Доброго дня, сьогодні при оновленні програми до версії 0.25.4.1 програма перестала імпортувати звіт. відкривається просто білий фон після імпортування звіту. Я скинув щоб спробувати версію на попередню 0.25.2.3, то звіт відкриває нормально, але при підписанні і відправці його я не можу потім перевірити пошту, так як вікно не активне. Підкажіть будь-ласка що робити.
програма перестала імпортувати звіт. відкривається просто білий фон після імпортування звіту.
Судячи з ваших же слів, Соната імпортує звіт коректно і чітко. А проблема з'являється при спробі відкриття цього звіту. Описуйте помилки коректніше, це підвищує шанси знайти причину.
Який саме звіт ви імпортували? Якщо це звіт з динамічною таблицею, до якої можна додавати рядки (ЄСВ, 1ДФ тощо), то вкажіть, скільки там приблизно рядків.
Судячи з ваших же слів, Соната імпортує звіт коректно і чітко. А проблема з'являється при спробі відкриття цього звіту. Описуйте помилки коректніше, це підвищує шанси знайти причину.
Який саме звіт ви імпортували? Якщо це звіт з динамічною таблицею, до якої можна додавати рядки (ЄСВ, 1ДФ тощо), то вкажіть, скільки там приблизно рядків.
Звіт з динамічною таблицею. В якій 2 рядки
Судячи з ваших же слів, Соната імпортує звіт коректно і чітко. А проблема з'являється при спробі відкриття цього звіту. Описуйте помилки коректніше, це підвищує шанси знайти причину.
Який саме звіт ви імпортували? Якщо це звіт з динамічною таблицею, до якої можна додавати рядки (ЄСВ, 1ДФ тощо), то вкажіть, скільки там приблизно рядків.
Проблема зникла я зробив такіц дії 1) Встановив сонату з версії 0.25.4.1 на версію 0.25.2.3 2) Імпортував зміт в xml з динамічною таблицею в якій 2 рядки 3) Підписав і відправив звіт ( ну так як не можливо було перевірити пошту із-за старої версії на цьому все зупинилось) 4) Установив оновлення програми через саму програму, а не в ручному режимі через сайт 5) Зайшов у звіти і тепер вони відображаються коректно В чому проблема була, я сам чесно не знаю..... Ну зараз поки що на даний момент все працює.
В чому проблема була, я сам чесно не знаю.....
Ми теж не дізнаємося і не зможемо виправити, поки ви принаймні не скажете, що це за звіт (який чаркод)...
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua