Помилка під час отримання повідомлень

finzarda@ukr.net
27.09.2017, 12:52

Помилка при отриманні пошти: a0001 NO IMAP/POP3 access disabled. To enable visit Settings in web interface, see http://wiki.ukr.net/POP3 for details

Віталій Міхов
27.09.2017, 14:45
finzarda@ukr.net
27.09.2017, 16:54

Дякую

svetlana_chernyakova@ukr.net
30.09.2017, 21:20

отправил еще утром розрахунок коригування по ПДВ, а вместо квитанций выскакивает - Відбулися помилки під час отримання повідомлень.

Помилка при отриманні пошти: The unknown error was occured: 80090330. Отключил антивирусник, проверил обновление - безрезультатно...

svetlana_chernyakova@ukr.net
30.09.2017, 21:58

а вот еще - Відбулися помилки під час отримання повідомлень.

Помилка при отриманні пошти: Программа на вашем хост-компьютере разорвала установленное подключение. что делать??? как-бы кроме Сонаты ничего не открыто

Віталій Міхов
02.10.2017, 09:47

Це - "діяльність" сторонньої програми на вашому комп'ютері, яка заважає Сонаті отримати доступ до інтернет.
Це може бути антивірус (деякі з них блокують активність навіть після відключення - частина функціоналу все-одно працює), проксі-сервер, робочий сервер підприємства, віруси або помилки операційної системи.

dzmlkml@gmail.com
10.10.2017, 10:06

Відбулися помилки під час отримання повідомлень.

Помилка при отриманні пошти: * NO [WEBALERT https://accounts.google.com/signin/continue?sarp=1&scc=1&plt=AKgnsbt6j_kgE9syMrI0VApmkHd94fcvNDyMvnxatd9Mj-AcYgPRBaSV8jR-brWzOrmm1fSlVUvP5GagQ7UPA3GSQNbTIAG924gTIeyH5Q1ZSzwn46x_53fbEcPxi8Xzu98uk6NCEEN3xmj9mul22kA34rdoKyVYNzpQDT9Glpm6_Dp9VXYwE9-AWa_t2yvisoNAa6QR6HRNvdgh1vzhXGcSfXIzTnQTpII4iOaA5X4M-2juxsc2maM] Web login required. a0001 NO [ALERT] Please log in via your web browser: https://support.google.com/mail/accounts/answer/78754 (Failure)

Віталій Міхов
10.10.2017, 11:57

Вам треба зайти до пошти через браузер. Докладніше тут - https://support.google.com/mail/accounts/answer/78754

geleylena@ukr.net
30.11.2017, 08:58

При нажатии "Перевірка пошти" приходит уведомление "Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка видалення квитанції за прямим доступом. Помилка перевірки підпису". Что нужно сделать,чтоб скачать квитанции?

Віталій Міхов
30.11.2017, 10:52

Что нужно сделать,чтоб скачать квитанции?

geleylena@ukr.net

Зачекати, поки сервери ДФС відновлять свою роботу. Наразі не працює пряме з'єднання, через це ви і отримуєте таку помилку. Ми можемо тільки чекати виправлення ситуації від податкової.

riyana@ukr.net
30.11.2017, 12:15

Задовбала та податкова.Від 8-ї години ранку не приходять витяги.

Віталій Міхов
30.11.2017, 12:17

Користувачі кажуть, що потихеньку почали надходити квитанції та витяги.

riyana@ukr.net
30.11.2017, 12:39

"Потихеньку "-це голосно сказано.Мені від ранку прийшов один витяг про електронне адміністрування ПДВ і все.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua