Экспорт подписанных данных

denperek (автор теми)
11.12.2019, 14:24 (Відредаговано: 11.12.2019, 14:29)

Здравствуйте! Подскажите почему при экспорте подписанных данных документ шифруется? После того как я экспортировал подписанный документ я не могу его импортировать. Получаю ошибку "Власник особистого ключа відсутній у списку зашифрованих даних". Можно ли это исправить?

Вiталій (адміністратор)

Цей варіант експорту - для подання звітності до установи.
Якщо вам треба документ зберегти та надалі проводити із ним якісь дії - то обирайте "Експорт - Для зберігання".

denperek (автор теми)

К сожалению данная функция не работает. Я выбираю Экспорт -> Для зберігання, выбираю папку для сохранения, но в ней ничего нет.

Вiталій (адміністратор)

Ця функція працює коректно. Переконайтеся, що ви експортуєте підписаний документ. Адже експорт для зберігання - це експорт із підписами.
Якщо це не вдається, то зателефонуйте до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.

denperek (автор теми)
12.12.2019, 16:02 (Відредаговано: 12.12.2019, 16:02)

Спасибо! Я проверил. Да действительно экспорт работает после того как я нажимаю "Підписати", если же нажать только "Накласти додатковий підпис", то ничего не экспортируется. После того как я нажал "Підписати" наложить дополнительную подпись не получается (почему-то не активна кнопка).

Дело в том что у нас большая организация и филиалы разбросаны по всей стране. Поменялся руководитель и теперь чтобы отправить "Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису" нам надо все ключи (которыми подписывают отчетность) везти в Киев. Если бы можно было наложить ЭЦП сотрудников, а затем просто экспортировать и отправить электронкой документ Киев, где руководитель импортировал документ и наложил бы поверх свою подпись и отправил в налоговую, то было бы намного проще.

Подскажите можно ли как-то добавить в программу возможность экспортировать документ "для хранения" после наложения только дополнительной подписи("Накласти додатковий підпис" ) без нажатия "Підписати"? Либо добавить возможность накладывать дополнительную подпись, уже после того как я нажал "Підписати"?

Вiталій (адміністратор)
13.12.2019, 11:18 (Відредаговано: 13.12.2019, 11:20)

У вашій ситуацій знайти вихід не просто.
Ми трохи підправили експорт та підписання у Сонаті, зміни офіційно вийдуть у наступному оновленні. Але, оскільки ви напевно не можете чекати тиждень-два, то я пропоную вам завантажити та встановити бета-версію програми - https://drive.google.com/drive/folders/0B63SUk2QoI0xSE8zQ2ZER1hHeVU. Встановити її треба в основному офісі (там, де новий ключ директора) та у кожній філії, в якій треба зареєструвати ключ працівника.

Далі треба провести наступні дії:

  • у філії створіть Повідомлення (J1391103), вкажіть у його таблиці дані усіх працівників цієї філії, ключі яких потрібно зареєструвати.
  • за допомогою "Накласти додатковий підпис" підпишіть це Повідомлення усіма потрібними ключами бухгалтерів або інших працівників (ключами тільки тих осіб, яких вказали у таблиці Повідомлення).
  • експортуйте це Повідомлення за допомогою опції "Експорт - Для зберігання" (у бета-версії програми це вже працюватиме).
  • передайте отриманий xml-файл до головного офісу, на комп'ютер із Сонатою, де у профілі встановлено новий ключ директора.
  • там у Сонаті відкрийте модуль "Довільне підписання". Додайте отриманий від філії файл до верхньої частини модулю, залиште серед налаштування підписів тільки галку директора, встановіть (обов'язково) галку "За стандартами ДПС" та натисніть "Підписати":

вставте опис до зображення

  • тепер цей підписаний xml-файл вам треба імпортувати до цієї ж Сонати ("Меню - Імпорт - Імпорт файлів").
  • у списку звітів повинно з'явитися це Повідомлення, його стан повинен бути "Підписаний". Воно буде сіре, але не зважайте на це. Перевірте підписи у його властивостях: повинен бути вказаний новий підпис директора з цього комп'ютера, та підпис(и) працівника(ів) з філії.
  • якщо все коректно із підписами, тоді відправляйте це Повідомлення на реєстрацію. Повинно все вийти.
  • тепер усі вищезгадані дії треба повторити для кожної філії (одне Повідомлення на одну філію).

ПС. Це спрацює тільки у випадку, якщо новий ключ директора вже зареєстровано у податковій - Заявою (J1392001) або окремим Повідомленням (J1391103).

ППС. Бажано, щоб усі Повідомлення, створені вашими філіями таким чином, мали різні номери, адже подавати ви їх будете від одного ЄДРПОУ в одному періоді. Для цього зручно використовувати номер філії.

denperek (автор теми)

Спасибо большое! Будем пробовать.

denperek (автор теми)
14.04.2020, 11:42 (Відредаговано: 14.04.2020, 11:44)

Здравствуйте! Попробовали вышеописанную процедуру. Все делали по инструкции, но попытка не удалась. Версия Сонаты 0.26.11. Проблема в том, что порядок наложения подписей получается неправильный. Т.е. выполняем мы вроде все вроде правильно, но в итоге последовательность подписей получается наоборот. К сожалению ответ налоговой не сохранился, но документ не был принят еще в первой квитанции.

На картинке, мы сначала сделали "Довільне підписання" сотрудником (Альберт), затем экспортировали (Для зберігання), далее все по инструкции подписали директором (Юрий). После чего если посмотреть свойства документа, последовательность подписей отображается наоборот - сначала идет директор (Юрий), а за ним сотрудник (Альберт). Но насколько мне известно сначала должна быть ЭЦП сотрудника, потом директора.

P.S. Еще смущает, что в процедуре мы не накладываем печать предприятия, или она не нужна здесь?

вставте опис до зображення

Вiталій (адміністратор)

На картинке, мы сначала сделали "Довільне підписання" сотрудником (Альберт), затем экспортировали (Для зберігання), далее все по инструкции подписали директором (Юрий). P.S. Еще смущает, что в процедуре мы не накладываем печать предприятия, или она не нужна здесь?

denperek (автор теми)

В інструкції не так прописано.
Спочатку треба підписати працівником (Альберт) за допомогою "Накласти додатковий підпис". Потім експортувати, підписати директором (Юрій) за допомогою "Довільного підписання" та імпортувати назад до Сонати.
ПС. При імпорті документу до Сонати (після Довільного підписання) програма зчитує підписи за порядком їхнього зняття, тобто починаючи з останнього. Тому зворотній порядок підписів у властивостях документу після імпорту - це не помилка. Порядок підписів на самому документі при цьому цілком коректний.

P.S. Еще смущает, что в процедуре мы не накладываем печать предприятия, или она не нужна здесь?

denperek (автор теми)

Наразі печатка не є обов'язковою при звітуванні та і взагалі у госп. діяльності. Законодавство каже, що можна обходитися і без неї.


Спробуйте зробити саме так, як в інструкції, особливо зверніть увагу на те, де яким підписом підписувати.
Якщо знову буде помилка у квитанції, то надішліть нам на support@sonata.biz.ua експортований документ (експорт для зберігання), який відправляли, та квитанцію (PDF) з помилкою, яку отримали. З коротким описом проблеми, щоб тех. підтримки швидше зорієнтувалася.

denperek (автор теми)
14.04.2020, 14:50 (Відредаговано: 14.04.2020, 14:51)

Спочатку треба підписати працівником (Альберт) за допомогою "Накласти додатковий підпис".

Именно так и делали, извиняюсь я ошибся в написании сообщения. Сначала работником сделали "Накласти додатковий підпис", потом все по инструкции.

Вiталій (адміністратор)

Тоді з підписами повинно бути все коректно.
Надішліть нам на пошту вказані вище файли, будь ласка.

denperek (автор теми)
15.04.2020, 12:01 (Відредаговано: 15.04.2020, 12:02)

Надішліть нам на пошту вказані вище файли, будь ласка.

Как правильно экспортироавть "Для зберігання" или "Підписаних даних"?

Вiталій (адміністратор)

Для зберігання

Вiталій (адміністратор)

Оскільки квитанцію отримати не вдалося, то причину проблеми поки визначити неможливо. Я гадаю, що проблема може бути не у порядку підписів, а в чомусь іншому.
Спробуйте відправити таке Повідомлення знову та надати нам відповідну квитанцію з помилкою (чи принаймні процитувати повністю отриману помилку).

alex77kras

Доброго дня, програма була встановлена на ПК, він зламався. Я встановив програму на інший, та здавав звіти з нього. Перший ПК відремонтували. Як я можу перекинути вже прийняти звіти з квитанціями на відремонтований ПК? Дякую

Вiталій (адміністратор)

Звіти треба експортувати у форматі "Для зберігання", а квитанції - у форматі "Підписаних даних".
Потім на відновленому комп'ютері імпортуйте їх за допомогою "Імпорту файлів". Бажано спочатку імпортувати усі звіти, а потім за другим заходом - усі квитанції.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua