Помилки кажуть, що програмі не вдалося зв'язатися ні з поштовою скринькою, ні з сервером ДПС. Зазвичай це свідчить про якусь проблему на вашому комп'ютері поза Сонатою, або на рівні провайдера: блокує антивірус, файрвол, проксі-сервер, інтернет-сервер підприємства, немає інтернету тощо.
ПС. Якщо самостійно виявити причину не вдається, то ви можете зателефонувати до нашої підтримки у робочий час за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua