Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 1.4.10.5
Додано:
Нові форми ДПС - нові бланки податкової накладної з додатками, а також розрахунок, перевірка та експорт у PDF до них:
J/F1201013 - Податкова накладна
J/F1201113 - Додаток 1 до Податкової накладної
J/F1201213 - Розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної
Конвертація ПН - створення нової версії податкової накладної та РК на основі документу попередніх версій.
Виправлено:
Доброго дня! Нова форма податкової накладної не зберігається через помилку C_STI_ORIG Помилка: "000" нарушает ограничение pattern для "((3070)|(3[1-5]00)|(9001)|(9191)|(9393)|(9494)|(9900)|(9911)|(9970)|(999[1-9])|(2[0-8][0-9]{2})|(1[0-9]{3})|([1-9][0-9]{2}))".
Не удалось проанализировать элемент "C_STI_ORIG" со значением "000". (
Доброго дня! Нова форма податкової накладної не зберігається через помилку C_STI_ORIG Помилка: "000" нарушает ограничение pattern для "((3070)|(3[1-5]00)|(9001)|(9191)|(9393)|(9494)|(9900)|(9911)|(9970)|(999[1-9])|(2[0-8][0-9]{2})|(1[0-9]{3})|([1-9][0-9]{2}))". Не удалось проанализировать элемент "C_STI_ORIG" со значением "000". (
000 [line: 15, pos: 22]).
Ця проблема викликана програмою, в якій ви створили цей файл накладної перед імпортом до Сонати. Вкажіть у цій програмі код вашої ДПІ.
Також, можна у вікні імпорту в Сонаті встановити галку "Виправляти документи...".
Також шапка податкової накладної не місить інформацію щодо наказу , яким внесено зміни до податкової накладної.
Поправимо, дякую.
Проте, оскільки накладні реєструються тільки в електронному вигляді, це не має жодного практичного значення - статичний текст на бланку не попадає до електронного документу.
В ПН при создании новой формі (13) из старой (12) некорректно ставиться значение C_DOC_CNT (не співпадають значення реквізиту "Номер документа в звітному періоді"
Решается путем захода во ВЛАСТИВОСТІ ПН и простого сохранения (там кстати некорректно отображается Номер документа в періоді - он пишется такой, как надо, а в самом файле значение C_DOC_CNT не соответствует (у меня равно номеру накладной), но после сохранения все исправляется)
Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - не співпадають значення реквізиту "Номер документа в звітному періоді"
Виправлено у версії 1.4.10.1, яка щойно вийшла.
ПС. Для накладних, які було імпортовано та/або конвертовано до оновлення, треба відкрити властивості та зберегти їх, нічого не змінюючи.
Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - не співпадають значення реквізиту "Номер документа в звітному періоді"
Виправлено у версії 1.4.10.1, яка щойно вийшла.
ПС. Для накладних, які було імпортовано та/або конвертовано до оновлення, треба відкрити властивості та зберегти їх, нічого не змінюючи.
ПС. Створіть копію неприйнятої ПН, збережіть, підпишіть та відправте.
Добрий день. Оновив Сонату до версії 1.4.10.1. Захожу у видані ПН, обираю ПН за лютий (створену і відправлену у березні), натискаю праву кнопку миші - "створити" і бачу, що пункт "нову версію" недоступний. Як зробити конвертацію ПН, введених у попередніх місяцях, але не зареєстрованих?
П.С. ПН відправлені у березні, але не прийняті (у Сонаті мають статус "відправлений"). По них нова версія не створюється. Копіювати і присвоювати нові номери? При копіюванні створиться нова версія ПН?
Подивіться, який чаркод у цих накладних.
Якщо він закінчується на "13", то це вже є нова версія. Треба просто зробити копію та відправити на реєстрацію знову.
Ага, зрозуміло. Чар-код в усіх 13, значить 7-березня вже була нова версія ПН. Дякую
Получил Выписку из ЕРНН, в ней указана зарегистрированная НН от поставщика, загрузилась и сама НН. Соната присвоила ей состояние "Получена", а не "Принята" (как раньше) и в таблице с НН не отображаются НДС из ЕРНН и номер регистрации. НН получена со шлюза налоговой. Повторное получение Выписки и/или обновление заголовков ситуацию не меняют.
Спробуйте встановити бета-версію програми - https://drive.google.com/drive/u/3/folders/0B63SUk2QoI0xSE8zQ2ZER1hHeVU?resourcekey=0-O8x0a9N10x6dg6B3rwTH3Q
У поточній версії є проблема з оновленням стану накладних після отримання витягу.
Попробовал. Указанных мною проблем нет. Заголовки не обновлял.
Обратите пожалуйста внимание на следующее: после отправки Запита не обновляется окно с Запитами, т.е. не меняется состояние Запита (обновление происходит при переоткрытии окна, получении ответа или удалении чего-нибудь в окне с Запитами). Возможно это относится и к отчетам и т.д., я не проверял. Ещё сталкивался с ситуацией, когда Запит не отправлен (Соната тоже поняла, что не отправлен), а всплывающее окно радует сообщением, что успешно отправлено... Не помню с какой версии это началось, но в 1.4.9 это уже было точно.
Попробовал. Указанных мною проблем нет. Заголовки не обновлял.
Гадаю, після вихідних буде відповідне оновлення для всіх.
Обратите пожалуйста внимание на следующее: после отправки Запита не обновляется окно с Запитами, т.е. не меняется состояние Запита (обновление происходит при переоткрытии окна, получении ответа или удалении чего-нибудь в окне с Запитами).
Тут треба трохи більше інформації. Відправлення запиту з якої частини програми ви маєте на увазі? Відправлення зі списку запитів через контекстне меню, зі списку через кнопку, зі сторінки відкритого запиту через кнопку чи може через вікно "Запит до Реєстру" за період?
Ещё сталкивался с ситуацией, когда Запит не отправлен (Соната тоже поняла, что не отправлен), а всплывающее окно радует сообщением, что успешно отправлено... Не помню с какой версии это началось, но в 1.4.9 это уже было точно.
Тут теж вкажіть, яке саме відправлення мається на увазі, будь ласка.
Когда Запит создает (заполняет) не пользователь, а программа, т.е. через окно "Запит до Реєстру" за период. По второму вопросу тонкости уже не помню. Возникнет ситуация, обязательно напишу.
Так, перша ситуація підтвердилася, виправимо в оновленні.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua