Добрый день.Отправила отчет повторно.Пришла квитанция №2,но в ней не указан период за какой сдается и нет статуса принято. Что делать? Заранее спасибо
У вас хоть что-то пришло....
А что больше ни у кого нет проблем с квитанцией № 2 по ЕСВ??
Доброго ранку.Вчора відправила по фірмах ЄСВ.На сьогодні в статусі"Доставлено".2-а квитанція не прийшла.
Доброго ранку. Вчора також відправила по фірмах ЄСВ. Прийшли квитанції № 2 зі смайликами. В персональному кабінеті немає 2-х квитанцій.
Відправила звіт 12.12. Перша квитанція прийшла, другої немає. У кабінеті позначки оброблено ПФУ немає.
І я відправила звіт 12.12. Перша квитанція прийшла, другої немає. У кабінеті позначки оброблено ПФУ немає.
Та сама ситуація .В електронному кабінеті теж немає позначки.
і що робити???? в четверг, а в понеділок 18-е
Спробуйте відправити цей самий документ знову (у контекстному меню - "Відправити повторно").
Якщо друга квитанція була сформована на шлюзі, але не відправлена - то таким чином ви її отримаєте.
Якщо ж звіт ще не оброблений і квитанція не сформована - то залишається тільки чекати, поки ДФС та ПФУ вирішать цю проблему.
Дякую.Відправляю повторно,2-а кв.приходить.
Також ЄСВ активно обговорюють тут - https://buhgalter911.com/yaf/yaf_postsm762058.aspx?hlt=y#762058
У Квитанціях № 2 по всіх фірмах в графі,де має бути зазначено "Пакет прийнято" стоїть смайлик. :)
Це просто знущання над людьми.
вже почалися оброблятися звіти по ЄСВ. На даний час йде обробка/приймання звітів за 12 число
У меня квитанция №2 со смайликом и без отчетного периода.Вышла новая версия,отправлять отчет повторно или оставить так?
Оновлення Сонати немає жодного відношення до цієї ситуації.
У принципі, від повторного відправлення звіту (і навіть відправлення копії) нічого поганого не буде, оскільки при поданні кількох ЄСВ протягом звітного періоду прийнятим вважається останній з них.
Сегодня 19 отправляла отчет по есв 15 . квитанции № 2 так и нет. кто нибудь что нибудь знает по єтому поводу? Может уже кому-то приходили квитанции?
Відправляли 18, немає 2 квитанції.
В мене теж така ситуація, і я не знаю, що робити.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua