Здравствуйте. Нынче утром отправила запросы на налоговые накладные в реестр. Через 10 минут, при попытке получить ответ из реестра появилась такая ошибка a0001 NO account closed or need to change password. От чего это может быть?
Добавлю, может, кому поможет. Я зашла в свои почтовые ящики под своими логинами и паролями, закрыла, открыла Сонату. Ошибка эта больше не появлялась.
"NO account closed or need to change password" як раз і каже, що вам треба відновити свій поштовий акаунт або змінити у ньому пароль.
Виталий, спасибо. Просто раньше, когда я пользовалась ящиками другого почтового агента, такие вопросы не возникали.
Здраствуйте! заходил на погту и выходил и менял пароль и все равно не помагает, что делать?
Точно така сама помилка у вас - "NO account closed or need to change password"? У такому разі зверніться до технічної підтримки вашого поштового сервісу.
Добрый день! При получении почты в "Сонате" появлялось сообщение "Ошибка a0001 NO account closed or need to change password". Прочитала на форуме, что нужно зайти в свой почтовый ящик. Так и сделала, но пришлось сменить пароль (т.к. забыла его). В текущем профиле на "Сонате" также сменила информацию о пароле. "Соната" прислала тестовое письмо на мой ящик. Письмо получено, все ок. Но в "Сонате" теперь не приходит никаких сообщений, сообщений об ошибке тоже нет. Что посоветуете.
Так если ошибки нет, и проверку проходит ок - то все верно настроено. Вопрос в чем тогда?)
PS. В профиле предприятия в разделе Поштові налаштування поставьте отметку "використовувати пряме зэднання" - и вся отчетность кроме статистической будет отправляться не через почту, и ошибок с почтой соответственно не будет.
в "Сонате" теперь не приходит никаких сообщений, сообщений об ошибке тоже нет. Что посоветуете.
Раз нічого не надходить, то вам нічого не вислали. Що тут можна порадити.
Не надходять квитанції
Доброго дня! при перевірці пошти виникає така помилка: Помилка при отриманні пошти: a0001 NO [AUTHENTICATIONFAILED] Invalid credentials (Failure). Можете допомогти? Дякую!
Ця помилка викликана поштовим сервером і зазвичай тимчасова. Спробуйте перевірити пошту дещо пізніше.
помогите с ошибкой : a0001 NO [ALERT] Your account is not enabled for IMAP use. Please visit your Gmail settings page and enable your account for IMAP access. (Failure) Заранее спасибо
Вам треба увімкнути протокол IMAP у налаштування скриньки Gmail - https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=uk
Доброго дня! Відправила звіти 7 жовтня, квитанції намагаюся отримати сьогодні.Вибиває помилку "а0001 NO [AUTHENTICATIONFAILED] Invalid credentials (Failure)". Зайшла в поштовий акаунт через браузер - квитанції є. Перевірила налаштування пошти в Сонаті ( створені дуже давно). Відправила тестове повідомлення - прийшла відповідь "Помилка аутентифікації, неправильне ім'я або пароль". Логін та пароль правильні, доступ до менш безпечних додатків включений (пошта gmail). На інших акаунтах теж пошта gmail, але тип серверу "pop3" - все працює нормально. Що робити? Змінити тип серверу немає можливості.
Переглянула ще раз Довідку Сонати.Там сказано, що в Налаштуваннях аккаунта gmail треба включити POP для завантаження пошти і вимкнути IMAP. Чому тоді в налаштуванні профілю Сонати в поштових налаштуваннях треба вказувати тип серверу IMAP, якщо в поштовому ящику IMAP вимкнено?
Включила IMAP в налаштуваннях пошти і всі квитанції прийнялися. В Довідці Сонати цей момент вказано некоректно.
Так, довідка дещо застаріла. Додамо також пункт про необхідність увімкнення IMAP.
Там сказано, що в Налаштуваннях аккаунта gmail треба включити POP для завантаження пошти і вимкнути IMAP.
Ні, у довідці не написано, що треба вимкнути IMAP. Про нього взагалі не написано, це буде виправлено.
Здравствуйте возникает ошибка: Помилка при отриманні пошти: a0001 NO [AUTHENTICATIONFAILED] Invalid credentials (Failure). в настройках почты gmail включен POP и IMAP. в акаунт вхожу, доступ есть. в настройках почты сонаты прямое соединение.
Можливо, в поштовому акаунті налаштовано пароль для програм або двофакторна авторизація, або треба увімкнути доступ для сторонніх додатків.
ПС. Якщо у звітності використовуєте пряме з'єднання, тоді у поштових налаштуваннях профілю Сонати зніміть галку "Перевіряти поштову скриньку".
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua