Звіт доставлено, та другої квитанції нема другий день
У когось ще виникла така проблема? Здала звіти по двох підприємцях. З одним все гаразд...
У кабінеті платника квитанція є, в сонаті статус звіту "прийнятий" нема
Напевно, ДФС вам цю квитанцію не надіслала через якісь технічні проблеми.
Спробуйте для цього ЄСВ зробити повторне відправлення (у контекстному меню - "Відправити повторно").
Дякую
Добрий вечір, відправила повторно весь пакет по ЄСВ *бо друга квитанція не приходила 10 днів)19 жовтня, прийшов весь пакет квитанцій (8 штук) зразу буквально за 2 хвилини по відпраці , і КВИТАНЦІЯ №2 із СМАЙЛИКОМ (буквально символ ":)" !!! на тому рядку, де зазвичай податкова пише, що "Прийнято пакет" (я в шоці!)
Що б це могло значити?
Хоча у вкладці "Звіти" стоїть галочка "Прийнятий", отже, мабуть, хвилюватися вже не варто.
Смайлики на ЄСВ наразі надходять багатьом респондентам, так само, як і минулого місяця після чергових збоїв на шлюзі ДФС.
Стан "прийнятий" проставляється відповідно до реквізитів квитанції, тому можна вважати, що це просто помилка у тексті квитанції.
Але, звичайно, позитивні квитанції теж можуть бути розіслані шлюзом помилково. Тому, я би радив у такому випадку зателефонувати до ДПІ чи ПФУ та поцікавитися про долю вашого звіту.
Нет квитанции № 2 по ЕСВ
Я писав вище рецепт щодо цього.
Напевно, ДФС вам цю квитанцію не надіслала через якісь технічні проблеми.
Спробуйте для цього ЄСВ зробити повторне відправлення (у контекстному меню - "Відправити повторно").
що робить у мене не приходе 2-га квытанцыя пише -ERR/AUTH/Web login reguired;https://suport.google.com.mail/answer/78754
Спробуйте вимкнути двохетапну аутентифікацію гугла - https://support.google.com/accounts/answer/1064203?hl=ua
Добрий день! Підскажіть, будь ласка, відправила вчора звіт з ЄСВ, прийшла 0 та 1 квитанції, а ось 2ї чомусь ще немає. в чому може бути причина?
Причина, скоріше за все, у цьому - http://sfs.gov.ua/anonsi/17402.html
Дякую!
Коллеги и коллежанки! У кого уже есть 2 кв. по ЕСВ? отправила 9 числа, инспектор в ПФ говорит, что все правильно у них загрузилось, а квит. от ДФС нет. Дозвониться на гор. линию нереально.
Спробуйте для цього звіту: у контекстному меню - "відправити повторно". Можуть надійти "загублені" квитанції.
Здравствуйте! Отправила отчет по ЕСВ 11.01.2018 за декабрь 2017 как обычно. Светится статус "відправлений". Но ничего вообще не пришло в ответ. Ни что доставлений, ни тем более квитанци №1,2. А раньше ответы приходили почти мгновенно,проблем не было. Одесса. Все сертификаты действующие и лицензия тоже до июля 18г. С чем это может быть связано? И что делать?
Щодо причин цієї ситуації вам треба дзвонити до ДФС, оскільки саме вони опікуються квитанціями.
А що іще можна зробити у такій ситуації - я написав просто над вашим повідомленням. Дивно, що ви не побачили.
ПС. Дублювати повідомлення у різних темах не варто.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua