Завантаження...

Вийшла нова версія програми 0.22.11.2

Віталій Міхов
20.11.2017, 12:16

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 0.22.11.2

Додано:

  • Нові бланки ДФС - нові форми спрощеної декларації з податку на прибуток, а також розрахунок, перевірка та експорт у PDF до них: J0109102, J0109202.
  • Нові бланки ДФС - нові форми заяв щодо ЕЦП на виконання нового порядку документообігу із ДФС, а також перевірка та експорт у PDF до них: J/F1391103, J/F1391401, J/F1392001, J/F1491401 (відповідно до роз'яснення ДФС ці форми активні з 01.01.2018).
  • Новий бланк Держстату - нова форма річного звіту 29-сг, а також розрахунок та перевірка до нього: S2702911.
  • Друк списку документів - у списках документів (накладні, звіти, квитанції, запити) додано функцію масового друку для виділених документів. Друк при цьому відбувається виключно через PDF. Функція доступна у контекстному меню списків та за кнопкою "Додатково" (опція "Роздрукувати виділені"). При цьому звичайна кнопка друку для списків тепер неактивна, оскільки її функціонування у даному випадку некоректне.
  • Масове проведення ПН - до списку накладних додано функцію масового проведення (і відповідно, масової відміни проведення). Ця операція проводиться для усіх ПН та РК, виділених у списку; вона доступна у контекстному меню та за кнопкою "Додатково" (опції "Позначити проведеними" та "Позначити НЕ проведеними").
  • Додаткове поле - до річної форми Держстату 9-б-сг (S2702009) додано службове поле "Номер звіту" для підтримки відповідного функціоналу. На друк через PDF це поле не виводиться.
  • Структура звітів ДФС - можливість подання Документа довільного формату (J/F1360102) у якості додатку до Критеріїв оцінки ступеня ризиків (J/F1312302).
  • Перевірка ЄСВ - перевірка відповідності показників граф 7 та 8 у таблиці 5, а також розміру бази нарахування відповідно до мінімальної з/п у таблиці 6 звіту ЄСВ.
  • Перевірка 1-ОПП - перевірка дати призначення форми 1-ОПП (J1312101).

Виправлено:

  • Звітність до Держстату - помилка у квитанції щодо невідповідності схеми документу для деяких річних звітів.
  • Логіка Держстату - помилки перевірки щомісячного звіту № 1-П (S0423110).
  • Перевірка ЄСВ - поправлено перевірку кількості створених нових робочих місць у таблиці 1 звіту ЄСВ.

Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

Територ. центр СО (НСП) Старовиж. р-ну
20.11.2017, 14:29

Після оновлення програмного продукту до 0.22.11.1 версії при закритті програми, у тому випадку коли в налаштуваннях програми увімкнена функція "Автоматично робити резервну копію", викидає ось таку помилку "Access violation at address 00C9A09F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000". Коли функцію автоматичного резервування вимкнути програма завершує роботу нормально без проблем. Чекаємо чергового оновлення :)

galmaks70@gmail.com
20.11.2017, 14:31

Чому після оновлення до 0.22.11.1 помилка при отриманні пошти: -ERR (AUNH) Username and password not accepted/

galmaks70@gmail.com
20.11.2017, 14:32

Чому після оновлення до 0.22.11.1 помилка при отриманні пошти: -ERR (AUТH) Username and password not accepted.

westw@nm.ru
20.11.2017, 14:53

Помилка -" Access violation at address 00C9A09F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000" при резервному копіюванні при закритті програми

liak8000@gmail.com
20.11.2017, 15:14

В мене теж після оновлення при закритті вискакує таке повідомлення! ""Access violation at address 00C9A09F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000"" Коли буде нормалене оновлення??????

lena@shevgota.com (lena@shevgota.ru)
20.11.2017, 15:51

У меня такая же ошибка после обновления "Access violation at address 00C9A09F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000" и тоже после подтверждения создания резервной копии при закрытии программы. При отказе от резервирования ошибки нет.

Віталій Міхов
20.11.2017, 17:07

Виправлено у версії 0.22.11.2.
Оновіть, будь ласка, Сонату.

esv2405@gmail.com
22.11.2017, 10:06

Доброго дня!

У безкоштовній версії можна створити нове Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (F/J 1391103) і старий Договір про визнання елетронних документів (F/J 1391004), а Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (F/J 1392001) - заблокована;

Чи буде надана можливість створювати Заяву приєднання до договору чи залишиться заблокована?

Віталій Міхов
22.11.2017, 10:19

Нова заява буде дозволена у безкоштовній версії після наступного оновлення.

capitoshechka
22.11.2017, 12:33

Доброго дня!

У безкоштовній версії можна створити нове Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (F/J 1391103) і старий Договір про визнання елетронних документів (F/J 1391004), а Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (F/J 1392001) - заблокована;

Чи буде надана можливість створювати Заяву приєднання до договору чи залишиться заблокована?

esv2405@gmail.com

А толку від цієї заяви, якщо податкова чітко і ясно написала, що до нового року вони будуть приймати старі форми договорів? А нову форму заяви вони збираються вводити аж з 2018 року

Віталій Міхов
22.11.2017, 14:51

"Аж 2018 рік" буде за місяць :)
От тоді все і буде працювати у Сонаті, як вказано вище.

capitoshechka
23.11.2017, 11:37

Головне, щоб у податкової все "працювало". Насправді ж, веселого буде дуже мало... Останні кілька днів багато бухгалтерів скаржаться на те, що податкові на місцевому рівні не приймають "договори про визнання електронних документів" через відсутність такого реквізиту, як "e-mail" в державному реєстрі. При цьому податківці посилаються чомусь на той самий 557 порядок, виконання якого вони самі ж і відклали до 01.01.2018. Хоча відповідно до цього порядку не договір вже укладати потрібно, а заяву про приєднання подавати. Масовості це поки що не набрало - в когось приймають договори старого зразка без проблем, а в декого ні, посилаючись на відсутність того самого "e-mail"... А тепер подумайте на те, що всіх нас чекає з нового року, після того коли податкова запустить замість договорів заяви про приєднання...

  1. Підставами для відмови у прийнятті Заяви про приєднання до Договору та відповідно у приєднанні до Договору є: відсутність автора на обліку у контролюючому органі; невідповідність реєстраційних даних автора, зазначених у Заяві про приєднання до Договору, даним Єдиного державного реєстру та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - Державний реєстр);

Заяву всі бачили? Бачили, які реквізити вона містить? Одним з реквізитів, який там вказується, є той самий "e-mail". А чи багато установ вказували e-mail, коли проводили реєстраційні дії? З власного досвіду можу сказати, що в 99% установ і ФОПів цей реквізит в державному реєстрі відсутній. То ж у податкової буде вагомий аргумент для того, щоб відхиляти ці заяви цілими пачками і той один день, протягом якого вони повинні приймати ці заяви, платників податків не спасе...

Віталій Міхов
23.11.2017, 11:49

Саме так, кілька випадків "відсилання" до реєстратора вже були.

gominzemli@gmail.com
23.11.2017, 18:01

21.11.2017р була створена, а 22.11.2017р відправлена на підпис покупцю мінусовий РКЕ , покупець 22.11.2017р його погоджує, є тільки технологічна квитанція. Сьогодні ж, 23.11. пропадає ця квитанція, РКЕ показує створеною сьогодні і тільки підписана, а не доставлена, нарешті показує, що "Прийнята", дата реєстрації - вчора, але жодної квитанції нема, як це - створена сьогодні, а зареєстрована вчора. Так мені і податкову зареєструвало повторно 19.11.2017р, коли я її створювала і відсилала 17.11. і квитанції прийшли 17.11, на що тепер РКЕ. І жодної квитанції на повторну нема, реєстраційного номера нема, але "Прийнята". Що це за фокуси?

Віталій Міхов
23.11.2017, 19:31
  1. Мінусовий РК реєструє покупець. Про погодження мова не йде - такої процедури взагалі у ПКУ не прописано; тому немає різниці, що там покупець із тим РК робив - головне, щоб він його зареєстрував.
  2. Квитанції про реєстрацію мінусового РК отримує тільки покупець, як особа, яка його зареєструвала.
  3. У вашому випадку сьогодні, вочевидь, було зроблено запит до ЄДРПН, у відповідь на який надійшов цей РК (певно, покупець його учора вже зареєстрував). Коли у відповідь на запит надходить зареєстрований РК чи накладна, а у вашому профілі він не зареєстрований - тоді РК, що надійшов з реєстру, замінює той екземпляр, що був у вас (тому що документ з ЄДРПН завжди має більшу вагу). При цьому технічно його дата створення встановлюється за датою отримання РК з ЕДРПН. Це пояснює "дивну" ситуацію з датами. Вона може не зовсім очевидна, але шкоди ніякої вам не завдасть.
    Ну, а про відсутність квитанцій я написав вище - це нормальна ситуація для такого випадку.
  4. Щодо повторно зареєстрованої накладної, про яку ви згадали - це абсолютно інша ситуація. Із цим випадком ми зможемо розібратися докладніше, якщо ви більше про нього розповісте. Можу тільки зазначити, що ЄДРПН не зареєструє дві накладні з однаковим номером у періоді (не плутайте із номером накладної), отже ви у тому випадку, певно, щось не так зробили (наприклад, створили копію накладної та спробували її зареєструвати).
gominzemli@gmail.com
24.11.2017, 11:31

Щодо податкової накладної ситуація така: 17.11. я створюю под. накл. № 28, відсилаю на реєстрацію, вона "Не прийнята", бо я помилилась з номером і з № 28 в мене вже зареєстрована; я створюю копію, змінюю номер на 29 - і все ок, "Прийнята", з № 28 більше ніяких дій не було. Правда, поки отримала квит. на № 29, було якесь непорозуміння з отриманням пошти. 19.11. створюється і реєструється уточнюючий розрахунок ПДВ за 09.2017р, з податковими накладними ніяких дій не було. 20.11. створюється і відсилається податкова декларація з ПДВ за 10.2017р. Все ок. Далі я створюю наступну податкову для реєстрації і помічаю, що в мене появилась зареєстрована под накл. №28(та ж, що була "Не прийнята"), тільки створена вона 19.11. і жодної квит. нема і реєстраційного № теж.

Віталій Міхов
24.11.2017, 13:11

я створюю под. накл. № 28, відсилаю на реєстрацію, вона "Не прийнята", бо я помилилась з номером і з № 28 в мене вже зареєстрована; я створюю копію, змінюю номер на 29 - і все ок, "Прийнята", з № 28 більше ніяких дій не було.

gominzemli@gmail.com

Я гадаю, ви у цьому випадку змінили тільки "номер у періоді" (він показаний у властивостях документу та у списку накладних). Як я писав вище, "номер у періоді" та номер накладної - це зовсім різні речі. Перший - суто технічний показник, введений ДФС загалом для усієї звітності. Другий - це податковий номер накладної, показник, що фігурує у податковій звітності.

Це часта помилка респондентів - зареєструвати одну накладну двічі під різними номерами у періоді.

Далі я створюю наступну податкову для реєстрації і помічаю, що в мене появилась зареєстрована под накл. №28(та ж, що була "Не прийнята"), тільки створена вона 19.11. і жодної квит. нема і реєстраційного № теж.

gominzemli@gmail.com

Ця накладна від 19.11 - попередня №28, яка була зареєстрована раніше, і тепер надійшла вам у відповідь на запит. А вона точно була зареєстрована, оскільки саме через це при реєстрації наступної накладної під №28 ви отримали помилку, що така вже є.

ПС. Я б вам радив при роботі з ПДВ опиратися не на дату створення накладної у програмі, а на дату її виписки.

  • Перша дата (створення) - це суто технічний показник, який до ПДВ безпосередньо немає відношення. Більше того, у випадку отримання ПН з інших джерел (імпорт, запит) ця дата не буде відповідати суті, оскільки це фізично неможливо.
  • Друга дата (виписки) - це офіційний реквізит накладної, і вона буде незмінною незалежно від способу отримання ПН.
master-buh_fiz@ukr.net
27.11.2017, 13:04

Добрый день, подскажите, после недавних обновлений в программе, перестала функционировать возможность закрывать вкладки с отчетами/квитанциями клавишей "ESC", такая возможность осталась только на вкладке "звіт/звірка ПДВ/ і тд", это так и задумано? А то раньше было удобно быстро закрывать отчеты и квитанции.

Віталій Міхов
27.11.2017, 15:08

Ні це помилка, поправимо у наступній версії Сонати. Дякую, що звернули увагу.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua