Доброго дня. Вчора після обіду перестали приходити китанції та прості повідомлення про доставку документу в поштову скриньку. Сьогодні те саме. Правда деякі вчорашні квитанції дійшли. Але коли заходжу в скриньку (через яку відправляється звітність), на gmail.com, то у папці "Надіслані не бачу жодного відправленого звіту". а за грудень є відправлені листи в папці "Надіслані" Це змінені настройки програми, чи у мене щось некоректно працює?
У мене сьогодні теж немає відповідей. Жодної...
Проблемы на шлюзе ДФС. Квитанции с утра никому не приходят.
Доброго дня. У мене також відсутні повідомлення та квитанції вчора і сьогодні.
Доброго дня. Вчора о 17:40 були надіслані до ФС звіти з додатками, сьогодні о 8:37 також, але вже по іншому підприємству. Жодної квитанції не надійшло, Статус документів лише "Відправлений" Податкова за номером 0 800 501 007 підтверджує, що проблем ніяких з шлюзом не має і відправлені мною через ПЗ Соната звіти не надійшли (перевірили вміст по коду ЄДРПОУ). Прошу виправити цей суттєвий "недолік", розраховую на розуміння та оперативність.Дякую.
Квитанції приходять, але з великою затримкою. Спостерігаю таке вже декілька останніх днів. Але це однозначно проблеми шлюзу, "Соната" тут ні при чому.
Податкова за номером 0 800 501 007 підтверджує, що проблем ніяких з шлюзом не має
Это неправда. Вот новость на сайте медка http://me-doc.com.ua/pages/newsfull.php?ido=1111163465
Т.ч. квитанции не приходят никому. Вне зависимости от ПО.
квитанции не приходят никому
+1
в мастеркеїв теж про це гудять на форумі
але через Сонату я не можу навіть відправити звіт, вискакує віконечко з текстом: Service unavailable (503) - 'http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx'
Я вчера в 23.00 отправил декларацию ПДВ и тишина.
Они (ДФС)не понимают, что запорят все отчеты по НДС людям??? Потом что штрафы платить потому что они не могут настроить нормально работу???? Я вчера тоже отправила и в итоге - ни привета ни ответа. Как быть в таком случаи? Кому потом, что доказывать??
Добрый день тот же вопрос нет подтверждение что отчет ушел. Звонила и в пенсионный и налоговую, говорят отчет не видим попробуйте сдать еще раз.
Приемный шлюз ГФС работает, но из-за временных технических проблем на нем образовалась очередь, и квитанции могут приходить с задержкой. Такую информацию пишут в новостях M.E.Doc IS. Но мне еще не одна квитанция так и не пришла.
Service unavailable (503) - 'http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx'
Это значит что не работает шлюз. Можете снять галочку в почтовых настройках "Використовувати пряме з'єднання .." и еще раз отправьте отчет.
Податківці замість того,щоб вчасно обробляти дані Додатка №5 до декларації по ПДВ,і виявляти податкові "ями" не через три місяці після отримання додадку, а в момент приймання звіту, придумали на свої та на наші голови загальну регістрацію ПН. При такому об*ємі непотрібної інформації ніякий шлюз не витримає
И что же нам, бедным бухгалтерам, делать?
А у меня не стоит галочка "Використовувати пряме зеднання". И все равно нет квитанций(
The same problem. Жодного повідомлення чи квитанції. Декларацію відправили ще 17-го після 5-ої, - і не отримали підтвердження про доставку.
Доброго дня! Повідомлення, так і не приходять про надсилання звіту на пошту. Податкова стверджує, що не приходять звіти! А часіки, то тікають!!! тік-так! Якесь вирішення даного питання буде?
Отправила отчет и глухо.Теперь его нужно сбросить на флешку, распечатать и бежать в ДПІ или ждать квитанций, не будет так что 2раза сдала?
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua