Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.25.3.1
Додано:
Виправлено:
Добрый вечер . После обновления программы при загрузке налоговых и отправки запросов их не видно в программе. При повторной загрузка файла той же налоговой пишет, что такой файл уже есть (профіль вже містить накладну ....) При подключении специалиста Вашего налоговую стало видно, но она не подписываеться, пишет, что "жодна накладна не підписана)
Можливо, проблема полягає у пошкодженій базі даних профілю.
На жаль, це можна вирішити тільки у телефонному режимі з техпідтримкою. Зателефонуйте у робочий час до нашого головного офісу у Херсоні, телефони є тут - https://sonata.biz.ua/help/support
""помилка при отриманні витягів ПДВ та податкових накладних у zip-архіві.""- эта проблема так и осталась
Яка саме помилка у вас?
Виправлено було помилки Access Violation та "відсутній доступ" (при отриманні кількорх zip-архівів).
Така помилка є при використанні пошти gmail. Вона не дозволяє пересилати шифровані архіви. Потрібно змінити в програмі пошту на будь-яку іншу (ukr.net, meta.ua, ...).
Така помилка є при використанні пошти gmail. Вона не дозволяє пересилати шифровані архіви. Потрібно змінити в програмі пошту на будь-яку іншу (ukr.net, meta.ua, ...).
Це вже не актуально. ДФС змінила розширення архівів, а Соната у версії 0.25.3.1 навчилася з ними працювати. Тепер можна звітувати через gmail, як і раніше.
Спробував робити УТОЧНЕНУ декларацію ЄП 4гр. із ЗВІТНОЇ ,Для цього зробив копію звітної ,але у віконечку не можу зняти галочку з Звітної і поставити в Уточнюючу .Як це можна зробити?
Спробував робити УТОЧНЕНУ декларацію ЄП 4гр. із ЗВІТНОЇ ,Для цього зробив копію звітної ,але у віконечку не можу зняти галочку з Звітної і поставити в Уточнюючу .Як це можна зробити?
Збережіть документ, перейдіть до його властивостей (у відкритому звіті праворуч зверху "Додатково - Властивості"), там на сторінці "Додаткові" вкажіть "Стан звіту - Уточнюючий".
Доброго дня. Не знаю проблема з боку вашої програми, чи збоку ДФС але, помилка була і до 0.25.3.1, і після оновлення
Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - сьогодні, у 11:23:17, від Вас уже отримано такий же самий запит з іменем файлу... Дозволяється в одну добу відправляти один запит до ЄРПН на певну дату.
але запит відправляю лише 1 і буває по 2, навіть по 3 "квитанції 1" про те, що документ не прийнято по такій причині.
"Дозволяється в одну добу відправляти один запит до ЄРПН на певну дату" - тут сформульована причина проблеми.
ДФС не пропускає більше одного запиту на одну дату за день.
Наприклад, ви зробили сьогодні запит про накладні, зареєстровані 14.06.2019. Більше сьогодні ви не зможете зробити запит за те саме число (14.06.2019) - незалежно від того, отримали ви відповідний витяг чи ні (з якихось причин). Повторити цей запит ви зможете тільки завтра.
Це обмеження ввела ДФС для зниження навантаження на свої сервери.
про обмеження зрозуміло, але чому така відповідь приходить, якщо запит лише 1, може Соната "сама" по якійсь причині робить повторний запит з коротким інтервалом в 1 сек, чи ще меньше? Сьогодні, наприклад, отримав квит.1 про не прийняття, а також і витяг, сатутс запиту в програмі "прийнято"
Ні, Соната сама не робить запити і не подвоює їх.
Соната може зробити автоматичний запит на певну дату тільки у двох випадках:
В обох випадках створені автоматично запити зберігаються на сторінці "Запити та витяги" модулю податкових накладних, тож ви можете легко перевірити, які запити сьогодні були створені (автоматично чи ні).
Також, майте на увазі, що ДФС рахує запити загалом для підприємства - незалежно від того, у якій програмі вони були створені. Якщо ви зробите запит у Медку, наприклад, чи в Кабінеті платника, а потім повторите його у Сонаті - цілком справедливо отримаєте вказану вище помилку.
ПС. Якщо ви точно за сьогодні відправляли тільки один запит на цю дату, то це означатиме, що на сервері ДФС стався якийсь збій. Останнім часом це буває не так вже й рідко; сьогодні до обіду взагалі витяги майже не ходили.
"Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС"
Ось таке повідомлення з'являється сьогодні при спробі зробити витяг ПН. На вчорашні витяги не прийшло ні однієї квитанції.
Сегодня проводил экспорт полученных НН в pdf формат - 6 штук выделил все и правой кнопкой выбрал экспорт. По окончании появилась ошибка (см. ниже) - экспорт по одной накладной прошел успешно.
Деякі документи експортувати не вдалося:
20320021199425J1201010100000005210520192032.xml: Помилка FO-процесора - файл експорту порожній.
"Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС"
Ось таке повідомлення з'являється сьогодні при спробі зробити витяг ПН. На вчорашні витяги не прийшло ні однієї квитанції.
https://sonata.biz.ua/topic/2404
Рішення: Треба обрати "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування", після чого перезапустити Сонату.
Сегодня проводил экспорт полученных НН в pdf формат - 6 штук выделил все и правой кнопкой выбрал экспорт. По окончании появилась ошибка (см. ниже) - экспорт по одной накладной прошел успешно.
Деякі документи експортувати не вдалося:
20320021199425J1201010100000005210520192032.xml: Помилка FO-процесора - файл експорту порожній.
Спробуйте перезапустити Сонату та експортувати цю накладну окремо. Якщо помилка залишиться, то зателефонуйте до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
Добрий день. Звіт J1360120 не прийнятий. Не відповідає стандарту XML (помилка структури). Підкажіть в чому проблема. Дякую.
Напевно, ви маєте на увазі J1360102, бо J1360120 не існує.
Спершу у звіті натисніть "Перевірка коректності" та переконайтеся, що програма не показує помилок у документі. Якщо звіт коректний, тоді вкажіть повний текст помилки у квитанції, адже ви навели тільки частину його.
Дивно, зазвичай ДФС вказує, що саме у структурі некоректно.
Зателефонуйте до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. До вас підключаться та проаналізують звіт для визначення причини проблеми.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua