Вийшла нова версія програми 0.24.4

Віталій Міхов
01.11.2018, 09:54

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 0.24.4

Додано:

  • Сертифікати ДФС - нові сертифікати приймального шлюзу ДФС.
  • Експорт - можливість експорту податкової накладної та розрахунку коригування в Excel (у форматі XLS).
  • Агент - можливість вимкнення автозапуску агента Сонати при встановленні/оновленні програми.
  • Рахунок ФСС - окремий банківський рахунок страхувальника для звітів ФСС у профілі (сторінка "ФСС").
  • Ліміт ПДВ - кнопка історії ліміту ПДВ на сторінці списку накладних.
  • Перевірка ПН - перевірка заповнення графи 5 у податковій накладній та розрахунку коригування.
  • Період подання - додано можливість подання звіту J0101911 та його додатків за місяць.

Виправлено:

  • Імпорт звітів ФСС - некоректний номер у періоді при імпорті кількох однакових документів ФСС.
  • Стан звітів ФСС - некоректний стан звітів ФСС після другої квитанції у деяких випадках.
  • Перевірка РК - помилка перевірки галок розрахунку коригування для спеціальних ІПН.
  • Довідник пільг - приведено у відповідність до останніх змін.

ВАЖЛИВО! Без оновлення до версії 0.24.4 ви не зможете подавати звітність до ДФС через зміну сертифікатів.


Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

paul1@ukr.net
01.11.2018, 11:36

Вопрос, сегодня 1 ноября сделал витяги из ерпн - пришли зашифрованные квитанции, которые нельзя прочитать. Правда я делал их из старой версии Сонаты, но сегодня обновился до последней версии 0 24 4, квитанции так и остались зашифрованными, прочитать не могу. Это связано с изменениями на шлюзе? Что мне сделать, чтобы квитанции читались? Спасибо.

paul1@ukr.net
01.11.2018, 11:44

Да, нашел решение, снял подписи с зашифрованных квитанций и они расшифровались. В общем надо устанавливать версию 0 24 4

zvitdpiiau@ukr.net
01.11.2018, 12:34

Що робити? Не відсилається 1ДФ- каже: сертифікати ДФС не знайдено. У мене свіженьке оновлення 0.24.4 Допопможіть будь ласка!

zvitdpiiau@ukr.net
01.11.2018, 12:39

Все! Проблему вирішила, зайшла від імені адміністратора і ще раз загрузила оновлення 0.24.4. Звіт пішов, маю надію все буде ок :))

natali.sh4@gmail.com
01.11.2018, 12:50

Спасибі за зміни по докуменах ФСС! Чи можна в наступному оновленні трохи відкоригувати документи в форматі PDF? А саме: написання дати з крапками, а не 01112018 (і в заяві, і в повідомленні), і шапку таблиці 1 заяви - незрозумілі переноси, букви вилазать на лінії (хоча це не є важливим, чиста естетика :)

Віталій Міхов
01.11.2018, 14:20

Спасибі за зміни по докуменах ФСС! Чи можна в наступному оновленні трохи відкоригувати документи в форматі PDF? А саме: написання з дати з крапками, а не 01112018 (і в заяві, і в повідомленні), і шапку таблиці 1 заяви - незрозумілі переноси, букви вилазать на лінії (хоча це не є важливим, чиста естетика :)

natali.sh4@gmail.com

Так, це можна зробити. Дякую за зауваження.

karachkostepan@ukr.net
01.11.2018, 15:45

Доброго дня При перевірці отримання квитанцій пише; Відбулась помилка під час отримання повідомлень. що робити?

klast
01.11.2018, 15:49

Чекати

dar.maryana@gmail.com
01.11.2018, 16:01

Добрий день. Не загружає самостійно квітанції . При виконані дії "перевірити пошту" після перевірки пише, що 0 квитанцій. Мушу самостійно загружати квитанції з почти та імпортувати вручну. В чому може бути причина?

Віталій Міхов
01.11.2018, 17:26

Доброго дня При перевірці отримання квитанцій пише; Відбулась помилка під час отримання повідомлень. що робити?

karachkostepan@ukr.net

Це весь текст помилки чи далі є ще щось? Наведіть повний текст, будь ласка.

Добрий день. Не загружає самостійно квітанції . При виконані дії "перевірити пошту" після перевірки пише, що 0 квитанцій. Мушу самостійно загружати квитанції з почти та імпортувати вручну. В чому може бути причина?

dar.maryana@gmail.com

Таке буває з поштою gmail у випадку, коли нею користується одразу кілька профілів підприємства або різні програми. Це пов'язано із системою "ланцюжків" гугла і виправити у Сонаті неможливо. Тому ми рекомендуємо або використовувати окрему пошту для кожного профілю, або не використовувати gmail, або взагалі користуватися прямим з'єднанням для звітності замість пошти.

Новичок
01.11.2018, 19:15

Добрый день, большое спасибо за возможность экспорта НН в Excel (у форматі XLS).

karachkostepan@ukr.net
02.11.2018, 07:48

звіт по ЕСВ вже другий день не приходить 2 квітанція

honey-2007@yandex.ru
02.11.2018, 09:24

Доброго дня! Не можу завантажити оновлену Сонату. Пише , що не маю прав до доступу. А під час звітності з ЄСВ прийшли зашифровані квитанції. Підскажіть, будь ласка, що робити.?

Віталій Міхов
02.11.2018, 11:50

звіт по ЕСВ вже другий день не приходить 2 квітанція

karachkostepan@ukr.net

https://sonata.biz.ua/help/problemy_ne_pryhodjat_kvytanziji.html

Доброго дня! Не можу завантажити оновлену Сонату. Пише , що не маю прав до доступу. А під час звітності з ЄСВ прийшли зашифровані квитанції. Підскажіть, будь ласка, що робити.?

honey-2007@yandex.ru

Завантажте інсталятор Сонати напряму з нашого сайту - https://sonata.biz.ua/download, а потім встановіть.

Ludmila.rapita@gmail.com
04.11.2018, 15:50

Мдя, мало не дістала серцевий напад з Вашими оновленнями... Знаючи, що 07.11 закінчується строк дії сертифікату ЕЦП, вирішила підготувати всі необхідні звіти сьогодні, поки маю вільний час. Коли при відправці звіту виникла помилка "Недійсний сертифікат або закінчився строк дії", в мене в голові вже уявні штрафи з нулями промайнули, бо не знала, чи встигну до 09.11 поновити ключі. Перечитавши форуми, побачила, що в багатьох некоректно працює стара версія Сонати після виходу нової. Але ж раніше такого не було. p.s. не оновилася одразу до самої нової версії, бо через оновлення через програму не працює (зверталася до служби підтримки, питання не вирішене), а через сайт - купа танців з бубнами. Думала, все і так працюватиме...

Віталій Міхов
04.11.2018, 17:10

Перечитавши форуми, побачила, що в багатьох некоректно працює стара версія Сонати після виходу нової.

Ludmila.rapita@gmail.com

Ви не правильно зрозуміли прочитане на форумах.

  1. Стара версія однаково "перестала працювати" з 1 листопада, незалежно від виходу нової версії.
  2. Насправді стара Соната працює так само, як і раніше - проблема в тому, що ДФС оновила свої сертифікати. Тому, усі старі версії усіх програм втратили можливість відправляти звітність до ДФС.
  3. Саме тому ми випустили оновлення 1 листопада.

оновлення через програму не працює (зверталася до служби підтримки, питання не вирішене), а через сайт - купа танців з бубнами.

Ludmila.rapita@gmail.com

Пробуйте оновлюватися з програми - у останніх версіях деякі проблеми із цим вже виправлені.
При оновленні з сайту взагалі ніяких танців не потрібно - завантажили файл, запустили його, далі все так само, як оновлення з програми.

tepl@bigmir.net
05.11.2018, 12:48

Обновила до 24.4. Квитанции пришли "Зашифрованные" и не открываются. Снять подписи с них не получилось. Обновление сначала делала с программы, потом напрямую с вашего сайта по выше указанной ссылке. Проблема осталась. По телефону поддержки тоже помочь не смогли. Как работать?

Віталій Міхов
05.11.2018, 16:32

Тут можуть бути варіанти.

  1. Некоректно встановилося оновлення, при цьому виникали помилки; схожий випадок описано тут - https://sonata.biz.ua/topic/521?page=6#end

  2. Згадані квитанції, що не розшифровуються - отримано на звіти, які були відправлені до 1 листопада. Відповідно, вони зашифровані шлюзом ДФС на сертифікат, який на цей момент вже прострочився. Через особливості криптостандартів розшифрувати їх просто так не вийде. Для цього спочатку змініть дату комп'ютера на 31 жовтня, перезапустіть Сонату, розшифруйте квитанції через контекстне меню ("Розшифрувати" чи "Зняти підпис"), потім поверніть коректну дату комп'ютера та знову перезапустіть Сонату.

Проблема, описана у другому пункті, у вас більше не повториться, адже вона виникає тільки для нечисленних випадків, коли звіт подано на момент дії старого сертифікату шлюзу, а квитанції отримано на момент дії вже нового сертифікату.

rudenkoevgeniia@gmail.com
05.11.2018, 21:46

Обновила программу до версии 0.24.4 и не могу отправить теперь отчет 1-ДФ. Выдает ошибку: Сертифікат прийомного шлюзу Фіскальної служби не знайдено в сховищі. Подскажите, пожалуйста, как можно решить данную проблему?

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua