Блокування ПН

shavintoly (автор теми)
15.04.2021, 22:34 (Відредаговано: 16.04.2021, 07:43)

При завантаженні документів J1312603 J1360102 (Повідомлення та документ довільного формату) самі документи не відображаються в програмі. Змінював місяць, номерація документів плюсується, самих документів немає в списку подачі звітів. Як тепер бути з розблокування ПН коли немає можливості подати відповідні документи до Податкової. До речі, знайшов дані звіти ( набрані щойно) у журналі із знаками оклику (червоного кольору), не відкриваються, прописано що "Звіт модифіковано....." Що це одначає, чому дані звіти неможливо завантажити та подати у Податкову для розблокування??? Фільтри налаштовані вірно. Ніяких невірних налаштувань. Адже інші звіти відображаються... Дякую.

Вiталій (адміністратор)

Ці документи не знаходяться у "Звітах", вони (вже досить давно) перенесені до розділу "Запити та витяги" модулю "Податкові накладні".

СФГ "ПРІОРИТЕТ"

J1312603 -повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності не відображається створений звіт,(лише додатки довільної форми) ні у звітах ні у витягах. Немає можливості подати звіт.

Вiталій (адміністратор)

Ці документи не знаходяться у "Звітах", вони (вже досить давно) перенесені до розділу "Запити та витяги" модулю "Податкові накладні".

Віталій Міхов (адміністратор)

Отже, у звітах їх бути не може.
Додатки відображаються там і тут - тільки у випадку, якщо вони не прикріплені до Повідомлення. Оновіть Сонату до останньої версії 0.27.24 та спробуйте створити Повідомлення з додатками знову. Не забудьте зберегти Повідомлення і додатки перед тим, як закрити їх.
З Повідомленням J1312603 варто працювати тільки на сторінці "Запити і витяги" модулю "Податкові накладні".

tania0000

Добрый вечер. Подскажите как получить заблокированную налоговую накл. поставщика за декабрь 2020г. Зарегистрирована в кабинете налогоплательщика . Благодарю.

Вiталій (адміністратор)

Заблокована накладна не зареєстрована (у Кабінеті чи будь-де), її реєстрація зупинена. Це означає, що звичним чином через запит отримати її не вийде. Тільки, якщо контрагент надішле вам її вручну поштою у встановленому форматі, а ви імпортуєте до Сонати.
Проте, вона вам не дуже потрібна, поки заблокована, адже такі накладні від постачальників ви у своїй декларації маєте вказати тільки після того, як накладну зареєструють (а тоді ви зможете отримати її запитом).

tania0000

Добрый вечер. Я видимо не так описала. Налоговая( была заблокирована в декабре 2020г.) уже зарегистрирована . Как ее втянуть в сонату, по запросу у меня не получилось.

Вiталій (адміністратор)

Тут можуть бути два варіанти.
Або вона насправді не зареєстрована, всяке буває.
Або ви у запиті вказуєте некоректну дату реєстрації. Теоретично, датою реєстрації повинна бути дата у квитанції про блокування. Але можна спробувати і дату розблокування. Також, можна дізнатися точну дату реєстрації цієї ПН у постачальника, або попросити, щоб він скинув її вам на пошту (у форматі XML-файлу), щоб ви потім імпортували її до Сонати.
Також, ви можете пошукати у себе на сторінці "Квитанції" у Сонаті з фільтром "Не прикріплені" - можливо, ДПС надіслала вам копію квитанції про розблокування цієї накладної з датою її реєстрації.

shavintoly (автор теми)
17.12.2021, 22:02 (Відредаговано: 18.12.2021, 18:28)

Дякую....

Вiталій (адміністратор)

Хочу запитати про те, чому у всіх відомостях на сайтах про кількість подання додатків до пояснення заблокованих ПН заявлена, як (без обмежень по кількості додатків), коли при завантаження таких, не залежно від кількості, є такий формат відповіді (повідомлень із сервера), як обмеження введення, помилка серверу, або помилка, невірність файлу....(англ.). З'являються різні повідомлення на (англ.мові), чому не писати все на доступній мові державній. Адже не всі володіють англ.

shavintoly (автор теми)

Мало що тут зрозумів, на жаль. Можливо, краще розділити великі речення на кілька малих.
Де саме ви бачите англійські повідомлення, у Сонаті? Після яких ваших дій?

Все показується на сайті ел.кабінету пл.податку. Навіщо тоді прописувати такі відомості, коли є конкретна "вага" введення даних повідомлень. Вже не одноразово вводжу повідомдення про розблокування ПН, якщо розмір сумарних файлів перевищує 15 mb, ніяких позитивностей не чекайте. Це в моєму варіанті. Якщо сума файлів до 15 мб...все загружається та пакується, перевіряється дійсність файлу, потім йде на підпис та на відправку. Якщо більша "вага" сумарних повідомлень, все.... даремна робота...

shavintoly (автор теми)

Що ви маєте на увазі під "ніяких позитивностей"? Повідомлення з більшим обсягом даних не приймається з якоюсь помилкою у квитанції? Приймається шлюзом але не приймається до уваги інспектором? Це ви про подання повідомлення у Сонаті кажете чи через електронний кабінет ДПС?

При тому, що у візуальному перегляді додатків щось змінити, чи переглянути немає можливості, тобто, як не крути, а перегляд недоступний візуально, тільки файлів з 10-12 і все.... де розробники поділи прокрутку відомостей про загрузку додатків????? Можливо я не знаю, але як переглянути наприклад (32) або 40 додаток???? Підскажіть....

shavintoly (автор теми)

Які "відомості про загрузку додатків" ви маєте на увазі? У Сонаті такого немає. Ви можете відкрити будь-який додаток та подивитися його файл, натиснувши кнопку "Експорт". Номер кожного додатку видно у списку.

Чому немає конкретного розміру у поясненнях, а прописують що можна надсилати додатки (без ограничения)... це все не вірно. Щодо приймання сайтом всіх додатків починається не що інше, як ігнор системи та неможливість зворотнього завнтаження (перегляду файлв, завантажених, неможливість їх пепегляду....), стискання файлів та нового введення...адже це невірно. Тому що кілька разів вводити одне і теж, попередньо не знаючи про розмір сумарного відправлення на пояснення до ЄДРПН, теж повинно мати значення. Вводити людей в оману щодо безліму (кількості) повідомлень-додатків, теж не справедливо. Попердньо повідомте, що сайт (ел.кабінет) до платників єдиного податку має деякі обмеження щодо (не кількості повдомлень-додатків) а в загальній сумі поданих додатків у мегабайтах. Це вже не один раз перевірено. Якщо в пакеті 16 мегабайт різних додатків (в сумі), в результаті на останніх почнеться катавасія (вискакує повідомлення про те...) як не сервер недоступний то Error.....і тому подібне. Тому поясненням годі.

shavintoly (автор теми)

Гадаю, усе це про Електронний кабінет платника податків ДПС. Це не той форум, тут ми обговорюємо програму "Соната", яка жодного відношення до Кабінету не має. Напишіть, будь ласка, до тех. підтримки Кабінету ДПС.

ПИТАННЯ??? Питання в тому..., це тільки мої такі спостереження , чи це в загалі так і є....??? Скільки мегабайт дозволено завантажувати у додатки до загального пояснення щодо розблокування ПН.(J1312603) та однозначно про додаток 5 "розблокувальної таблиці" платника ПДВ. Ну там щодо пояснень значно менше інформації до пояснень діяльності підприємства (Господарства) тому там обмеження не такі важливі, та не завжди приймаються позитивні рішення навіть при оптимально поданій інформації....

shavintoly (автор теми)

Відповідно до нормативних документів, в одному додатку J1360102 може бути один PDF-файл розміром до 2 МБ. Одне пояснення до розблокування ПН може мати теоретично необмежену кількість таких додатків, але на практиці радимо подавати до 100 штук. Сумарний розмір усіх завантажених файлів таким чином не повинен бути більшим за 200 МБ. Це більш ніж достатньо, для PDF-документів.
Я усім раджу зменшувати відскановані документи перед вкладенням до додатка. По перше, можна робити чорно-біле сканування (у відтінках сірого краще) - буде швидше і менший розмір файлу. По-друге, при скануванні варто встановити меншу роздільну здатність сканера (dpi). По-третє, кілька документів можна об'єднувати в один PDF-файл, поки він не стане близьким до 2 МБ. Все це дозволить вам подати усі документи за допомогою меншої кількості додатків.

Іванна Олійник

Добрий день. Як покупцю в Сонаті можна побачити заблоковану ПН постачальника? По фільтрі "Зупинено" у розділі "Квитанції" немає. Видно тільки податкові, що зареєструвало наше підприємство.

Вiталій (адміністратор)

Оскільки ця накладна ще не зареєстрована, то ви її ніяк не побачите і запитом до ЄРПН її саму не отримаєте. Хіба що контрагент надішле таку ПН вам на електронну пошту.
Якщо ж маєте на увазі "як дізнатися про те, що заблокували накладну, виписану вам як покупцю", то зазвичай при цьому ДПС надсилає відповідну квитанцію про блокування обом сторонам. Оскільки такої накладної у вас ще немає, то квитанцію про блокування можна побачити тільки у розділі "Квитанції" з фільтром "До звіту: не прикріплені".
Якщо ви зробили перевірку пошти (у Сонаті) та у "Квитанціях" відповідної квитівки немає, значить ДПС вам її з якоїсь причини не надіслала.

irusik509

Доброго дня, подаю документи на розблокування ПН (ПОВІДОМЛЕННЯ про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено), є 63 додатки (Документ довільного формату), можу додати тільки 40. Як добавити ще 23 додатки.

shavintoly (автор теми)

Доброго дня. У мене колись була така ж проблемка... Потрібно постискати файли, які мають велику ємність. Особливо договора чи додатки до них. Я це роблю через онлайн програмку (I love PDF). У електронному кабінеті гранична кількість додатків не вказується, а от у мегабайтах є обмеження. Тому так...

Вiталій (адміністратор)

Створіть додатки окремо та додайте їх до пакету повідомлення.

Alina_Sim
01.12.2022, 15:08 (Відредаговано: 01.12.2022, 18:40)

Добрий день! Як документ довільного формату додати до пакету документів?

Вiталій (адміністратор)

Оберіть у списку документи довільного формату, які хочете додати; натисніть на них правою кнопкою; в меню оберіть "Додати до пакету" і далі потрібний основний документ пакету.

вставте опис до зображення

ukrprodlogis

доброго дня. Не можу знайти "Скарга на рішення комісіі ....про відмову у реєстрації податкової" код J1313203? Така є в Сонаті?

Вiталій (адміністратор)

Так, вона знаходиться у "Податкові накладні - Запити та витяги - Новий запит - Інший".

Максим Спецатом

Доброго дня! Підкажіть будь ласка, де мені знайти саме "Повідомленн...." ( J(F)1312602) я для подачі документів на розблокування ПН/ РК.....не можу знайти....

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua