Вийшла нова версія програми 0.23.9.2

Віталій Міхов
08.05.2018, 16:29

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 0.23.9.2

Додано:

  • Новий бланк ДФС - нова форма Повідомлення для ПДВ, а також перевірка, експорт та друк через PDF до неї: J/F1312603.
  • Вікно прийняття пошти - реалізовано збереження зовнішнього виду вікна (повний або скорочений режим) між сесіями програми.
  • Перевірка накладних - автоматичне виправлення спеціальних символів (код від 0 до 31) у полі номенклатури податкових накладних та розрахунків коригування. Спец. символи, які не приймає шлюз ДФС, замінюються на пробіли під час перевірки документу.
  • Властивості звіту - попередження про можливу зміну КОАТУУ при зміні ДПІ у властивостях декларації з акцизного податку.
  • Запит за період - у вікні створення запиту до ЄДРПН за період додано галку та поле для номера філії. При заповненні даного поля запити будуть надіслані щодо інформації суто по вказаній філії.

Виправлено:

  • Довідник банків - оновлено довідник банківських установ.
  • Логіка Держстату - виправлено деякі помилки у перевірці звіту S0601313.
  • Логіка ДФС - виправлено деякі помилки у перевірці звіту J0295006.
  • Бланки звітності - деякі неточності на бланках документів: J/F1313201, J/F1413201, J/F0810105.
  • Експорт у PDF - відсутність деяких даних при експорті та друці через PDF документу: J/F1392001.
  • Відправлення на філію - помилка при відправленні ПН та РК на філію контрагента з відкритого документу.
  • Перевірка профілю - помилка перевірки банківського рахунку при перевірці профілю.

Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

fruktyp.sonata@ukr.net
08.05.2018, 21:38

Після поновлення документ J1312603 Повідомлення на блоковані ПН/РК не має можливості створити/додати додатки довільного формату... Виправте, будь ласка....

Віталій Міхов
09.05.2018, 16:06

Так, завтра поправимо.

USZN7119
10.05.2018, 08:41

Доброго дня! Виправте помилку в програмі: для документу J1602001 надходження квитанції №2 (документ J1702001) не змінює статус документа на "Прийнято", документ залишається у стані "Доставлений до установи" і самої квитанції не видно на вкладці "Звіти".

Віталій Міхов
10.05.2018, 09:45

Це не квитанція №2, а витяг (чи відповідь).
Проблема у тому, що коли вона не підтягується до відправленого документу (J1602001), то це означає, що назва її файлу (а це значить - реквізити документу) не збігаються із назвою файлу відправленого документу, за винятком чаркоду.
Зазвичай таке буває, коли номер у періоді отриманої відповіді не співпадає із номером у періоді відправленого документу - тому що ДФС при формуванні відповіді не ставить для неї номер запиту, а ставить якісь випадкові числа. На сьогодні така ситуація спостерігається також і для J1401703. Відповіді від ДФС, планів по виправленню чи, принаймні, якихось коментарів щодо цього отримати не вдалося; тому найближчим часом ця проблема навряд чи буде вирішена.

natali_0303@ukr.net
10.05.2018, 10:22

Добрий день! Я вже не одноразово зверталася із незначним проханням зробити нумерацію рядків в звітах ЄСВ та 1ДФ. Ось і зараз помилка така: Помилка Таблиця 6 тип форми "початкова" рядок 241. Як мені сидіти і рахувати цей рядок????!!!!! Це ж знущання якесь.

Віталій Міхов
10.05.2018, 10:36

Зважаючи на архітектуру програми, реалізувати це незначне прохання доволі складно.
Тому, воно трохи відкладене.

olyakoshel1977@gmail.com
10.05.2018, 11:30

Після новоє версії при намаганні відправити звіт видає повідомлення: Помилка SMTP протоколу (421): 421 4.7.0 Temporary System Problem. Try again later (WS). m202-v6sm34227lfg.36 - gsmtp. Що це обозначає? Що робити?

Віталій Міхов
10.05.2018, 14:38

Ця помилка від оновлення не залежить.
Вам її вертає ваш поштовий сервер з якихось його внутрішніх причин.
Спробуйте пізніше або зверніться до тех.підтримки вашого поштового сервісу.

tetyana.dovga@web100.com.ua
21.05.2018, 12:07

Добрий день, стан звіту по ЄСВ з 17.05 "відправлений", навіть не бачу, чи доставлений до установи, це в мене щось не так?

Віталій Міхов
21.05.2018, 12:09

Якщо під звітом немає квитанцій і вони не надходять через прийняття повідомлень, то ознайомтеся з наступною темою - Не надходять квитанції

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua