Обновили ключі,відіслала Договора з ДФС та Держстатом.Отримала 2 квитанції,ніби все добре.Але"затягнути"прихідні податкові накладні не вдалося.Сплило таке:Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних!Допоможіть,будь-ласка!!
Ці накладні зашифровані на попередні ключі.
Щоб їх втягнути, треба тимчасово встановити старі ключі. Якщо термін їх дії вже сплив, то доведеться також тимчасово змінити дату на комп'ютері та перезапустити Сонату.
На жаль, це такі особливості криптозахисту.
Доброго дня! Намагалась імпортувати запити щодо отримання відомостей з реєстру ПН у Сонату. Запити непідписані. Після натискання на кнопку "імпорт файлів" в комірці "результат" світиться червоний запис "Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів шашифрованих даних". З чим може бути пов'язана проблема?
Завантажте останню версію Сонати та перевстановіть її. Переконайтеся, що під час встановлення не було помилок.
Соната оновлена до версії 0.24.17.1
Вже побачила, що є новіша версія. Дякую.
Після оновлення проблема не щезла. Помилок під час встановлення не було
Зателефонуйте до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support.
До вас підключаться і визначать причину проблеми.
Втягиваем 2й экземпляр АН, а нам пишет "Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів шашифрованих даних". Что делать, подскажите плиз.
Ознайомтеся з інструкцією щодо коректного обміну другим примірником АН - https://sonata.biz.ua/topic/2469
Також, зауважте ситуацію з Медком у другій частині теми.
Дякую. Но дело в том что наши контагенты создали 2й экземпляр АН в Сонате и подписали в Сонате. И отправили через Сонату. И через имэйл подписанный ними файл в Сонате скинули. И до сих пор к нам ничего не втянулось.
Якщо з обох боків використовується Соната, то е-мейл не потрібен. З обох сторін у профілі повинен бути налаштований обмін через сервер ДФС і все - працює стабільно:
ПС. Якщо у відправника не було налаштовано "Обмін розрахунками - Через сервер ДФС", то після зміни цього налаштування накладну, звичайно, треба відправити ще раз.
Здравствуйте. Что касается отчётов и квитанций ДФС всё понятно. А как перенести с одного компьютера на другой сданный отчёт в статистику. На обоих компах стоит одна и та же версия Сонаты. Заранее спасибо.
Не має значення, куди подавався звіт. Усі звіти переносяться однаково - експорт/імпорт у форматі XML.
Спасибо Виталий. Действительно отчёт перенесли без проблем, но он в статусе "коректний", квитанции тоже переносятся, но садятся сами по себе и не переводят отчет в статус "прийнятий". Может я не чётко описываю проблему, мне нужно сданный отчёт в статистику перенести на главный комп, чтоб и там он был в статусе "прийнятий" Это реально?
Ні, я зрозумів ситуацію.
Не ясно тільки, чому квитанції "сіли" окремо. Можливо, при імпорті звіту Соната автоматично змінила його номер у періоді, бо звіт з таким номером вже був присутній у профілі на момент імпорту (може навіть у Кошику). Гадаю, вам варто завтра зателефонувати до нашої підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. До вас зможуть підключитися віддаленим доступом, тоді проблема може бути вирішена значно швидше.
Адже, взагалі все це можливо зробити у Сонаті.
Добрий день Віталій. "Прийнятий" звіт разом з квитанціями переносяться зовсім не одинаково: звіт - як "для зберігання", а квитанції до звіту - як "підписаних даних". При цьому слід зауважити, що звіт і квітанції імпортуються окремо: спочатку звіт, потім квитанції. Саме так Ви мені радили, декілька рокім тому, переносити податкові накладні. Скориставшись цією підсказкою, в мене все вийшло. Я дуже вдячна Вам за пораду. Хай Вам щастить!
Усі звіти переносяться однаково
Я писав ось так, про квитанції там мови не було, було питання як перенести суто статистичні звіти. Відповідь - так само як усі інші звіти.
А щодо квитанцій - саме так, краще спочатку звіти, а потім квитанції. На все добре!
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua