Налаштування поштових скриньок UKR.NET, GMAIL.COM та META.UA

Віталій Міхов
20.01.2014, 15:57

Для здійснення відправки звітів та прийому квитанцій деякі з популярних поштових сервісів потребують додаткових налаштувань. Це скриньки інтернет-порталів ukr.net, gmail.com та meta.ua. Докладніше про їх налаштування викладено нижче.

UKR.NET

Перейти до налаштувань поштової скриньки можна за посиланням https://freemail.ukr.net/q/start#settings,tab=pop3. Якщо воно не працює, то на інтернет-сторінці своєї поштової скриньки зробіть наступні кроки:

  1. Натисніть «Налаштування» («Настройки») у правому верхньому куті сторінки: enter image description here
  2. На наступній сторінці знизу натисніть «Налаштування POP3 та SMTP» («Настройки POP3 и SMTP»).

Налаштування скриньки:

  1. Поставте відмітки біля пунктів «Увімкнути POP3 та SMTP» («Включить POP3 и SMTP») і «Переміщати видалені по POP3 повідомлення в папку "Видалені"» («Перемещать удаленные по POP3 сообщения в папку "Удаленные"»).
  2. Натисніть напис «Налаштування видимості папок по POP3» («Настройки видимости папок по POP3»).
  3. Поставте відмітку біля пункту «Спам».
  4. Натисніть кнопку «Зберегти зміни» («Сохранить изменения»):

enter image description here

GMAIL.COM

Перейти до налаштувань поштової скриньки можна за посиланням https://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/fwdandpop. Якщо воно не працює, то на інтернет-сторінці своєї поштової скриньки зробіть наступні кроки:

  1. Натисніть кнопку налаштувань у вигляді шестерінки у правому верхньому куті сторінки.
  2. Оберіть пункт меню «Налаштування» («Настройки»):

enter image description here

Налаштування скриньки:

  1. Натисніть зверху посилання «Пересилання та POP/IMAP» («Пересылка и POP/IMAP»).
  2. У групі «1. Статус:» («1. Состояние:») поставте відмітку біля пункту «Увімкнути POP для всієї пошти…» («Включить POP для всех писем…»).
  3. У групі «2. Коли пошта завантажується за допомогою POP» («2. Когда письма загружаются с помощью POP») оберіть варіант «зберігати копію листа Gmail у папці "Вхідні"» («сохранять копию письма во входящих Gmail»).
  4. Натисніть кнопку «Зберегти зміни» («Сохранить изменения»):

enter image description here

META.UA

Перейти до налаштувань поштової скриньки можна за посиланням http://webmail.meta.ua/settings.php?optpage=POP3_server. Якщо воно не працює, то на інтернет-сторінці своєї поштової скриньки зробіть наступні кроки:

  1. Натисніть «Налаштування» («Настройки») у правому верхньому куті сторінки:

enter image description here

  1. На наступній сторінці натисніть «Налаштування POP3/SMTP сервера» («Настройка POP3/SMTP сервера»).

Налаштування скриньки:

  1. Поставте відмітку біля пункту «Дозволити доступ за протоколом POP3/SMTP. Видалені поштовою програмою листи можуть бути відновлені з Кошика протягом 20 днів» («Разрешить доступ по протоколу POP3/SMTP. Удаленные почтовой программой письма могут быть восстановлены из Корзины в течение 20 дней»).
  2. Натисніть кнопку «Зберегти» («Сохранить»):

enter image description here

ltv_0656
21.01.2014, 21:06

Скажите, пожалуйста, почему в настройках GMAIL.COM я должна настраивать «сохранять копию письма во входящих Gmail»? А почему не могу настроить "Сохранять архивную копию в Gmail"? У меня так настроено, и с другими программами проблем с отправкой и получением почты не было. Зачем мне "засорять" входящие, чтобы подольше почта принималась? А так, как у меня настроено, во входящих лишних сообщений не будет, а в архиве всегда могу найти, то, что мне нужно. Очень редко к этому прибегаю, если программа работает корректно даже при использовании одного аккаунта для нескольких предприятий, то необходимости вообще нет.

Віталій Міхов
22.01.2014, 10:50

Це вказано для підстраховки, щоб клієнт, навіть в разі виникнення якихось проблем з Сонатою, зміг зайти до пошти і продивитись вже прийняті квитанції.

Це не впливає на прийом листів поштовими програмами. Квитанції залишаються у "Входящих" тільки для веб-інтерфейсу Gmail, для поштових програм (і для Сонати) вони стають невидимі після завантаження до Сонати. Тому і не затримують прийом листів.

Дана рекомендація не говорить про ненадійність програми. Просто квитанції - досить важлива річ, щоб перестрахуватися при можливості.

mr.eds2004@mail.ru
23.01.2014, 09:59

При получении квитанций Появляется следующее : Проблема с DNS-сервером. HOST: рор3.ukr,net(secure-none),Login: ФОП Стойков Є.Д., Timeout:30 Open Commad Error(11004):-ERR Nodata (Winsock error=11004). ПОМОГИТЕ ПРЕОДОЛЕТЬ ПОСЛЕДНЕЕ ПРЕПЯТСТВИЕ!!!!

Віталій Міхов
23.01.2014, 10:32

"рор3.ukr,net" - потрібно бути "рор3.ukr.net" з крапкою. Перевірте налаштування поштової скриньки в Сонаті.

mr.eds2004@mail.ru
23.01.2014, 10:48

Спасибо! Ошибки исправил,начало работать, НО ! квитанции не приходят. Появляется сообщение: Отримання квитаций.Зачекайте. И исчезает без всяких получений. Что это такое??

Віталій Міхов
23.01.2014, 10:53

Квитанції не приходять одразу після відправки звіту. Зазвичай, для першої квитанції треба зачекати 3-5 хвилин, а друга взагалі може не скоро прийти. Щодо квитанцій, які довго не приходять написано тут http://sonata.biz.ua/forum/topic/47

vetal.b@gmail.com
04.02.2014, 18:00

Доброго дня! Під час спроби налаштування поштової скрині в "Сонаті" натрапив на помилку SMTP протоколу (500) Winsock error #10051 Поштова скринька на Gmail'і, доступ по РОР3 відкрито. (див. додатки) Підкажіть будьласка що робити з даною проблемою.

![помилка в Сонаті][1] ![налаштування пошти у Gmail][2] [1]: http://imageshack.com/a/img542/7717/8985.jpg [2]: http://imageshack.com/a/img30/2608/9ige.JPG

Віталій Міхов
04.02.2014, 18:10

Скоріше за все, закритий порт SMTP 465 на вашому сервері (якщо він є), у вашого провайдера або у GMAIL для вас (таке іноді буває, якщо провайдер чи пошта підозрюють вас у розісланні спаму). Якщо на вашому комп'ютері нічого не блокує цей порт, тоді треба звернутись до поштовика та провайдера.

Буває, що порт закривають тимчасово, наприклад на добу. Потім він знову працює.

Sid
18.04.2014, 14:11

У меня СОНАТА выдавала такую же ошибку как на "скринах" vetal.b, даже после выполнения всех инструкций по настройке POP и SMTP. Пытался сначала найти проблему на своем компе, оказалось в итоге, что мой провайдер (domashka.net) по умолчанию отключает порт SMTP 465. Я сделал запрос на подключение у них и все заработало. Поэтому не стесняйтесь звонить провайдеру и уточнять этот момент.

В расширенных настройках ставил порты 995 и 465 (как на скрине), заработало все: ukr.net, mail.ru, gmail.com

neo_milaya@mail.ru
28.04.2014, 21:38

Скажите пожал,если мой почтовый ящик зарегистрирован в mail.ru то,что в сонате он не принимается??????

Олександр Мартинюк
29.04.2014, 09:23

Приймається, але не гарантується коректна його робота. Ми радимо користуватись Ukr.Net

zvtolik2014@gmail.com
07.05.2014, 14:29

Здравствуйте подскажите пожалуйста решение такой проблеммы. Настройку самой почты сделал как в инструкции enter image description here

Віталій Міхов
08.05.2014, 11:27

Поки що не змогли відтворити помилку.
Якщо вона повторюється, надішліть нам відгук з Сонати.

prizetdps@ukr.net
27.02.2015, 22:27

Добрий день! Починаючи з 20 лютого не приходить жодної квитанції. Скринька ukr.net. Ну день, два, але це не діло, коли вже тиждень нічого не приходить. Це проблема зі скринькою, з програмою чи з податковою?

Віталій Міхов
27.02.2015, 23:13

Якщо до самої скриньки нічого не надходить, то певно проблема у ДФС.

okrasaoseli@gmail.com
18.04.2015, 11:49

Неможу відправити звіт. Видає помилку : Помилка SMTP протоколу (534): 534-5.7.14

Віталій Міхов
18.04.2015, 11:58

https://support.google.com/mail/answer/78754

Здається, ваша ситуація.

a2lg@ukr.net
12.05.2015, 16:59

Добрий день! При перевірці пошти в "детально" пише:Помилка при роботі зі шлюзом Фіскальної служби: Не удается установить связь с сервером - URL:http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/GetMessagesEx і квитанції не приходять. Це проблема шлюзу чи програми?

Віталій Міхов
13.05.2015, 09:37

Проблема шлюзу. Вимкніть пряме з'єднання у налаштуваннях поштового акаунту в Сонаті.

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua