Завантаження...

Помилка при перевірці пошти.

kudrik62@ukr.net
24.04.2016, 19:39

При перевірці пошти пише: Відбулася помилка під час отримань повідомлень. Відбулась помилка при отриманні пошти: a 0001 NO NO such user or invalid password.

Віталій Міхов
26.04.2016, 10:53

"NO such user or invalid password." = "Немає такого користувача або вказано некоректний пароль".
Це про поштову скриньку.

Валерий Середа, Павел Трепов
26.04.2016, 15:22

зайдите на почту через веб интерфейс, проверьте или смените пароль, возможно почтовый аккаунт был заблокирован по причине неактивности

irina.dudka@ukr.net
23.05.2016, 14:10

Добрый день. Подскажите пожалуйста. Последнее время в Сонату не подтягиваются повидомлення об отправке налоговых накладных и отчетов. При этом квитанции №1 и 2 приходят без проблем,все принято и зарегистрировано. А повидомлення не загружаются в Сонату пишет, что в тектстовом файле обнаружен недопустимый символ. По большому счету эти повидомлення не так уж и важны, так как квитанции есть и все принято, но тем не менее вопрос остается?

Віталій Міхов
23.05.2016, 17:06

Це питання зараз з'ясовується з ДФС.
Одне з двох: або податкова раптом змінила формат повідомлення, або це помилка шлюзу.

irina.dudka@ukr.net
02.06.2016, 17:04

Добрый день. Я чуть выше писала о том, что не приходят повидомлення, а квитанции №1 и 2 приходят без проблем. Сегодня эта история получила неожиданное продолжение. Я скачала последнее обновление Сонаты, и мне начали приходить эти недополученные повидомлення. Т.е.налоговая накладная зарегистрирована 31.05.2016 г. Квитанция №1 есть, в ней написано "документ прийнято", а сегодня 02.06.2016 после обновления программы наконец-то подтянулось повидомлення и там написано : "Документ НЕ прийнято. Вхідне повідомлення. Невірний формат повідомлення Відсутній або пошкоджений зашифрований блок. Файл: ..........XML Код :15 Помилка перевірки сертифіката кореневим сертифікатом АЦСК". Я уже и вытяг сделала, там есть эта налоговая накладная, и клиентам позвонила, они получили мою накладную (затянули через вытяг). Даже в налоговую дозвонилась, они подтвердили, что эта налоговая накладная успешно зарегистрирована и посоветовали обратиться к разработчикам программы. Вот я и спрашиваю, что это может быть?

Віталій Міхов
03.06.2016, 11:36

"Код 15", як вияснили, був помилкою розбору шлюзом підписів деяких ЕЦП. Нас завірили, що помилка виправлена. Зараз ви отримали старі повідомлення, які висіли на пошті чи на шлюзі, бо їх формат дещо відрізнявся від коректного і знадобилося внести деякі зміни у Сонаті.
Накладні, які ви будете реєструвати далі, повинні пройти вже без помилок та без "коду 15".

raruslana@ukr.net
08.06.2016, 22:15

При підписанні звітів видає помилку " Поштові налаштування цифрового підпису не дозволяють підписувати звіти до фіскальної служби, а коли по новому втягуєш ключ і набираєш пароль, то видає помилку "Виникла помилка при роботі з файлом сховищем сертифікатів та СВС і навіть нічого не зберігає

Віталій Міхов
09.06.2016, 09:53

Оберіть "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування". Потім перезапустіть Сонату, перевстановіть ключ та збережіть профіль.

zhilinanadya@ukr.net
06.07.2016, 12:40

Добрый день! При проверке почты выскакиевает ошибка: -err failed to get message data! Что с этим делать?

fkc1953@ukr.net
06.07.2016, 13:18

У мене така ж проблема. Квитанції отримати неможливо.

Віталій Міхов
06.07.2016, 14:56

Наскільки нам відомо, на серверах Ukr.net мають місце технічні роботи, тому зі вчорашнього дня ця пошта працює з перебоями.
Раджу трохи зачекати, скористатися прямим з'єднанням або іншою поштою.

dko_2010@ukr.net
11.07.2016, 22:57

ukr.net убрал поддержку pop3 протокола. Зайдите на свой почтовый аккаунт и включите IMAP в настройках. Так же включите его в настройках сонаты. Укажите пароль и логин заново. Для нового протокола они не подхватываются из старого набора настроек

Віталій Міхов
12.07.2016, 10:23

Укажите пароль и логин заново. Для нового протокола они не подхватываются из старого набора настроек

Не треба нічого вказувати заново. І підтягуватися нічого не повинно - просто все залишається на місці. У Сонаті змінюєте "тип серверу" та зберігаєте акаунт, все.

dko_2010@ukr.net
12.07.2016, 11:52

Нi. Треба ввести. Я перевiряв. Можливо це була помилка попередньоi версii

Віталій Міхов
12.07.2016, 17:07

Я теж перевіряв) У версії 0.18.6.2 достатньо змінити тип серверу. Причому, у цій частині програми вже певний час нічого не змінювалося.

honey-2007@yandex.ru
18.07.2016, 09:54

Доброе утро!сегодня с 8 утра пытаюсь проверить почту. "перевірка повідомлень" грузится и не открывается ничего.уже перезагружала,огбновляла,меняла аккаунт с укрнет на яндекс и ничего.подскажите,что делать!

Віталій Міхов
18.07.2016, 11:04

А що повинно відкриватися?
Перевірка повідомлень перевіряє повідомлення на пошті та на шлюзі ДФС. Вона нічого не відкриває.
Ознайомтеся з інструкцією - http://sonata.biz.ua/help/doc_kvytanziji_ta_povidomlennja.html

honey-2007@yandex.ru
18.07.2016, 11:33

не показывает принятые сообщения.соответственно, не могу просмотреть квитанции...и вообще никакие больше операции не возможно произвести!

Віталій Міхов
18.07.2016, 12:23

Можливо, у вашій поштовій скриньці дуже багато зайвих листів (що не стосуються звітності).
У іншому випадку вам треба звернутися до нашої технічної підтримки - http://sonata.biz.ua/help/support

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua