Додаткова форма

jliaya (автор теми)

Доброго дня. Підкажіть будь-ласка як правильно зробити звіт. У мене звільнилась людина не виходячи з декретної відпустки. Всі виплати її зробили ще три роки назад. Коли я відправляла звіт в місяць її звільнення упустила таблицю 5 (в переліку таблиць звіту також її не відмітила). Я розумію що зараз я повинна зробити додаткову за місяць звільнення, коли я відправляю звіт то в квитанції 1 пише: Податковий документ не відповідає затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 електронному формату (стандарту), а саме: помилка XML Некоректний елемент "LINKED_DOCS/DOC" - відсутнє посилання на основний документ - Переконайтесь що Ви використовуете останню версію програмного забезпечення формування звітності. При необхідності зверніться до постачальника програми формування і відправки звітності. Що я упускаю?

Вiталій (адміністратор)

Відповідно до Порядку треба подати "... звіт за попередній період, який містить титульний аркуш (перелік таблиць звіту) із зазначенням типу форми «додаткова» і таблицю 5 із зазначенням типу форми «додаткова», яка містить дані на цю застраховану особу. При цьому звіт із зазначенням типу форми «додаткова» не повинен містити таблиць 1 — 4".
Ваш додатковий звіт має тільки титул і таблицю 5?

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua