Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.23.12.3
Додано:
Виправлено:
Змінено:
при неоднократной попытке обновить сонату до этой версии (сейчас стоит 0.23.11.1) выскакивает ошибка (соната установлена только в одной папке)
установить- не удается
http://i.piccy.info/i9/88ecb2e193d264f50b4420e2ccb74b18/1531830706/94974/1258216/Bezymiannyis1.png http://i.piccy.info/i9/be266816e7451d5016f55b5bfb60af2a/1531830764/47822/1258216/Bezymiannyis2.png
Я гадаю, ви намагалися оновити програму із самої Сонати? Завантажте оновлення з нашого сайту та запустіть його.
Щодо помилки, то вона буде виправлена найближчим часом.
Я гадаю, ви намагалися оновити програму із самої Сонати? Завантажте оновлення з нашого сайту та запустіть його.
Щодо помилки, то вона буде виправлена найближчим часом.
с сайта загрузилось, все в порядке
Починаючи з версії 0.23.12.0 не перевіряються повідомлення в пошті… Перевірялось на різних робочих місцях… Версія 23.11.1 перевіряє в нормальному режимі…
Починаючи з версії 0.23.12.0 не перевіряються повідомлення в пошті…
Що пишеться при цьому у журналі прийняття повідомлень? (У вікні прийняття натисніть кнопку "Детально")
Підключення до xyxyxyxy@xuxux.uyturi.lkjgf.ua (E-Mail змінено з відомих причин) повідомлень: 0
Це означає, що пошта перевіряється, але листів у ній немає.
Можуть бути ще такі неочевидні ситуації:
ПС. Зайдіть на цю пошту через браузер та подивіться ,що там є насправді.
Листи є і від ДФС, і тестові повідомлення від Сонати. Поштовий сервер підприємства. Ще раз повторюсь, Версія Сонати 23.11.1 перевіряє і показує усі наявні листи…
Добре, дочекайтеся наступного оновлення Сонати з виправленням нагальних помилок, яке вийде на початку наступного тижня.
Наскільки я зрозумів, при перевірці пошти стиль вікна перевірки зберігається (короткий чи детальний вигляд). Проте при перевірці з детальним виглядом при наступній перевірці вигляд вікна детальний, але замість тексту кнопки "Коротко <<" текст на кнопці "Детально >>". Це збиває "з пантелику", оскільки думаєш, що можна подивитись детальний лог перевірки повідомлень, а він і так вже детальний.
Також, вважаю, текст кнопки "Перевірити пошту" варто змінити на "Перевірити повідомлення", оскільки вже давно перевіряється не тільки поштова скринька.
Наскільки я зрозумів, при перевірці пошти стиль вікна перевірки зберігається (короткий чи детальний вигляд). Проте при перевірці з детальним виглядом при наступній перевірці вигляд вікна детальний, але замість тексту кнопки "Коротко <<" текст на кнопці "Детально >>". Це збиває "з пантелику", оскільки думаєш, що можна подивитись детальний лог перевірки повідомлень, а він і так вже детальний.
Дійсно, дякую, що зауважили. Поправимо у наступному оновленні.
Також, вважаю, текст кнопки "Перевірити пошту" варто змінити на "Перевірити повідомлення", оскільки вже давно перевіряється не тільки поштова скринька.
Текст кнопки залишили, щоб не конфузити користувачів, які вже до неї звикли)
Може з часом змінимо.
Появилась следующая проблема. Если в Сонате уже есть предприятие и ты подключаешь ему новые ключи, то ими не подписывает (выдавая ошибку, что не найден ключ шифрования) до тех пор, пока не переключишь предприятие (перейти на другое и потом обратно на это) или пока Сонату не перезапустишь. Это очень неудобно (у меня переключение предприятия идет 30-40 секунд, профилей очень много).
Перевірте, будь ласка, чи залишилася ця проблема у версії 0.23.12.2?
Чи відбувається це на будь-яких ключах, або тільки на апаратних (захищені носії)?
В этой версии и проверял. На файловых ключах (Ключевые системы и Приватбанк)
Если создаешь предприятие с нуля и подключаешь ключи - все работает сразу.
Дякую, проаналізуємо.
Вчера отправили налоговые на регистрацию. Частично квитанции пришли вчера. Сегодня проблемы при приеме квитанций: при приеме проявляется ошибка Thread creation error: Недостаточно ресурсов памяти для обработки этой команды. При этом квитанции принимаются по много раз, часть квитанций остается в статусе "зашифрованные" (вручную подпись снимается). На почтовике (ukr.net) кол-во писем не уменьшается. В начале приема кол-во увиденных писем совпадает с кол-вом на почтовике. У меня три компа с одной базой работают - проблем с компами нет.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua