Завантаження...

Вийшла нова версія програми 0.22.4.1

Віталій Міхов
10.08.2017, 14:54

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 0.22.4.1

Додано:

  • Нові бланки ДФС - нові версії форм для ПДВ, а також перевірка до них: J/F1312602, J/F1360102, J/F1412402.
  • Нові бланки ДФС - нова форма звіту про контрольовані операції з додатками, а також розрахунок та перевірка до них: J0104704, J0147104, J0147204.
  • Повторне відправлення - можливість повторно відправити на реєстрацію звіт чи накладну, якщо не було отримано квитанції №2 (часом це допомагає швидше отримати відсутні квитанції на цей звіт/накладну). Дублювання звіту чи накладної на сервері організації-отримувача при цьому не відбувається. Функція доступна з контекстного меню списку звітів та накладних.

Виправлено:

  • Звітність Держстату - внесено зміни до перевірки та розрахунку звітів S0701112 та S2307008 відповідно до нових правил перевірки від Держстату.

Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

mix538@ukr.net
10.08.2017, 16:17

Встановиd версію 0.22.4 При отриманні квитанцій з ПФУ отримав такий звіт. Що в мене не так з налаштуваннями?вставте опис до зображення

Віталій Міхов
10.08.2017, 16:39

У вас, судячи зі всього, усе гаразд.
Помилки "gateway time out" та "помилка перевірки підпису" виникають під час тимчасових проблем на шлюзі ДФС.
Спробуйте повторити процедуру дещо пізніше. Щоправда, квитанції, які ви отримали разом з такими помилками, наступного разу скоріше за все продублюються - просто видалите потім зайві квитанції.

mix538@ukr.net
10.08.2017, 17:02

Як позбутися ось цієї помилки. При отриманні квитанцій помилка "Цей хост невідомий" і відсутні квитанції. вставте опис до зображення

В налаштуваннях проставлено використовувати сервери ДФС вставте опис до зображення

Які порти повинні бути відкриті для нормального функціонування Сонати?

Віталій Міхов
10.08.2017, 17:32

Які порти повинні бути відкриті для нормального функціонування Сонати?

mix538@ukr.net

Для роботи через сервери ДФС використовується порт 80.
Адреси серверів ДФС: 217.76.198.151 та 217.76.198.135

mix538@ukr.net
10.08.2017, 18:01

Дякую за оперативні відповіді.

Як позбутися наступної помилки. При отриманні квитанцій помилка "Цей хост невідомий" (див. скрін вище). Це проблема на стороні клієнта? З чим вона пов'язана?

Віталій Міхов
10.08.2017, 18:08

При отриманні квитанцій помилка "Цей хост невідомий" (див. скрін вище). Це проблема на стороні клієнта?

mix538@ukr.net

Оскільки сервери ДФС на даний момент працюють, то саме так - на стороні клієнта.

З чим вона пов'язана?

mix538@ukr.net

Щось заважає Сонаті отримати доступ до цих серверів. Це може бути антивірус, файрвол, проксі-сервер або системні налаштування безпеки.
Спробуйте налаштувати ті програми з переліку, які у вас присутні, так, щоб вони пропускали Сонату до вказаних вище серверів.

korfad_buhgalter@ukr.net
10.08.2017, 19:17

Здравстувуйте. После обновления ничего не могу печатать из Сонаты.

guvers@i.ua
10.08.2017, 19:31

Добрий день. Підскажіть, будьласка, за яким критерієм Соната визначає прийнятий звіт з ЄСВ чи ні. Тому що мені прийшла квітанція №2, але в графі де зазвичай пишеться повідомлення "Пакет прийнято.", стоїть звичайний смайлік: " :) " Але Соната визначила цей звіт, як прийнятий.

Віталій Міхов
10.08.2017, 22:02

Здравстувуйте. После обновления ничего не могу печатать из Сонаты.

korfad_buhgalter@ukr.net

Чому саме не можете - якась помилка при цьому виникає чи просто нічого не відбувається?
Який саме тип друку при цьому використовуєте - "простий" друк чи друк за допомогою PDF?
Чи проходить при цьому експорт документу у PDF?

Добрий день. Підскажіть, будьласка, за яким критерієм Соната визначає прийнятий звіт з ЄСВ чи ні. Тому що мені прийшла квітанція №2, але в графі де зазвичай пишеться повідомлення "Пакет прийнято.", стоїть звичайний смайлік: " :) " Але Соната визначила цей звіт, як прийнятий.

guvers@i.ua

http://sonata.biz.ua/topic/2045?page=3#end
Не дублюйте повідомлення.

nesterchuk_82@ukr.net
10.08.2017, 22:03

Доброго вечора! Подивилася повідомлення, виникло запитання в мене стоїть галочка там де "Обмін через електронну пошту", чи має стояти "За допомогою прямого з'єднання (рекомендовано)? На шо це впливає?

nesterchuk_82@ukr.net
10.08.2017, 22:06

Можливо через це немає 2 квитанція на звіт ЄСВ?

metallurg2003@i.ua
10.08.2017, 23:17

Почему не работает кнопка печать? нужно нажимать ctr+p чтоб печаталось. Пятая таблица j3040511 печатается мелким шрифтом

Віталій Міхов
11.08.2017, 09:51

Доброго вечора! Подивилася повідомлення, виникло запитання в мене стоїть галочка там де "Обмін через електронну пошту", чи має стояти "За допомогою прямого з'єднання (рекомендовано)? На шо це впливає?

nesterchuk_82@ukr.net

Це впливає на спосіб відправлення звітів та отримання квитанцій. Або за прямим з'єднанням із сервером ДФС або за допомогою електронної пошти.

Можливо через це немає 2 квитанція на звіт ЄСВ?

nesterchuk_82@ukr.net

Квитанцій №2 на ЄСВ зараз немає у більшості платників. Як написано вище, у новій версії з'явилася можливість повторного відправлення звіту як раз для таких випадків, як у вас. Спробуйте.

Почему не работает кнопка печать? нужно нажимать ctr+p чтоб печаталось. Пятая таблица j3040511 печатается мелким шрифтом

metallurg2003@i.ua

Дія кнопки друку залежить від налаштування "Автоматичний друк за допомогою PDF " - https://sonata.biz.ua/help/settings_documents.html.
У вас встановлена ця галка чи ні?

korfad_buhgalter@ukr.net
11.08.2017, 10:18

Чому саме не можете - якась помилка при цьому виникає чи просто нічого не відбувається? Який саме тип друку при цьому використовуєте - "простий" друк чи друк за допомогою PDF? Чи проходить при цьому експорт документу у PDF?>

у меня печать с помощью пдф но появляется "Помилка FO-процесора - відсутній файл експорту."

Віталій Міхов
11.08.2017, 10:32

Це може означати помилки у системних файлах, а саме - у .NET Framework.
Зателефонуйте до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support

korfad_buhgalter@ukr.net
11.08.2017, 10:38

Спасибо.

marinochka-80@yandex.ua
11.08.2017, 16:03

Добрый день. Отправила отчеты и накладные уже 2 часа назад - даже уведомления о приеме на шлюз нет ни по одному документу. ???

Віталій Міхов
11.08.2017, 20:36
metallurg2003@i.ua
13.08.2017, 16:29

Галка у полі "автоматичний друк за допомогою PDF" встановлена

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua