Завантаження...

Не прийшли квитанції

maria30-09@yandex.ru
21.10.2016, 10:08

17.10.2016 я відправила в Фіскальну службу звіти по ЄСВ, 1-ДФ, декларацію єдиного податку, отримала повідомлення та квитанцію № 1, а № 2 до сих пір немає. Що робити?

Віталій Міхов
21.10.2016, 11:11

Почитати інструкцію - http://sonata.biz.ua/help/problemy_ne_pryhodjat_kvytanziji.html

chta@rnpp.atom.gov.ua
22.11.2016, 16:28

Квитанція №2 дуже часто приходить із затримкою. Раніше (в якійсь версії, не пам'ятаю в якій )ви виправляли дану помилку. Після оновлення 0.19.5 знову відбуваються затримки. - (http://sonata.biz.ua/help/problemy_ne_pryhodjat_kvytanziji.html - все добре) Чи затримки через податкову?

Віталій Міхов
23.11.2016, 11:13

Раніше (в якійсь версії, не пам'ятаю в якій )ви виправляли дану помилку.

Наскільки я пам'ятаю, у нас не було проблем із прийняттям квитанцій, що були викликані саме Сонатою. Принаймні протягом останнього року.
Якщо квитанція №1 або повідомлення приходить оперативно, то програма не має відношення до затримок квитанції №2. Оскільки, з точки зору Сонати, усі квитанції однакові і доставляються однаковим способом.

piponcik@ukr.net
02.12.2016, 11:44

Со вчерашнего дня не получены квитанции по отчету ЕСВ и НДС,что происходит?опять ДФС глючит?

piponcik@ukr.net
02.12.2016, 11:57

нет ни повидомлення ни квитанций,хоть ответ на запит за сегодня пришел,что делать?

Віталій Міхов
02.12.2016, 14:26

Деякі клієнти писали, що зранку були проблеми із квитанціями. Спробуйте отримати у Сонаті повідомлення зараз.

piponcik@ukr.net
07.12.2016, 12:42

их нет до сих пор! уже 7 число!

Віталій Міхов
07.12.2016, 14:01

Тоді вам треба ознайомитися з наступною довідкою - http://sonata.biz.ua/help/problemy_ne_pryhodjat_kvytanziji.html та спробувати зробити покроково, що там вказано.

zvit3032121773@meta.ua
17.01.2017, 12:09

не приходить квитанція №2 вже чотири дні, що робити? де можна отримати цю квитанцію, якщо вона прийнята?

Віталій Міхов
17.01.2017, 15:37

Прочитайте уважніше моє попереднє повідомлення.

lyal1965@gmail.com
24.01.2017, 09:57

відправила запити до ЄДР податкових накладних, другий день нема навіть повідомлення, в статусі значиться відправлено

Віталій Міхов
24.01.2017, 12:01

Прочитайте уважніше моє попереднє повідомлення.

Віталій Міхов

lyal1965@gmail.com
24.01.2017, 14:38

Все отримала, спасибі

Светлана (vetka00450045@ukr.net)
03.04.2017, 12:11

Регестрирую налоговую накладную виписаную за 20 число у меня улуга електромонтажні роботи . Как я прочитала все интрукции я должна заполнить поле 3,3 и указать там 43.21.10-00.90 но оно не регистритрует ее вообще

Віталій Міхов
03.04.2017, 12:36

но оно не регистритрует ее вообще

vetka00450045@ukr.net

Хто "воно"? Якщо ви маєте на увазі, що ДФС вам у відповідь на таку накладну надсилає квитанцію з помилкою - то це питання до ДФС, оскільки Соната не має ніякого відношення до вмісту квитанцій. У такому випадку вам треба зателефонувати до місцевої ДПІ або на шлюз ДФС за поясненнями.
Якщо ж ви маєте на увазі щось інше, то опишіть докладніше свою ситуацію (насамперед - що конкретно відбувається, і чому ви вважаєте, що це не правильно).

Светлана (vetka00450045@ukr.net)
03.04.2017, 13:09

Да извените немного некоректно написала . Вообще не могу отправить накладную до ДФС я понимаю что это не Ваша ошибки . Думаю что это все шлюз Дфс . Просто читала форум видела что у людей была проблема тоже с регистрацией накладных (в часности кодов накладних по столбикам 3.1-3.3 ). Также прочитала что дфс работает над устранением ошибки по дополнению справочников кодов из за этого они не регистрировались . А на сегодняшний день не нашла чтобы кто то писал об этом на Вашем форуме . Вот и спросила , может кто что знает . Просто 27.03.2017 все регисрировалось у меня . Пару дней не было в городе, сегодня надо срочно зарегисрировать накладную а она не регестрируется . Если отправляю без заполениых столбиков 3.1.или 3.3 то не принимает пишет (Документ не може бути прийнятий - рядок 1. Не визначений код товару згідно УКТЗЕД. Если указываю код пишет( Поле 'послуги згідно з ДКПП'. Значення не відповідає шаблону введення) указывала уже и по правелам с точками и пробелами . Вобщем по раз ному всеравно или вообще пишет просто Відправлений . Помогите если что то может знаете что может быть не так.

Віталій Міхов
03.04.2017, 19:20

Если отправляю без заполениых столбиков 3.1.или 3.3 то не принимает пишет (Документ не може бути прийнятий - рядок 1. Не визначений код товару згідно УКТЗЕД. Если указываю код пишет( Поле 'послуги згідно з ДКПП'. Значення не відповідає шаблону введення) указывала уже и по правелам с точками и пробелами .

Светлана (vetka00450045@ukr.net)

У ДКПП за форматом пробілів бути не повинно.
Якщо у вас не експорт-імпорт, то спробуйте вказати код послуги на рівні чотирьох перших знаків (43.21 у тому випадку, про який ви вище писали). Наскільки я знаю, повний код обов'язковий тільки для експортно-імпортних товарів та послуг.
Якщо нічого не допоможе, то вам треба звернутися до ДФС (спочатку - до місцевої ДПІ), можливо, вони порадять, що саме треба заповнювати.

ПС. Якщо накладні точно з таким кодом у вас коректно реєструвалися кілька днів тому, то я би порадив трохи зачекати і спробувати зареєструвати копію вашої накладної дещо пізніше (завтра-післязавтра). Оскільки через велику кількість нових форм (ПДВ) та введення у дію реєстру автоматичного відшкодування, шлюз ДФС останніми днями працює дуже погано.

tanya@lbm.ck.ua
03.04.2017, 20:59

Проблема та же уже больше 3 часов висят налоговые в статусе "отправленные" бездыханно. Сделала запрос на получение налоговых за период пришли ответы без "поведомлення" про отримання. Это так теперь должно быть или чудеса от ДФС продолжаются? И опять нигде нет никакой информации только, что узнаем друг у друга!!

devil_1@inbox.ru
04.04.2017, 10:30

tanya@lbm.ck.ua, аналогичная ситуация: существуют проблемы с апреля 2017 с регистрацией НН в ЕРНН. НН не регистрируются, квитанции не приходят. Повторная отправка НН не приносит результата.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua