Звітність до Держстат.

epbask@ukr.net
08.02.2018, 21:45

Підкажіть будь ласка, не можу відправити Звіти до Держстату. Пише, що :"Попытка установить соеденение была безуспешной, т.к от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соеденение из-за неверного отклика уже подкюченого компьютера". Що з цим робити, як виправити. І ще, постійно пише: Що програма на вашем хост-компьютере разорвала установленное подключение. Вже немає сил з цим боротися.

Віталій Міхов
09.02.2018, 09:55

Це означає, що якась стороння програма заважає Сонаті працювати із поштою. Це може бути антивірус, файрвол, проксі-сервер, системні налаштування безпеки тощо.
Спробуйте тимчасово відключати подібні програми (за наявності) та перевіряти роботу пошти у Сонаті.

olya-m-k@ukr.net
21.02.2018, 11:09

Добрий день! При відправці Заявки на реєстрацію електронних цифрових підписів S 1391101 в статитстику виникає помилка :Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа( ключі діють до травня 2018р.).

Віталій Міхов
21.02.2018, 11:55

Оновіть Сонату до останньої версії. Нещодавно змінювалися сертифікати Держстату.

epbask@ukr.net
22.02.2018, 10:30

Добрый день. Была проблема:при отправке отчетовпишет что :"Попытка установить соеденение была безуспешной, т.к от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соеденение из-за неверного отклика уже подкюченого компьютера". Що з цим робити, як виправити. І ще, постійно пише: Що програма на вашем хост-компьютере разорвала установленное подключение. Вже немає сил з цим боротися. Скажите почему отчеты в налоговую отправляются , а в статистику нет? Я по вашему совету пересмотрела антивирус, файрвол, прокси-сервер, но в налоговую отправляются, а в сиатистику нет?

Віталій Міхов
22.02.2018, 11:20

Скажите почему отчеты в налоговую отправляются , а в статистику нет?

epbask@ukr.net

Тому що, у вас певно налаштовано відправлення звітності до ДФС за допомогою прямого з'єднання (у профілі Сонати). Для Держстату Соната такої можливості немає, тому ці звіти відправляються за допомогою електронної пошти.
Саме блокування доступу Сонати до електронної пошти спричиняє описану вами проблему.
Спробуйте дізнатися, яка програма чи налаштування на вашому комп'ютері може блокувати пошту - повністю (поштові порти, наприклад) чи для окремих програм.
Також, може бути, що відправлення пошти вам блокує провайдер - через підозру на спам.

Сергей_
22.02.2018, 12:26

А почта ukr.net? Столкнулись с такой проблемой. Причем через браузер вход свободный, а с Сонаты не отправляется. Похоже, что блокирует за спам именно ukr.net. Помогает смена почтового ящика или смена ip адреса (если провайдер инета поддерживает)

epbask@ukr.net
22.02.2018, 13:02

я пробовала и через gmail. Пишет что не поддерживает

Віталій Міхов
22.02.2018, 13:10

я пробовала и через gmail. Пишет что не поддерживает

epbask@ukr.net

Хто пише, і що саме не підтримує?
Наведіть точний та повний текст помилки.

madam.bezuglowa2013@ukr.net
22.02.2018, 14:22

Добрый день! Помогите пожалуйста. Не уходит договор в статистику, пишет: Помилка SMTP протоколу (503): 503 Authentication from 91.237.41.158 is not allowed: blacklisted

Віталій Міхов
23.02.2018, 12:33

Ваш поштовий сервіс (наприклад, ukr.net, gmail.com тощо) заблокував вашу поточну IP-адресу 91.237.41.158 з якихось причин. Зазвичай таке буває, коли з вашого боку (або з боку когось іншого з клієнтів вашого інтернет-провайдера) поштовим сервісом був зафіксований спам.
Вам треба спочатку звернутися до інтернет-провайдера з цією проблемою. Можливо, потім доведеться також звертатися і до підтримки поштового сервісу.

marunabank@ukr.net
02.04.2018, 10:57

доброго дня. Підскажіть, будь ласка, чому в сонаті немає квартальної форми звіту з праці ? а лише місячна? чи може її не потрібно?

Віталій Міхов
02.04.2018, 12:29

У вікні вибору бланку звіту зверху в полі "Період" оберіть потрібний звітний квартал - з'явиться квартальна форма.

shavintoly@ukr.net
05.04.2018, 11:24

Доброго дня. Питання-прохання полягає в тому, що у звіті уточнюючому додатку№2 (до уточнюючої декларації) за J0200519 не проставляється в (Таблиця 1. Коригування податкових зобов'язань згідно зі статтею 192 та пунктом 199.1 статті 199 розділом Кодексу:) У графі "період скадання" не прописується рік, а тільки місяць. Тобто (підсказка показує тільки цілим числом від 1 до 12) А у податковій вимагають місяць та рік даного уточнення. Якщо не прописуємо тоді надають штрафні санкції. Що нам робити, адже у програмі (mеDOC) така функція працює доволі успішно і прописується місяць та рік, через крапку. До речі в Сонаті після місяця у форматі PDF стоїть крапка, отже чомусьне прописується же рік. Прошу дати відповідь, чому немає такої функції та що нам робити у цій ситуації? Дякую.

Віталій Міхов
05.04.2018, 14:13
  1. Чому ви написали питання про ПДВ у розділі Держстату? Це вводить усіх в оману та ускладнює пошук для інших користувачів.
  2. Графа 3.1 у кожному рядку таблиці 1 складається з двох полів - зверху вказуєте місяць, знизу рік.
1010natasha@rambler.ru
01.06.2018, 12:22

Добрий день. при відправленні заяви надходить повавідомлення: "Сертифікат прийомного шлюзу Держстату не знайдено в сховищі (серійний номер = 3FD0CE0600000000000000000000000000000001).". Відновлювала стандартні налаштування в криптобібліотеці, але нічого не допомагає.

Віталій Міхов
02.06.2018, 09:57

Спробуйте перевстановити Сонату.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua