Статус звіту Доставлений до установи" квитанція № 1 прийшла. № 2 не приходить 4 день

Наталія Малій (автор теми)

Звіт відправлено 13.10.2018, але досих пір не прийшла квитанція № 2 про те, що звіт прийнято

Вiталій (адміністратор)

Проблема з квитанціями на звітність ДФС та Єдиного вікна спостерігається з початку минулого тижня. Ми гадаємо, що це викликано хакерською атакою на держ.сектор, хоча ДФС відмовчується.
Рекомендую вам змінити спосіб відправлення звітності з пошти на пряме з'єднання (у поштових налаштуваннях профілю), а потім відправити цей звіт ще раз (можна зробити копію, підписати та відправити).

Наталія Малій (автор теми)

Телефонувала на гарячу лінію, сказали, що не бачуть звіту. Відправила повторно!

Наталія Малій (автор теми)

Звіт прийнято, квитанції прийшли всі за 5 хв. Дякую!

Evgen Kharkov

Д.день, отправил ЕСВ 01,11,18 в 23,36

позже пришли повідомлення и квитанция 1 -все в зашифрованном виде, 02,11,2018 в 9,13- обновил сонату до версии 0,24,4 - посмотрел квитанции - попрежднему зашифрованніе , позвонил на гарАчу линию ДФС- сказали что мо

Evgen Kharkov

сказали что мой отчет по ЕСВ пришел, сказали ждать 2-ю квитанцию, и что єто проблема Сонаті с расшифровкой

Вiталій (адміністратор)

обновил сонату до версии 0,24,4 - посмотрел квитанции - попрежднему зашифрованніе

Kharkov@i.ua

Якщо квитанція вже у Сонаті, то вона не розшифрується автоматично. Це треба зробити вручну через контекстне меню - пункт "Зняти підпис" або "Розшифрувати". Після цього квитанцію можна буде відкрити.
ПС. Зашифрована квитанція №1 ніяк не впливає на те, що ви не отримали другу квитанцію від ДФС. Це спричинено якимись технічними проблемами на їхньому шлюзі. Якщо друга квитанція не прийде протягом 1-2 днів, то спробуйте відправити той самий звіт повторно (у контекстному меню - "Відправити повторно"). У такому випадку зазвичай ДФС повторно розсилає усі квитанції документа.

Evgen Kharkov

02.11.18- Пришла квитанция 2 по ЕСВ , и сразу открылась в расшифрованном виде- все работает

svetik_sha

Доброго дня ! Звіт з ЄСВ відправила 07.11.2018, квитанція 1 прийшла одразу, квитанції 2 - не було, сьогодні відправила цей самий звіт повторно. Квитанція 2 прийшла через 5хвилин, однак в строчці результат обробки замість "пакет прийнято" стоїть такий смайл - " :)". Підкажіть що це?

Вiталій (адміністратор)

На жаль, смайли у квитанції з ЄСВ можуть означати, що звіт доставлено тільки до ДФС, а до ПФУ він не попав.
Радимо вам зателефонувати до місцевого відділення ПФУ та дізнатися, чи бачать вони у себе ваш звіт. Якщо ні, то нехай порадять, що робити далі - чекати чи подавати звіт повторно.

SvitlanaY

14.02.2019 р. надіслала звіт з ЄСВ. 1 квитанція прийшла, а другої до сих пір немає. Це тільки в мене таке, чи знову десь щось не працює у ДФС?

Вiталій (адміністратор)

Наразі інформації про якісь негаразди немає.

SvitlanaY

Дякую за інформацію.

pokotigoroh

З ПФУ відповідають, що звіти з ДПІ до них не йдуть. Горіть в аду, сервера ДПІ, адміни та їхня (цензура) автоматізація!!!

SvitlanaY

Та сама проблема. ПФУ звітів не бачить. Вдруге відправила сбогодні - у відповідь тиша. Просто знущання з бухгалтерів якесь. Для нас 20 число - це наче судний день. П'ятниця тринадцятого у порівнянні з ним - СВЯТО!!!

pokotigoroh

З тринадцятого як розумію вони й не приймають. Вже пора робити авансовий звіт на придбання сокири? Або ще каміння - зброя пролетаріату? Чи до виборів ДПІ з ПФУ збирають штрафи з юросіб?

anna.jan68

Та ж фігня. По 4-м компаніям відправила 15 числа ЄСВ, других квітанцій немає... Дивно, що так мало народу пише про це.

pokotigoroh

Бухгалтерів не вважають за людей :( Вони й сами вже згодні чекати своєї участі...

SvitlanaY
18.02.2019, 23:02 (Відредаговано: 18.02.2019, 23:03)

Прийшли другі квитанції НАРЕШТІ!!!! Прийняті всі деки і ті що відразу відправляла, і ті, що вдруге. Саме цікаве, що зранку ще питала в ДСФ -кажуть, що все надіслано до ПФУ, це вони ще не прийняли ваші звіти. Питаю у ПФУ - кажуть, що ДФС забракувало наші звіти і не переправляє їх до ПФУ. Звичайна позиція. Тому мабуть бухгалтери про свої проблеми і не пишуть, бо звикли до такого безладу. Усім настанова - не втрачати надію)))

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua