Стан накладної

alen55
04.12.2017, 15:12

Доброе время суток. Регистрировать НН иногда приходится и ночью или на другом ПК. В связи с этим вопрос: можно ли "перетащить" принятую налоговую с квитанциями с одного ПК на другой?

Віталій Міхов
04.12.2017, 16:08

Можливо, якщо зробити експорт/імпорт:

  • Там, де є накладна, зробіть для неї "Експорт - Для зберігання"; а для її квитанцій зробіть "Експорт - Підписаних даних".
  • Отримані файли перенесіть флешкою чи ще чимось на інший комп'ютер.
  • На іншому комп'ютері через "Меню - Імпорт файлів" імпортуйте спочатку накладну, а потім за іншим разом - усі її квитанції.
alen55
05.12.2017, 11:13

Получилось! Спасибо большое!

keti55@meta.ua
19.12.2017, 08:51

Що це?!:"Увага! У списку виданих присутні незареєстровані накладні, до кінцевої дати реєстрації яких залишилось не більше 3-х днів: №4 від 18.12.2017р."

Віталій Міхов
19.12.2017, 12:39

Це некоректне повідомлення, буде виправлено у наступній версії програми.

keti55@meta.ua
19.12.2017, 12:46

Дякую!

riyana@ukr.net
21.12.2017, 12:36

Створила сьогодні ПН -ку від 18.12.2017 р.Соната видає попередження,що до закінчення реєстрації залишилось 3 дні. Відправила на реєстрацію,(з пояснення вище розумію,що це глюк)))).Однак ПН-ку зареєстрували але синій колір видає попередження,що зареєстрована з порушенням термінів.Поясніть ситуацію,будь ласка.Дякую.

Віталій Міхов
21.12.2017, 13:18

І повідомлення, і колір - це все проявлення одного механізму обрахунку реєстраційного терміну, в якому є помилка. Усе виправиться у наступній версії, орієнтовно у понеділок.

riyana@ukr.net
21.12.2017, 13:34

Дякую.В понеділок Різдво!

riyana@ukr.net
21.12.2017, 13:35

В елкаб. Пн-ка відображається коректно.

Віталій Міхов
21.12.2017, 16:40

Дякую.В понеділок Різдво!

riyana@ukr.net

Тоді у вівторок)

В елкаб. Пн-ка відображається коректно.

riyana@ukr.net

Помилка інтерфейсу Сонати немає жодного відношення до кабінету чи до ПН взагалі.

shavintoly@ukr.net
26.12.2017, 10:40

Такаж ситуація. Повідомлення про 3-денний термін, та дві податкових зареєструвало із порушенням терміну. Але дата стоїть з різницею у 4 дні. Яка тут може бути помилка? Попередні ПН із ранішою датою, але вони зареєстровані без синього кольору повідомлення. Зараз висить ПН (тільки у режимі "коректний") від 21.12.2017р., ще не відправлена. І є повідомлення у сонаті про триденний термін. Впевнений, що при реєстрації теж буде виділена синім кольором, як дві попередні. Вона ще не в ДФС а вже є повідомлення в сонаті. То хіба це не програма? Дякую.

lanavic105@gmail.com
26.12.2017, 11:59

Крім того, по податкових накладних, зареєстрованих 22.12. не відображаються квитанції та номери реєстраційні номери з реєстру. І стан заблокованої ПН відображається як "Відправлений". Врахуйте, будь ласка, при виправленнях версії Сонати! І без того заморок вистачає в кінці року.

konovalova@ukr.net
26.12.2017, 12:51

Доброго дня! Учора реєструвала ПН в ранці, сьогодні пришли квітанції, але тількі дві є синього кольру за 19.12 та 21.12 з позначкою "порушення строків реєстрації". Не можу зрозуміти де є порушення?.....

Віталій Міхов
26.12.2017, 12:59

Щодо "синіх" ПН та повідомлення про три дні реєстрації - дана проблема виправлена у оновленні 0.22.14, яке щойно вийшло.

Крім того, по податкових накладних, зареєстрованих 22.12. не відображаються квитанції та номери реєстраційні номери з реєстру

lanavic105@gmail.com

Квитанції підтягуються до накладних у тому випадку, якщо вони (квитанції) надішли до Сонати. Якщо у вас під накладною немає квитанцій та реєстр. номеру - значить квитанція на цю накладну до Сонати не попала. Щодо квитанцій є інструкція - https://sonata.biz.ua/help/problemy_ne_pryhodjat_kvytanziji.html.
Також, ви можете зробити для такої накладної "Запит - Перевірити стан виділених". Після отримання відповідного витягу така накладна отримає коректний стан "Зареєстрована". Але, реєстраційний номер, на жаль, таким шляхом отримати неможливо.

І стан заблокованої ПН відображається як "Відправлений".

lanavic105@gmail.com

Стан змінюється при отриманні квитанцій. Проблема аналогічна тій, що я описав вище. Як тільки до Сонати зайде квитанція, в якій вказано, що реєстрація ПН зупинена - стан цієї накладної зміниться на "Зупинена".

riyana@ukr.net
27.12.2017, 10:02

Доброго ранку.Вчора відправила на реєстрацію ПН-ку .Висить у відправлених до нині.????????????

shavintoly@ukr.net
27.12.2017, 11:35

Після оновлення все пішло добре. Сині ПН виправило в стандартний колір, квитанції всі на місці, так що все стало на свої місця. Дякую.

Віталій Міхов
28.12.2017, 11:34

Доброго ранку.Вчора відправила на реєстрацію ПН-ку .Висить у відправлених до нині.????????????

riyana@ukr.net

Соната не формує вам квитанції та не реєструє ПН. Це робить ДФС, тому у подібних випадках дізнаватися про причину затримки треба у податковій. Телефони вказані у нашій довідці - https://sonata.biz.ua/help/problemy_ne_pryhodjat_kvytanziji.html

33832044@ukr.net
09.01.2018, 13:46

Порушено вимоги наказу Міндоходів України від 29.11.2013 №729, а саме: Подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається - документ з іменем файлу '26550033832044J1201009100000000711220172655.XML' присутній в Архіві електронних документіз реєстраційним номером '9272885462'. Дата подання 20.12.2017/ Приходить така відповідь при реєстрації податкової накладної. Як бути?

Віталій Міхов
09.01.2018, 13:57

Якщо ви на 100% упевнені, що така накладна (з таким номером у цьому місяці) не подавалася на реєстрацію, то створіть копію неприйнятої накладної, збережіть, відкрийте "Додатково - Властивості" та змініть значення поля "Номер у періоді" - на таке, якого у цьому місяці точно бути не могло (наприклад, додайте 100 до поточного значення). Збережіть властивості, підпишіть та відправте накладну.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua