Не прийшла квитанція №2

tathor@ukr.net
04.10.2017, 20:25

Звіт доставлено, та другої квитанції нема другий день

tathor@ukr.net
04.10.2017, 21:29

У когось ще виникла така проблема? Здала звіти по двох підприємцях. З одним все гаразд...

tathor@ukr.net
05.10.2017, 08:24

У кабінеті платника квитанція є, в сонаті статус звіту "прийнятий" нема

Віталій Міхов
05.10.2017, 11:30

Напевно, ДФС вам цю квитанцію не надіслала через якісь технічні проблеми.
Спробуйте для цього ЄСВ зробити повторне відправлення (у контекстному меню - "Відправити повторно").

tathor@ukr.net
05.10.2017, 23:01

Дякую

iryna_shyshkovska@ukr.net
18.10.2017, 20:29

Добрий вечір, відправила повторно весь пакет по ЄСВ *бо друга квитанція не приходила 10 днів)19 жовтня, прийшов весь пакет квитанцій (8 штук) зразу буквально за 2 хвилини по відпраці , і КВИТАНЦІЯ №2 із СМАЙЛИКОМ (буквально символ ":)" !!! на тому рядку, де зазвичай податкова пише, що "Прийнято пакет" (я в шоці!)

iryna_shyshkovska@ukr.net
18.10.2017, 20:29

Що б це могло значити?

iryna_shyshkovska@ukr.net
18.10.2017, 20:33

Хоча у вкладці "Звіти" стоїть галочка "Прийнятий", отже, мабуть, хвилюватися вже не варто.

Віталій Міхов
18.10.2017, 20:58

Смайлики на ЄСВ наразі надходять багатьом респондентам, так само, як і минулого місяця після чергових збоїв на шлюзі ДФС.
Стан "прийнятий" проставляється відповідно до реквізитів квитанції, тому можна вважати, що це просто помилка у тексті квитанції.
Але, звичайно, позитивні квитанції теж можуть бути розіслані шлюзом помилково. Тому, я би радив у такому випадку зателефонувати до ДПІ чи ПФУ та поцікавитися про долю вашого звіту.

sikorskay68@ukr.net
19.10.2017, 06:18

Нет квитанции № 2 по ЕСВ

Віталій Міхов
19.10.2017, 10:48

Я писав вище рецепт щодо цього.

Напевно, ДФС вам цю квитанцію не надіслала через якісь технічні проблеми.
Спробуйте для цього ЄСВ зробити повторне відправлення (у контекстному меню - "Відправити повторно").

Віталій Міхов

shapi@i.ua
06.11.2017, 13:32

що робить у мене не приходе 2-га квытанцыя пише -ERR/AUTH/Web login reguired;https://suport.google.com.mail/answer/78754

Віталій Міхов
06.11.2017, 14:08

Спробуйте вимкнути двохетапну аутентифікацію гугла - https://support.google.com/accounts/answer/1064203?hl=ua

korpovtvk@ukr.net
10.01.2018, 11:05

Добрий день! Підскажіть, будь ласка, відправила вчора звіт з ЄСВ, прийшла 0 та 1 квитанції, а ось 2ї чомусь ще немає. в чому може бути причина?

Віталій Міхов
10.01.2018, 11:47

Причина, скоріше за все, у цьому - http://sfs.gov.ua/anonsi/17402.html

korpovtvk@ukr.net
10.01.2018, 14:14

Дякую!

tanya@lbm.ck.ua
11.01.2018, 19:35

Коллеги и коллежанки! У кого уже есть 2 кв. по ЕСВ? отправила 9 числа, инспектор в ПФ говорит, что все правильно у них загрузилось, а квит. от ДФС нет. Дозвониться на гор. линию нереально.

Віталій Міхов
12.01.2018, 11:24

Спробуйте для цього звіту: у контекстному меню - "відправити повторно". Можуть надійти "загублені" квитанції.

narod26914042@rambler.ru
12.01.2018, 12:47

Здравствуйте! Отправила отчет по ЕСВ 11.01.2018 за декабрь 2017 как обычно. Светится статус "відправлений". Но ничего вообще не пришло в ответ. Ни что доставлений, ни тем более квитанци №1,2. А раньше ответы приходили почти мгновенно,проблем не было. Одесса. Все сертификаты действующие и лицензия тоже до июля 18г. С чем это может быть связано? И что делать?

Віталій Міхов
12.01.2018, 13:06

Щодо причин цієї ситуації вам треба дзвонити до ДФС, оскільки саме вони опікуються квитанціями.
А що іще можна зробити у такій ситуації - я написав просто над вашим повідомленням. Дивно, що ви не побачили.
ПС. Дублювати повідомлення у різних темах не варто.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua