Доброго дня! Підкажіть будь-ласка я вирішити наступну проблему. Заповнили Фінансовий звіт S0110011, підписали, а коли почали відправляти отримали повідомлення наступного змісту "Timeout error occured". І так вже тиждень. Всі інші звіти та декларації нормально реєструються. Можливо необхідно щось в налаштуванях змінити?
Доброго дня у мене теж помилку видає при відправці звіту Фінансовий звіт S0110011...Відбулася помилка підчас отримання повідомлень. Відбулася помилка приотриманні пошти: а0001No Account closed or need to change password, пароль якийсь требує
Доброго дня! При створенні нового а також при кожному наступному відкритті уже створеного звіту за формою S0110011 появляється віконце "Ошибка сценария" - як вирішити таку проблему?
Timeout error occured
у Сонати немає доступу до серверу вашої поштової скриньки. На заваді може стати антивірус, файрвол, проксі-сервер, провайдер тощо. Цим питанням повинен зайнятися системний спеціаліст.
Account closed or need to change password
"Акаунт заблоковано або потрібно змінити пароль". Це про поштову скриньку. Зайдіть до своєї пошти через браузер та зробіть те, що від вас там вимагатимуть.
появляється віконце "Ошибка сценария" - як вирішити таку проблему?
Це не проблема, оскільки дана помилка ні на що не впливає, тільки заважає при відкритті звіту. Не зважайте на неї, у наступній версії буде прибрана.
Віталій, скажіть будь-ласка як таке може бути"у сонати немає доступу до серверу вашої поштової скриньки" в той же час коли всі податкові накладні та звіти реєструються у звичайному режимі, і квитанції соната підтягує від дфс нормально? Скринька одна для звітів як до ДФС так і до органів статитики.
всі податкові накладні та звіти реєструються у звичайному режимі
если в почтовых настройках стоит отметка "використовувати пряме зэднання" - то ЕСВ отчеты и ДФС (за исключением финансовых S) отправляются с помощью прямого соединения БЕЗ использования почты, указанной в Сонате
No Account closed or need to change password
зайдите на почту через веб интерфейс, проверьте или смените пароль, возможно почтовый аккаунт был заблокирован по причине неактивности
Віталій, скажіть будь-ласка як таке може бути"у сонати немає доступу до серверу вашої поштової скриньки" в той же час коли всі податкові накладні та звіти реєструються у звичайному режимі, і квитанції соната підтягує від дфс нормально? Скринька одна для звітів як до ДФС так і до органів статитики.
Так, до речі це може бути помилка від спроби з'єднання з сервером обміну ДФС (може він не працює зараз). Якщо помилка зберігається, спробуйте вимкнути галку "Отримувати розрахунки коригування з серверу ДФС" у налаштуваннях поштового акаунту в профілі. Щоправда, при цьому ви не зможете їх отримувати звідти від контрагентів.
Доброго дня, Віталій. Формую звіт S 011011 за ІІ півріччя 2016р. І видає наступну інформацію: "1. Баланс на 31.12.2016р." Чому? А в звіті про фінансові результати за ІІ - півріччя 2016 р. При здачі звіту за І квартал все було добре. Дякую.
ІІ півріччя 2016р
начинается 01 07 2016 и заканчивается 31 12 2016. наверное нужно II КВАРТАЛ?
у меня такая же проблема "Формую звіт S 011011 за ІІ півріччя 2016р. І видає наступну інформацію: "1. Баланс на 31.12.2016р." Чому? А в звіті про фінансові результати за ІІ - півріччя 2016 р." а за II квартал вообще такой формы нет. Отчет не принят
Навіщо ви формуєте звіт за друге півріччя, коли зараз липень, а не січень?
Вам же за перше півріччя треба подати звіт. Значить перше півріччя і треба обирати при його створенні, це ж очевидно.
Доброго дня! Вчора скинула фінансовий звіт 1-м за 1 півріччя, прийшла лише квитанція №1, а квитанції №2 так і немає. в чому причина?
у меня тоже нет 2-й квитанции со вчерашнего дня
разом з фінансовим звітом ще й здавали капітальні інвестиції. квитанція №2 прийшла на капітальні інвестиції, а на фінансовий звіт немає. тому причина в чому іншому. така ситуація по наших 4х фірмах. з поштою все добре
квитанція №2 прийшла на капітальні інвестиції, а на фінансовий звіт немає. тому причина в чому іншому.
У іншому порівняно з чим? Ви усе перепробували?
За тим посиланням, яке я вище давав, знизу вказано "Якщо в поштовій скриньці відсутні квитанції ви можете зателефонувати до Фіскальної служби, щоб дізнатись про стан обробки вашого звіту." І далі телефони. Ви дзвонили? Який результат?
ПС. Знову ж, якщо інші квитанції надходять нормально, то ні з поштою, ні з Сонатою проблем очевидно немає.
Доброго дня. Формую звіт S 011011 за 1 півріччя 2016р. видає наступну інформацію: "1. Баланс на 31.12.2016р." Изменить не возможно!!! В звіті про фінансові результати вказано за ІІ - півріччя 2016 р. Изменить невозможно!!! При здачі звіту за І квартал все було добре. Как можно эту проблему решить???? Отчет надо сдать до 9 августа 2016!!!
Ви формуєте їх не за перше, а за друге півріччя, судячи зі всього.
Проблему вирішити дуже просто - оберіть правильний період при створенні звіту. Зверніть увагу не на порядок розташування типів періоду ,а на їх назву.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua