Вийшла нова версія програми 1.4.10.5

Вiталій (адміністратор)
27.05.2022, 20:49 (Відредаговано: 16.06.2022, 16:40)

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 1.4.10.5

Додано:

  • Нові форми ДПС - нові бланки податкової накладної з додатками, а також розрахунок, перевірка та експорт у PDF до них:
    J/F1201013 - Податкова накладна
    J/F1201113 - Додаток 1 до Податкової накладної
    J/F1201213 - Розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної

  • Конвертація ПН - створення нової версії податкової накладної та РК на основі документу попередніх версій.

  • Оновлення ключа - функція оновлення параметрів підпису КЕП, встановленого у профілі, із сертифікату без повторного зчитування цього ключа. Доступно за кнопкою "Оновити" біля ключа у налаштуваннях профілю. Рекомендовано використовувати після заміни сертифікатів у сховищі (на комп'ютері) при автоматичному продовженні ключа центром сертифікації.

Виправлено:

  • Списки документів - некоректний візуальний стан накладних після підписання; відсутність додатку J/F1360102 у списках після створення зі збереженням кожного документу окремо.
  • Логіка НБУ - помилки при перевірці та розрахунку звітності НБУ.

Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

hubsch80
28.05.2022, 14:19 (Відредаговано: 28.05.2022, 14:19)

Доброго дня! Нова форма податкової накладної не зберігається через помилку C_STI_ORIG Помилка: "000" нарушает ограничение pattern для "((3070)|(3[1-5]00)|(9001)|(9191)|(9393)|(9494)|(9900)|(9911)|(9970)|(999[1-9])|(2[0-8][0-9]{2})|(1[0-9]{3})|([1-9][0-9]{2}))". Не удалось проанализировать элемент "C_STI_ORIG" со значением "000". (000 [line: 15, pos: 22]). Також шапка податкової накладної не місить інформацію щодо наказу , яким внесено зміни до податкової накладної.

Вiталій (адміністратор)

Доброго дня! Нова форма податкової накладної не зберігається через помилку C_STI_ORIG Помилка: "000" нарушает ограничение pattern для "((3070)|(3[1-5]00)|(9001)|(9191)|(9393)|(9494)|(9900)|(9911)|(9970)|(999[1-9])|(2[0-8][0-9]{2})|(1[0-9]{3})|([1-9][0-9]{2}))". Не удалось проанализировать элемент "C_STI_ORIG" со значением "000". (000 [line: 15, pos: 22]).

hubsch80

Ця проблема викликана програмою, в якій ви створили цей файл накладної перед імпортом до Сонати. Вкажіть у цій програмі код вашої ДПІ.
Також, можна у вікні імпорту в Сонаті встановити галку "Виправляти документи...".

Також шапка податкової накладної не місить інформацію щодо наказу , яким внесено зміни до податкової накладної.

hubsch80

Поправимо, дякую.
Проте, оскільки накладні реєструються тільки в електронному вигляді, це не має жодного практичного значення - статичний текст на бланку не попадає до електронного документу.

ZvitBDn
30.05.2022, 09:36 (Відредаговано: 30.05.2022, 09:37)

В ПН при создании новой формі (13) из старой (12) некорректно ставиться значение C_DOC_CNT (не співпадають значення реквізиту "Номер документа в звітному періоді" (6) та з імені файлу (0000001). )

Решается путем захода во ВЛАСТИВОСТІ ПН и простого сохранения (там кстати некорректно отображается Номер документа в періоді - он пишется такой, как надо, а в самом файле значение C_DOC_CNT не соответствует (у меня равно номеру накладной), но после сохранения все исправляется)

Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - не співпадають значення реквізиту "Номер документа в звітному періоді" (5) та з імені файлу (0000001). - Таку помилку видав ЄРПН. Я створював нову версію ПН із втягнутих в Сонату старих форм.

Вiталій (адміністратор)

Виправлено у версії 1.4.10.1, яка щойно вийшла.
ПС. Для накладних, які було імпортовано та/або конвертовано до оновлення, треба відкрити властивості та зберегти їх, нічого не змінюючи.

Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - не співпадають значення реквізиту "Номер документа в звітному періоді" (1) та з імені файлу (0000033). Вот такой ответ получила сегодня. Создавала на основе J1201012. Заходила в "додатково" , потом "створити" и дальше "нову версію". Проверяла на корректность подписівала и отправляла. Что не так?

Вiталій (адміністратор)
30.05.2022, 17:15 (Відредаговано: 30.05.2022, 17:15)

Виправлено у версії 1.4.10.1, яка щойно вийшла.
ПС. Для накладних, які було імпортовано та/або конвертовано до оновлення, треба відкрити властивості та зберегти їх, нічого не змінюючи.

Віталій Міхов (адміністратор)

ПС. Створіть копію неприйнятої ПН, збережіть, підпишіть та відправте.

sky-plex
31.05.2022, 12:39 (Відредаговано: 31.05.2022, 12:53)

Добрий день. Оновив Сонату до версії 1.4.10.1. Захожу у видані ПН, обираю ПН за лютий (створену і відправлену у березні), натискаю праву кнопку миші - "створити" і бачу, що пункт "нову версію" недоступний. Як зробити конвертацію ПН, введених у попередніх місяцях, але не зареєстрованих?

П.С. ПН відправлені у березні, але не прийняті (у Сонаті мають статус "відправлений"). По них нова версія не створюється. Копіювати і присвоювати нові номери? При копіюванні створиться нова версія ПН?

Вiталій (адміністратор)

Подивіться, який чаркод у цих накладних.
Якщо він закінчується на "13", то це вже є нова версія. Треба просто зробити копію та відправити на реєстрацію знову.

Ага, зрозуміло. Чар-код в усіх 13, значить 7-березня вже була нова версія ПН. Дякую

Urok
03.06.2022, 07:13 (Відредаговано: 03.06.2022, 07:17)

Получил Выписку из ЕРНН, в ней указана зарегистрированная НН от поставщика, загрузилась и сама НН. Соната присвоила ей состояние "Получена", а не "Принята" (как раньше) и в таблице с НН не отображаются НДС из ЕРНН и номер регистрации. НН получена со шлюза налоговой. Повторное получение Выписки и/или обновление заголовков ситуацию не меняют.

Вiталій (адміністратор)

Спробуйте встановити бета-версію програми - https://drive.google.com/drive/u/3/folders/0B63SUk2QoI0xSE8zQ2ZER1hHeVU?resourcekey=0-O8x0a9N10x6dg6B3rwTH3Q
У поточній версії є проблема з оновленням стану накладних після отримання витягу.

Попробовал. Указанных мною проблем нет. Заголовки не обновлял.

Urok
03.06.2022, 14:16 (Відредаговано: 03.06.2022, 14:18)

Обратите пожалуйста внимание на следующее: после отправки Запита не обновляется окно с Запитами, т.е. не меняется состояние Запита (обновление происходит при переоткрытии окна, получении ответа или удалении чего-нибудь в окне с Запитами). Возможно это относится и к отчетам и т.д., я не проверял. Ещё сталкивался с ситуацией, когда Запит не отправлен (Соната тоже поняла, что не отправлен), а всплывающее окно радует сообщением, что успешно отправлено... Не помню с какой версии это началось, но в 1.4.9 это уже было точно.

Вiталій (адміністратор)
03.06.2022, 14:17 (Відредаговано: 03.06.2022, 14:17)

Попробовал. Указанных мною проблем нет. Заголовки не обновлял.

Urok

Гадаю, після вихідних буде відповідне оновлення для всіх.

Вiталій (адміністратор)

Обратите пожалуйста внимание на следующее: после отправки Запита не обновляется окно с Запитами, т.е. не меняется состояние Запита (обновление происходит при переоткрытии окна, получении ответа или удалении чего-нибудь в окне с Запитами).

Urok

Тут треба трохи більше інформації. Відправлення запиту з якої частини програми ви маєте на увазі? Відправлення зі списку запитів через контекстне меню, зі списку через кнопку, зі сторінки відкритого запиту через кнопку чи може через вікно "Запит до Реєстру" за період?

Ещё сталкивался с ситуацией, когда Запит не отправлен (Соната тоже поняла, что не отправлен), а всплывающее окно радует сообщением, что успешно отправлено... Не помню с какой версии это началось, но в 1.4.9 это уже было точно.

Urok

Тут теж вкажіть, яке саме відправлення мається на увазі, будь ласка.

Urok
03.06.2022, 15:01 (Відредаговано: 03.06.2022, 15:03)

Когда Запит создает (заполняет) не пользователь, а программа, т.е. через окно "Запит до Реєстру" за период. По второму вопросу тонкости уже не помню. Возникнет ситуация, обязательно напишу.

Вiталій (адміністратор)

Так, перша ситуація підтвердилася, виправимо в оновленні.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua