Реєстрація розрахунків коригування покупцем

omshved@ukr.net
12.03.2015, 13:06

Отримала підписані продавцем розрахунки коригування на ел. пошту, імпортувала в Сонату, підписала і відправила. Не зареєстровано.

Невірна послідовність підписів документа Підписи документа:

  • перший - печатка, 38875559 електронна печатка ДП ТЗОВ "АНСЕЛМ" "МАЙСТЕР-ЛОГІСТИК"

  • другий - директор, 38875559, 2321720724 Андрійчук Вікторія Василівна

В чому причина?

Віталій Міхов
12.03.2015, 13:16

Або ці файли ви отримали непідписаними, або підписання було некоректним (з якимись додатковими сигнатурами чи ще чимось).

omshved@ukr.net
12.03.2015, 13:41

Файли підписані Попросила повторно Імпортувала, підписала, вислала Те саме: невірна послідовність підписів

Файли підписані в Медку, експортовані і вислані на ел. пошту. Яїх отримую, імпортую в сонату, підписую і відправляю

В чому причина?

omshved@ukr.net
12.03.2015, 16:43

Як зареєструвати РК?

Валерий Середа, Павел Трепов
12.03.2015, 17:30

http://sonata.biz.ua/help/obmin_edrpn.html :

Обмін розрахунками коригування

Обмін РК загалом такий самий, як і для накладних.

Виключенням є "мінусовий" РК. Обмін такими розрахунками через Єдиний реєстр поки неможливий через обмеження на сервері (шлюзі) Фіскальної служби та затверджений законодавством прядок. Тому, такі РК передаються контрагенту шляхом прямого обміну. Алгоритм дій у даному випадку виглядає так:

Продавець створює мінусовий РК. Продавець відправляє такий РК покупцю через внутрішній обмін між контрагентами в Сонаті, перед відправленням на РК автоматично накладаються підписи продавця. Покупець отримує цей РК в Сонаті та накладає зверху ще свій комплект підписів (звичайною операцією підписання). Покупець відправляє такий двічі підписаний (згідно із законодавством) РК на реєстрацію (до ЄДРПН).

Віталій Міхов
12.03.2015, 17:37

omshved, надішліть нам ці файли, отримані з Медка на support@sonata.biz.ua з коротким описом проблеми.

westbuh@mail.ru
13.03.2015, 09:27

Здравствуйте! Помогите, пожалуйста , с последовательностью действий по отправке и подписанию минусовой РК покупателю. Продавец пользуется Сонатой , а Покупатель медком. Заранее спасибо за помощь.

Віталій Міхов
13.03.2015, 10:58

Послідовність з Сонати - така сама, як описана у довідці. Послідовність обробки такого документу в Медку (і саму можливість) уточнюйте, будь ласка, у їх технічної підтримки.

olga.lomakovskaya@prime-group.com.ua
20.03.2015, 14:27

я пользователь Арт-Звит Плюс. Специально установила Сонату, чтобы получить от поставщика РК, подписать и зарегистрировать их. Изначально получила файлы от поставщика (пользователь Сонаты) на и-мейл. Импортировала в Сонату, подписала и отправила - ошибка подписей! Как я могу увидеть подписаны ли РК? Хотя поставщик отправляет через СОнату после подписи. ЧТо не так??? И я не вижу галочки "подлежит регистрации покупателем", все квадратики пустые

Millioner
23.03.2015, 20:16

Я так понял решение проблеммы так и непоявилось, У меня контрагент в (МЕДКЕ), Я в (СОНАТЕ) на почту подписаный РК отправить он неможет, только через экспорт, он ее подписал, экспортировал, отправил мне (Я все наблюдал через отдаленный доступ), после чего Я импортировал РК, подписал, отправил и получил квитанцию о том что там только мои подписи. ПОМОГИТЕ!!!

Віталій Міхов
24.03.2015, 09:27

подписала и отправила - ошибка подписей!

http://sonata.biz.ua/help/obmin_edrpn.html
Переконайтеся, що ви і ваш контрагент діяли саме за такою схемою.
ПС. Коректний обмін РК можливий тільки прямим обміном між контрагентами. Експорт/імпорт підписаних даних тут не запрацює.

И я не вижу галочки "подлежит регистрации покупателем", все квадратики пустые

Значить ваш контрагент її не проставив у накладній.

Я так понял решение проблеммы так и непоявилось, У меня контрагент в (МЕДКЕ), Я в (СОНАТЕ)

Так, тому що нічого не змінилося у відношенні Медка до інших конкурентних компаній. Ми не можемо тільки зі своєї сторони зробити сумісний обмін.

после чего Я импортировал РК, подписал, отправил и получил квитанцию о том что там только мои подписи

Трохи вище я писав, що експорт/імпорт не допоможе, оскільки документи підписуються при цьому по-різному.

olga.lomakovskaya@prime-group.com.ua
24.03.2015, 14:16

Blockquote подписала и отправила - ошибка подписей! http://sonata.biz.ua/help/obmin_edrpn.html Переконайтеся, що ви і ваш контрагент діяли саме за такою схемою. ПС. Коректний обмін РК можливий тільки прямим обміном між контрагентами. Експорт/імпорт підписаних даних тут не запрацює. Blockquote

по ссылке нет описания получения, подписания и регистрации РК к НН. Что означает "Коректний обмін РК можливий тільки прямим обміном між контрагентами"? Могу ли я это сделать в демоверсии?

Віталій Міхов
24.03.2015, 15:12

по ссылке нет описания получения, подписания и регистрации РК к НН.

Можливо, ви пропустили. Знизу статті: "Обмін розрахунками коригування".

Что означает "Коректний обмін РК можливий тільки прямим обміном між контрагентами"?

У нас є спеціальна функція обміну ПН та РК між контрагентами напряму, якщо вони удвох користуються Сонатою. Реєстрація мінусового РК можлива тільки у такому випадку, докладніше у довідці, про яку я писав вище.

Могу ли я это сделать в демоверсии?

Так

Віталій Міхов
24.03.2015, 15:12

ПС. Є також відео на цю тему - http://sonata.biz.ua/forum/topic/1075

olga.lomakovskaya@prime-group.com.ua
24.03.2015, 16:24

так продавец так и делал. На мой и-мейл все равно пришли файлы, но в программу я уже импортировала с ящика, а не вручную. Ни подписей, ни галочки в документе нет.

Віталій Міхов
24.03.2015, 17:17

Про галку я вже писав.

Докладніше з підписами можна буде розібратися, отримавши на support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю.

ZvitBDn
09.06.2015, 22:05

Новости увидел на сайте налоговой http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html

Насколько я понял снимается проблема обмена РК между контрагентами. Наконец-то налоговая родила общий формат обмена и свой собственный сервер обмена. А то я уже подустал от медка...

Віталій Міхов
10.06.2015, 10:01

http://sonata.biz.ua/forum/topic/1011?page=last#end
Дублювати повідомлення зовсім не обов'язково.

feoklena@ukr.net
11.06.2015, 18:04

Добрый день. Что-то изменилось в обмене РК с Медком. Покупатель (медок) затягивает наш РК и говорит, что там нет наших подписей. Когда он просто затягивал в медок через отправить контрагенту, то он мог ее просто смотреть. Потом пробует через медок-демо(сбрасывала через экспорт разными способами) и там не видит наших подписей. Как правильно делать?

Віталій Міхов
11.06.2015, 20:35

Как правильно делать?

У Сонаті є опція "Експорт - Для контрагента". Звіт зберігається у файл з підписами без шифрування. Це як раз такий спосіб, який потрібен, щоб зробити правильно. Якщо Медок при цьому не бачить ваших підписів, то це питання до Медка.

Ви самі легко можете відрізнити файл з підписами від непідписаного. Відкрийте XML-файл, що отримали з Сонати експортом, за допомогою блокноту. Якщо там тільки кириличні та латинскі символи - значить підписів немає. Якщо існують блоки, де існують якісь "кракозябли", незрозумілі символи - значить це підписаний документ. Нижче навів приклади.

Документ без підписів:

вставте опис до зображення

Той же документ з підписами:

вставте опис до зображення

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua