При импорте перезаписывает документ с тем же номером...

sunweb@hotmail.ru
18.08.2017, 14:26

При импорте перезаписывает документ с тем же номером даже если по нему уже были получены квитанции. Хорошо еще, что мы набили шишки на непринятых. Можете добавить диалог с выбором, для переименования/перезаписи номера документа, если такой уже существует?

Віталій Міхов
19.08.2017, 12:49

Ні, не перезаписує.
Якщо справа стосується накладних, то при їх імпорті через вікно "Імпорт файлів" Соната каже, що така накладна вже є і не імпортує.
Якщо імпортується звіт, то результат залежить від налаштування "Меню - Налаштування - Документи - Автоматично змінювати номер у періоді...": або при імпорті відбудеться помилка, або документ імпортується під іншим номером (тоді квитанції нікуди не дінуться, і залишаться під попереднім документом).
ПС. Все це справедливо для Сонати актуальної версії (принаймні 0.22 та вище).

sunweb@hotmail.ru
19.08.2017, 14:16

Вы уверены? На 0.22.4 или 0.22.4.1 воспроизводилось несколько раз. Никаких предупреждений и переименований(в настройках галочка о переименовании стоит).

Віталій Міхов
20.08.2017, 12:20

Вы уверены?

sunweb@hotmail.ru

Так, бо я буквально учора перевірив цю ситуацію.
Зателефонуйте до нашої техпідтримки у понеділок і вони з'ясують, що саме не так у вас відбувається - https://sonata.biz.ua/help/support

egenispp@gmail.com
07.11.2017, 16:56

Тільки що така сама ситуація - прийшла квитанція №1 (не прийнято) і одночасно підтягнуло РК автоматично з серверу - випадково імпортувала поверх неправильний РК - ніяких повідомлень - щезли всі квитанції - в кошику порожньо- РК без квитанцій ніби тільки 1й раз затягнула,в журналі пише що успішло видалено і саму накладну і квитанції - немає жодного сліду. Можна якось відновити РК або перезатягнути з серверу?

Віталій Міхов
07.11.2017, 17:00

Не зовсім зрозуміло, що у вас відбулося.

прийшла квитанція №1 (не прийнято) і одночасно підтягнуло РК автоматично з серверу - випадково імпортувала поверх неправильний РК - ніяких повідомлень

egenispp@gmail.com

Тобто, ви надіслали якийсь РК на реєстрацію (на нього прийшла квитанція №1), отримали окремо ще якийсь РК з серверу (якого саме - серверу обміну чи ЄДРПН?), а потім вручну через імпорт файлів імпортували ще й третій РК? І вони усі виявилися з однаковим іменем файлу та затерлися?

egenispp@gmail.com
07.11.2017, 17:11

так, вчора спочатку завантажила від постачальника - зараз зрозуміла - непідписаний він мені кинув РК, відправила, коли отримувала квитанції - прийшло повідомлення, що отримано технологічну квитанцію і "податкову накладну" (мабуть її, бо інших не було), я не подумала її вивантажити чи зробити інші дії , сьогодні прийшла квит №1 "не прийнято" (порушено порядок накладання підписів), але я щось не подумала нічого не чіпати, спробувати вивантажити щось - перезавантажила отриманий від постачальника непідписаний РК. Сказав "Імпорт", що все "Успішно" - все щезло, лишився тільки свіжозавантажений РК (відповідно його апріорі не прийме - знов буде та ж помилка)

egenispp@gmail.com
07.11.2017, 17:12

а всі квитанції - і технологічна і №1 що не прийнято і повідомлення - все щезло - нічого не бачу

egenispp@gmail.com
07.11.2017, 17:14

Мабуть просто перезаписало РК, а все до до неї прикладалося - повидаляло

egenispp@gmail.com
07.11.2017, 17:34

Десь в сонаті зберігаються завантажені з серверу ДФС податкові накладні - щоб серед них пошукати, перезавантажити і зареєструвати?

Віталій Міхов
08.11.2017, 10:51

Якщо "перезаписався" той РК, на який прийшла квитанція №1 з помилкою, то навіщо вам його відновлювати - він же все-одно некоректно сформований (без підпису продавця) та не прийнятий?

спробувати вивантажити щось - перезавантажила отриманий від постачальника непідписаний РК. Сказав "Імпорт", що все "Успішно" - все щезло, лишився тільки свіжозавантажений РК (відповідно його апріорі не прийме - знов буде та ж помилка)

egenispp@gmail.com

Так, якщо ви імпортували знову той самий файл, то він може затерти неприйнятий РК. Але по суті тут немає ніякої різниці. І той РК, що був неприйнятий, і той що ви імпортували потім ненароком - вони обидва некоректні (бо без підпису продавця) і обидва вам не потрібні.
Вам треба видалити усі ці некоректні РК з програми й усі їх файли з папок, де вони у вас є (щоб потім знову не переплутати), та повідомити продавця, щоб він надіслав вам цей РК у потрібному вигляді (підписаний). Тоді вже підписуйте його зверху своїм підписом та відправляйте на реєстрацію.

Десь в сонаті зберігаються завантажені з серверу ДФС податкові накладні - щоб серед них пошукати, перезавантажити і зареєструвати?

egenispp@gmail.com

У базі даних профілю, їх не можна дістати іншим способом, як через програму. Окрім того документи з однаковою назвою файлу перезатираються (так само, як і файли у папці).

egenispp@gmail.com
08.11.2017, 13:31

дякую. Я так і зрозуміла, що перезаписуються - попросила вислати підписаний РК від постачальника. Спробую зареєструвати.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua