Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.22.11.2
Додано:
Виправлено:
Після оновлення програмного продукту до 0.22.11.1 версії при закритті програми, у тому випадку коли в налаштуваннях програми увімкнена функція "Автоматично робити резервну копію", викидає ось таку помилку "Access violation at address 00C9A09F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000". Коли функцію автоматичного резервування вимкнути програма завершує роботу нормально без проблем. Чекаємо чергового оновлення :)
Чому після оновлення до 0.22.11.1 помилка при отриманні пошти: -ERR (AUNH) Username and password not accepted/
Чому після оновлення до 0.22.11.1 помилка при отриманні пошти: -ERR (AUТH) Username and password not accepted.
Помилка -" Access violation at address 00C9A09F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000" при резервному копіюванні при закритті програми
В мене теж після оновлення при закритті вискакує таке повідомлення! ""Access violation at address 00C9A09F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000"" Коли буде нормалене оновлення??????
У меня такая же ошибка после обновления "Access violation at address 00C9A09F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000" и тоже после подтверждения создания резервной копии при закрытии программы. При отказе от резервирования ошибки нет.
Виправлено у версії 0.22.11.2.
Оновіть, будь ласка, Сонату.
Доброго дня!
У безкоштовній версії можна створити нове Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (F/J 1391103) і старий Договір про визнання елетронних документів (F/J 1391004), а Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (F/J 1392001) - заблокована;
Чи буде надана можливість створювати Заяву приєднання до договору чи залишиться заблокована?
Нова заява буде дозволена у безкоштовній версії після наступного оновлення.
Доброго дня!
У безкоштовній версії можна створити нове Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (F/J 1391103) і старий Договір про визнання елетронних документів (F/J 1391004), а Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (F/J 1392001) - заблокована;
Чи буде надана можливість створювати Заяву приєднання до договору чи залишиться заблокована?
А толку від цієї заяви, якщо податкова чітко і ясно написала, що до нового року вони будуть приймати старі форми договорів? А нову форму заяви вони збираються вводити аж з 2018 року
"Аж 2018 рік" буде за місяць :)
От тоді все і буде працювати у Сонаті, як вказано вище.
Головне, щоб у податкової все "працювало". Насправді ж, веселого буде дуже мало... Останні кілька днів багато бухгалтерів скаржаться на те, що податкові на місцевому рівні не приймають "договори про визнання електронних документів" через відсутність такого реквізиту, як "e-mail" в державному реєстрі. При цьому податківці посилаються чомусь на той самий 557 порядок, виконання якого вони самі ж і відклали до 01.01.2018. Хоча відповідно до цього порядку не договір вже укладати потрібно, а заяву про приєднання подавати. Масовості це поки що не набрало - в когось приймають договори старого зразка без проблем, а в декого ні, посилаючись на відсутність того самого "e-mail"... А тепер подумайте на те, що всіх нас чекає з нового року, після того коли податкова запустить замість договорів заяви про приєднання...
- Підставами для відмови у прийнятті Заяви про приєднання до Договору та відповідно у приєднанні до Договору є: відсутність автора на обліку у контролюючому органі; невідповідність реєстраційних даних автора, зазначених у Заяві про приєднання до Договору, даним Єдиного державного реєстру та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - Державний реєстр);
Заяву всі бачили? Бачили, які реквізити вона містить? Одним з реквізитів, який там вказується, є той самий "e-mail". А чи багато установ вказували e-mail, коли проводили реєстраційні дії? З власного досвіду можу сказати, що в 99% установ і ФОПів цей реквізит в державному реєстрі відсутній. То ж у податкової буде вагомий аргумент для того, щоб відхиляти ці заяви цілими пачками і той один день, протягом якого вони повинні приймати ці заяви, платників податків не спасе...
Саме так, кілька випадків "відсилання" до реєстратора вже були.
21.11.2017р була створена, а 22.11.2017р відправлена на підпис покупцю мінусовий РКЕ , покупець 22.11.2017р його погоджує, є тільки технологічна квитанція. Сьогодні ж, 23.11. пропадає ця квитанція, РКЕ показує створеною сьогодні і тільки підписана, а не доставлена, нарешті показує, що "Прийнята", дата реєстрації - вчора, але жодної квитанції нема, як це - створена сьогодні, а зареєстрована вчора. Так мені і податкову зареєструвало повторно 19.11.2017р, коли я її створювала і відсилала 17.11. і квитанції прийшли 17.11, на що тепер РКЕ. І жодної квитанції на повторну нема, реєстраційного номера нема, але "Прийнята". Що це за фокуси?
Щодо податкової накладної ситуація така: 17.11. я створюю под. накл. № 28, відсилаю на реєстрацію, вона "Не прийнята", бо я помилилась з номером і з № 28 в мене вже зареєстрована; я створюю копію, змінюю номер на 29 - і все ок, "Прийнята", з № 28 більше ніяких дій не було. Правда, поки отримала квит. на № 29, було якесь непорозуміння з отриманням пошти. 19.11. створюється і реєструється уточнюючий розрахунок ПДВ за 09.2017р, з податковими накладними ніяких дій не було. 20.11. створюється і відсилається податкова декларація з ПДВ за 10.2017р. Все ок. Далі я створюю наступну податкову для реєстрації і помічаю, що в мене появилась зареєстрована под накл. №28(та ж, що була "Не прийнята"), тільки створена вона 19.11. і жодної квит. нема і реєстраційного № теж.
я створюю под. накл. № 28, відсилаю на реєстрацію, вона "Не прийнята", бо я помилилась з номером і з № 28 в мене вже зареєстрована; я створюю копію, змінюю номер на 29 - і все ок, "Прийнята", з № 28 більше ніяких дій не було.
Я гадаю, ви у цьому випадку змінили тільки "номер у періоді" (він показаний у властивостях документу та у списку накладних). Як я писав вище, "номер у періоді" та номер накладної - це зовсім різні речі. Перший - суто технічний показник, введений ДФС загалом для усієї звітності. Другий - це податковий номер накладної, показник, що фігурує у податковій звітності.
Це часта помилка респондентів - зареєструвати одну накладну двічі під різними номерами у періоді.
Далі я створюю наступну податкову для реєстрації і помічаю, що в мене появилась зареєстрована под накл. №28(та ж, що була "Не прийнята"), тільки створена вона 19.11. і жодної квит. нема і реєстраційного № теж.
Ця накладна від 19.11 - попередня №28, яка була зареєстрована раніше, і тепер надійшла вам у відповідь на запит. А вона точно була зареєстрована, оскільки саме через це при реєстрації наступної накладної під №28 ви отримали помилку, що така вже є.
ПС. Я б вам радив при роботі з ПДВ опиратися не на дату створення накладної у програмі, а на дату її виписки.
Добрый день, подскажите, после недавних обновлений в программе, перестала функционировать возможность закрывать вкладки с отчетами/квитанциями клавишей "ESC", такая возможность осталась только на вкладке "звіт/звірка ПДВ/ і тд", это так и задумано? А то раньше было удобно быстро закрывать отчеты и квитанции.
Ні це помилка, поправимо у наступній версії Сонати. Дякую, що звернули увагу.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua