Можливості Сонати
Ліцензія
Перед роботою
Завантаження та встановлення
Оновлення
Швидкий старт
Знайомство з програмою
Домашня сторінка
Звіти
Податкові накладні
Квитанції
Журнал
Кошик
Календар
Господарські операції
Вікно звіту
Криптобібліотека
Налаштування
Сертифікати
Профіль
Створення профілю
Редагування профілю
Підприємство
Контакти
Реєстраційна інформація
Цифровий підпис
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Банківські рахунки
Контрагенти
Працівники
Поштові налаштування
Додаткові поштові налаштування
Ліцензія
Бланки
Імпорт профілю
Мережевий профіль
Резервне копіювання
Робота з документами
Створення
Заповнення звітів
Властивості звіту
Підписання та відправлення
Квитанції та повідомлення
Імпорт/експорт документів
Пакетне подання звітності
Заповнення ЄСВ
Початкові документи
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Обмін податковими накладними
Початкові налаштування
Відправлення накладної контрагенту
Отримання накладної від контрагента
Обмін через Єдиний реєстр
Календар
Найближчі події
Виконані події
Мої нагадування
Поширені проблеми
Ключі від АЦСК "Україна"
Сертифікат не знайдено
Не надходять квитанції
Не знайдена процедура
Немає звітів до Держстату/ПФУ
Код інспекції не дорівнює 4 символам
Блок даних, невірний підпис
Розсипається пакет при імпорті
Налаштування програми
Загальні налаштування
Документи
Журнал
Календар
Каталоги
Резервне копіювання
Технічна підтримка
Фіскальна служба

Фіскальна служба

Перед початком роботи з електронною звітністю треба скласти та відправити до контролюючих органів декілька спеціальних документів, які зареєструють вас в системі електронного документообігу. Для кожної установи – свій набір документів. Якщо ви не звітуєте до якоїсь з них, то відповідні документи вам відправляти не треба.

Для Фіскальної служби заповнюється та відсилається Договір про визнання електронних документів (J1391002 або F1391002), в якому заповнюються поля: номер договору, ПІБ начальника Податкової інспекції, "діє на підставі", код ЄДРПОУ податкової, а також її адреса та реквізити осіб (знизу документа). Якщо у вас коректно заповнений профіль підприємства, Договір заповниться автоматично. Треба буде лише вказати ініціали та прізвище керівника відділення податкової та перевірити правильність заповнення поля "діє на підставі".

 

scrin7.1

 

Якщо ви використовуєте більш, ніж 3 підписи (більше одного бухгалтера, підписи працівників тощо), тоді заповнюється та відсилається також Заява про реєстрацію електронного цифрового підпису (J1391101 або F1391101). В її таблиці потрібно вказати дані додаткового співробітника, сертифікат підпису якого потрібно додати до бази Фіскальної служби. При цьому його підпис повинен бути налаштований в профілі підприємства на позиції "Використовувати підпис працівника".

Зверніть увагу! Якщо у вашого підприємства не більше трьох цифрових підписів, відправляти цей документ не треба.

 

scrin7.2