Подали отчет по форме (1ДФ) Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку. После подачи отчет отображен как «відправлений», квитанция №1 не приходит. Обновили Сонату до последней версии и отправили отчет еще раз (відправити повторно). Версия Сонаты – платная. Но ситуация не меняется, отправили отчет 27.07.2019, до сих пор квитанции №1 нет. Если ли сейчас какие-то проблемы с шлюзом ДФС?
ПС. Щодо проблем на шлюзі наразі ніхто систематично не звертався.
Зашли на почту через веб-интерфейс, которая настроена для отправки/получения в Сонате. Входящих писем нет по этому отчету. В папке "спам" тоже ничего нет касательно этого отчета. Завтра будем звонить уточнять в ДФС.
Позвонили на телефон горячей линии ДФС, там сказали что данный отчет вообще не отправлялся и они его не видят (J0500105). В итоге зашли в электронный кабинет плательщика, и отправили отчет оттуда. Квитанция №1 пришла сразу, и затем через 5 минут пришла Квитанция №2 и отчет принят.
Получается проблема именно в Сонате. У нас версия Сонаты 0.25.7.1. Вместе с этим отчетом было отправлено два других отчета, и в Сонате они "отправились", из ДФС и пришли по обеим квитанции №2. А вот J0500105 ну никак не хочет отравляться. Нужно проверить ПО, вероятно какой-то баг.
Вместе с этим отчетом было отправлено два других отчета, и в Сонате они "отправились", из ДФС и пришли по обеим квитанции №2. А вот J0500105 ну никак не хочет отравляться. Нужно проверить ПО, вероятно какой-то баг.
Такого "багу" бути не може, щоб якийсь конкретний звіт тишком "не відправлявся", а інші разом з ним відправлялися. Тисячі користувачів спокійно подають цей звіт через Сонату. Окрім того, ви можете відкрити журнал цього документу у подивитися, чи дійсно його було відправлено з програми (у відкритому звіті праворуч зверху "Додатково - Журнал").
Позвонили на телефон горячей линии ДФС, там сказали что данный отчет вообще не отправлялся и они его не видят
Тут ви дали себе ввести в оману "телефоністам", які самі погано уявляють роботу системи звітності ДФС (інакше, вони б так не казали).
У податковій є два модулі - це приймальний шлюз, до якого надходять звіти (поштою чи прямим з'єднанням) і система обробки звітності, яка вже звіти перевіряє, зберігає їх до бази ДФС, надсилає другу квитанцію.
Так от, спеціалісти контакт-центру ДФС можуть бачить тільки ті звіти, які надійшли до системи обробки звітності, тобто другого етапу. А якщо звіт надійшов до шлюзу (перша ланка) і далі не пішов (з якихось технічних причин, під час перезапуску серверів ДФС або під час аварійних чи планових робіт у них тощо) - тоді гаряча лінія звіту не бачить і каже усім, що винувата програма, яка його не відправила.
Так само, вони не бачать звіт, якщо на нього було накладено некоректні підписи і надійшла відповідна квитанція №1 з помилкою (бо перевірка підписів відбувається на шлюзі у першій ланці). Тоді виникає парадоксальна ситуація - гаряча лінія каже, що звіт не надсилався, але ми маємо на руках квитанцію від ДФС на нього. Таку ситуацію я не раз спостерігав.
Сподіваюся, я вам докладніше пояснив проблему, ніж ДФС :)
ПС. У такій ситуації (звіт відправлено, але взагалі нічого не прийшло, і на пошті нічого немає) краще за все відправити його повторно. Для того самого звіту у стані "Відправлений" (не треба робити копію!) через контекстне меню обираєте "Відправити повторно".
Якщо звіт був уже оброблений у податковій раніше - то ви просто отримаєте його квитанції. Якщо він, як у вашій ситуації, перший раз не дійшов - то цього разу повинен дійти.
ППС. Також, за такої проблеми краще звертатися одразу до нашої тех.підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. Тоді вам протягом 10-25 хвилин допоможуть виправити ситуацію, замість того, щоб переписуватися на форумі протягом трьох днів) Форум - більше для нетермінових питань та загальних порад.
Виталий спасибо за расширенный ответ.
звіту у стані "Відправлений" (не треба робити копію!) через контекстне меню обираєте "Відправити повторно".
Сначала обновились до последней версии Сонаты, и так и сделали "Відправити повторно". Это не решило ситуацию.
ППС. Також, за такої проблеми краще звертатися одразу до нашої тех.підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. Тоді
Мы думали - форум единственный канал коммуникации с поддержкой. В следующий раз будем обращаться туда.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua