Обмен НН с Арт-Звит

sunweb@hotmail.ru
16.08.2017, 11:51

Здравствуйте. Не можем обменяться НН с контрагентом из Сонаты. Подскажите, что мы делаем не так? Что мы хотим: В Сонате мы подписать корректировку -> отправить контрагенту в Арт-Звит -> в Арт-Звите нужно подписать и отправить в налоговую. Что пробовали: 1) Автоматом из Сонаты отправили в Арт-Звит, но ничего не дошло. Оно может автоматом работать, оно ведь просто через сервер ДФС перекидывается или нет? 2) В Арт-Звит вручную подписанная в Сонате НН не затянулась. На стороне контрагента создали профиль в бесплатной Сонате завели там конрагента(нас). Попытались обменяться(Соната лицензия -> Соната бесплатная), но не получилось, это ограничение бесплатной версии?

Можете подсказать как можно обменяться между Сонатой и Арт-Звитом?

Віталій Міхов
16.08.2017, 12:28

Обмін через сервер ДФС був недоступний два дні через проблеми на цьому сервері. Зараз ніби вже працює.
Для обміну через сервер ДФС у Сонаті (у поштових налаштуваннях профілю) повинно бути вказано "обмін РК - через сервер ДФС". Після цього просто відправляєте РК контрагенту зі списку накладних.
Якщо програма контрагента-отримувача підтримує роботу із сервером обміну ДФС (та якщо цей сервер працює), то проблем при передачі не буде.

В Арт-Звит вручную подписанная в Сонате НН не затянулась.

У таких випадках у Сонаті треба робити "Експорт - Для контрагента", тому що інші варіанти формується інакше. Це буде такий спосіб, який використовується і при обміні через сервер ДФС. Якщо інша програма не зможе імпортувати такий файл РК, то питання вже буде до неї, чому так.

Попытались обменяться(Соната лицензия -> Соната бесплатная), но не получилось, это ограничение бесплатной версии?

Для всіх ліцензійних обмежень Сонати користувач інформується про це відповідним повідомленням про те, що "поточна ліцензія не дозволяє" щось там зробити. У вас у цій ситуації була саме така помилка чи якась інша? Чи взагалі помилок не було - що тоді відбувалося? Треба більше конкретики. На основі "не получилось" ми не можемо нічого визначити.

sunweb@hotmail.ru
16.08.2017, 13:09

"Експорт - Для контрагента" не сработало на стороне Арт-Звита, поэтому решили поробовать через Сонату. В бесплатной Сонате не было никаких ошибок, РК просто не подтянулась, но раз вы говорите, что были какие-то проблемы на сервере возможно поэтому.

Віталій Міхов
16.08.2017, 14:13

На даний момент сервер обміну працює. Спробуйте знову.

sunweb@hotmail.ru
17.08.2017, 11:36

Попробовали еще раз. Вариант Соната -> Соната. РК пришел. Подписали, проверили подписи(все 3 на месте), отправили в налоговую, в первой квитанции выдает ошибку о неправильной последовательности подписей и видит только 2 из 3.

Проверка подписей

Ошибка в Квитанции №1

Віталій Міхов
17.08.2017, 11:52

Таке може бути, якщо ви вже відправляли цей самий РК на реєстрацію раніше із некоректними підписами. У такому випадку ДФС може надіслати вам попередню помилкову квитанцію.
Щоб уникнути цього, треба продавцю створити копію цього РК, у його властивостях змінити номер у періоді на такий, що точно не використовувався (наприклад +1000), підписати та відправити контрагенту (покупцю). Покупець діє за старою схемою - просто підписує зверху, перевіряє наявність усіх підписів у властивостях та відправляє на реєстрацію.
ПС. Також така ситуація може виникнути через помилки на шлюзі ДФС.

sunweb@hotmail.ru
17.08.2017, 16:48

Попробовали опять таже ошибка в квитанции.

Віталій Міхов
17.08.2017, 19:56

Спробуйте ще звернутися до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
Але, скоріше за все, доведеться дзвонити на гарячу лінію шлюзу ДФС.

sunweb@hotmail.ru
18.08.2017, 14:18

Еще раз сделали, автоматом отчет долго не подтягивался со стороны контрагента, импортировали, квитанции пол дня не приходили, но потом все пришло и принялось.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua