Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.22.6
Додано:
Виправлено:
Після оновлення, знову відсутня у де-яких ПН (наразі тільки філій) дата реєстрації, усі варіанти, які ВИ пропонували - перебрані.
Тобто, до оновлення саме у цих ПН була дата реєстрації, а одразу після оновлення (нічого більше не робили) вона у них зникла?
ПС. Зробіть для них "Запит до ЄРДПН - Перевірити стан виділених..." та почекайте надходження відповідного витягу - стан повинен змінитися.
попыталась установить обновление - почему-то не обновляется сама- выдало ошибку- код 5 отказано в доступе- установка с правами админа
На оновленні 0.22.5 - відправляємо запит, надходить витяг з податковими (де-які не мали дату реєстрації, на такі ПН робимо "Запит до ЄРДПН - Перевірити стан виділених...", через де-який час надходить витяг і з'являється дата реєстрації. А після оновлення 0.22.6 відправляємо запит, надходить витяг з новими податковими, яких раніш не було в базі, де-які не мали дату реєстрації, на такі ПН робимо "Запит до ЄРДПН - Перевірити стан виділених...", через де-який час надходить витяг і як не було дати реєстрації так і не має, усі варіанти, які ВИ пропонували, щоб отримати дату реєстрації - в попередніх темах, перебрані.
amasonka21@yandex.ru, https://sonata.biz.ua/topic/1480#end ПС. Переконайтеся, що від імені адміністратора запускається сам інсталятор (файл встановлення), а не Соната. Окрім того, треба спробувати встановити від адміністратора, окремим пунктом у контекстному меню. Просто встановлення під користувачем-адміністратором може не дати ефекту.
U3HIK@ukr.net, зателефонуйте до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support, оскільки ваша проблема може мати індивідуальний характер і, скоріше за все, треба буде до вас віддалено підключитися.
Проблема з неможливістю отримати дату реєстрації від філій вже існувала раніше. Встановивши оновлення 0.22.5 змогли отримати дату реєстрації від філій, так що це проблема оновлення 0.22.6.
Проблема описана U3HIK@ukr.net проявилась і у нас, симптоми як під копірку...
Так, розробники знайшли цю помилку.
У наступному оновленні вона буде виправлена (дати та стан виправляться автоматично).
Очікуємо сьогодні-завтра.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua