Розрахунок коригування

lgrinik (автор теми)

Добрий день! Після відправки Розрахунка коригування Покупцю (він працює в Медку) приходить "Технологічна квитанція" , але вона не розшифровується . Чому? Дякую.

Вiталій (адміністратор)

Ми зараз займаємося цією проблемою. Спробуйте розшифрувати у наступній версії Сонати, яка вийде найближчими днями.

velichko_nata

Подскажите, пожалуйста, в течение которого времени РКЕ(на уменьшение) от Продавца сможет увидеть и подписать Покупатель. Оба используют ПО "Соната". Спасибо.

Теж питання. У версії 01621 при відправці мінусовго РК треба тепер підписуати документ перед відправкою?

UPD

Без підпису не відправляє.

Вiталій (адміністратор)

в течение которого времени РКЕ(на уменьшение) от Продавца сможет увидеть и подписать Покупатель.

Обмежень немає. Як тільки ви приймете РКЕ від продавця, так і зможете бачити його у Сонаті. А підписати взагалі у будь-який момент можна.

У версії 01621 при відправці мінусовго РК треба тепер підписуати документ перед відправкою?

Завжди треба було. Якщо відправити без своїх підписів, то надійде помилка у квитанції.

Завжди треба було.

Раніше соната накладала підписи сама при виборі опції "відправка контрагенту"

Вiталій (адміністратор)

А, я гадав, що мається на увазі відправлення РК на реєстрацію покупцем. Подивимось.

irina.dudka

Добрый день. Подскажите пожалуйста. Я работаю с программой Соната. Мне нужно создать минусовой РК к НН и отправить его покупателю, а он в свою очередь должен этот РК зарегистрировать. Дело в том, что покупатель пользуется Медком. Раньше у меня таких ситуаций не возникало. Подскажите пожалуйста, как мне этот минусовой РК переслать покупателю в Медок?

Валерій, Павло (партнер розробника)

через сервер обмена документов ДФС (и неважно у кого какая программа): проверить в Сонате в профиле предприятия в почтовых настройках: должна стоять опция "Обмін розрахунками коригування через сервер ДФС", также стоять галочка "отримувати розрахунки коригування з серверу ДФС ". Ну и в довидниках должен быть внесен контрагент покупатель с правильным кодом ЕДРПОУ (остальные данные типа е-майла или сертификата можно пока не вносить, для обмена РК названия и кода ЕДРПОУ КА будет достаточно).

у покупателя должны также стоять такие же настройки - обмениваться и получать РК через официальный сервер обмена документов ДФС (государственный) ,а не частной конторки типа медка (НЕ медонлайн сервис или как его там)

покупатель получит РК с Вашими подписями, сверху наложит свои подпись+печать и отправит на регистрацию в ДФС

irina.dudka

День добрый. Подскажите пожалуйста, отправляю минусовой РК покупателю. Просмотрела ваш видеоурок на эту тему, там обращают внимание на то, что при отправке РК покупателю его подписывать не нужно, так как программа сама наложит подписи при отправке. А чуть выше в теме писали, что после последних обновлений нужно РК сначала подписать, а потом отправить покупателю. Вопрос: так нужно или не нужно подписывать минусовой РК перед отправкой покупателю?

Вiталій (адміністратор)

Якщо ви його підпишете, то у будь-якому разі нічого поганого з цього не буде.
З іншого боку, якщо спробуєте відправити непідписаний документ, Соната вам цього не дасть і запропонує спочатку підписати.
Тому не має значення, який варіант ви оберете, у результаті все-одно все буде коректно.

Андрей#2693

Как можно увидеть, что контрагент зарегистрировал мой минусовой "РК"?, Технологическая квитанция появилась, но не читается и не экспортируется.

Вiталій (адміністратор)

Натисніть на цьому РК (у списку накладних) правою кнопкою миші та оберіть "Запит до ЄДРПН - Перевірити статус...". Якщо РК зареєстровано, то він буде вказаний у витягу, що прийде вам у відповідь на такий запит.

ПС. Технологічна квитанція свідчить тільки про те, що контрагент отримав ваш РК, але нічого не може сказати про факт його реєстрації.

julia_trofimlyuk

Доброго дня. РК зареєстрований ще в липні місяці. Чому 16.08.16 приходить технологічна квитанція , і статус знов отриманий а не прийнятий. Хоча в квитанції №1 - прийнято документ? це дуже не зручно, потрібно перевіряти знову

Підкажіть, як вимкнути автоматичний перерахунок значень? Я не можу податкову заповнити...Дякую.

julia_trofimlyuk

підскажіть, будь ласка, що робити : не приймає ДФС РК, пише помилку: подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається - документ з іменем файлу '28080031764816J1201208100000000411020162808.XML' присутній в Архіві електронних документів з реєстраційним номером '9185194931' дата подання 06.10.16р. Але ні я, ні продавець його не відправляли на таку дату, що робити ми не знаємо. Ах да, при перевірці коректності зауваження HBOS ПІБ посадової особи не збігається з ПІБ підписанта накладної продавця. кажуть підпис від одного бухгалтера. ДОПОМОЖІТЬ

Вiталій (адміністратор)

Доброго дня. РК зареєстрований ще в липні місяці. Чому 16.08.16 приходить технологічна квитанція , і статус знов отриманий а не прийнятий. Хоча в квитанції №1 - прийнято документ? це дуже не зручно, потрібно перевіряти знову

julia_trofimlyuk@ukr.net (julia_trofimlyuk@ukr.net)

Чи остання у вас версія Сонати (0.19.5)? Що саме написано у технологічній квитанції?

Підкажіть, як вимкнути автоматичний перерахунок значень? Я не можу податкову заповнити...Дякую.

ira501@list.ru

Меню - Налаштування - Документи - зніміть галку "Автоматичний розрахунок полів".

підскажіть, будь ласка, що робити : не приймає ДФС РК, пише помилку: подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається - документ з іменем файлу '28080031764816J1201208100000000411020162808.XML' присутній в Архіві електронних документів з реєстраційним номером '9185194931' дата подання 06.10.16р. Але ні я, ні продавець його не відправляли на таку дату, що робити ми не знаємо.

julia_trofimlyuk@ukr.net (julia_trofimlyuk@ukr.net)

Якщо ДФС каже, що такий файл вже подано, то він напевно був поданий. Можливо помилково або кимось без вашого відома.
Дата подання - це не дата реєстрації, а дата внесення документу до ЄДРПН. Зазвичай, вона збігається із датою відправлення РК на реєстрацію, але може бути і пізнішою на день-два, якщо у роботі шлюзу ДФС у цей час були труднощі.
Вам я раджу зробити ряд запитів щодо отриманих ПН/РК до ЄДРПН за період десь з 15 вересня по 15 серпня, та пошукати такий реєстраційний номер у витягах. Можливо, тоді ситуація трохи проясниться.

Ах да, при перевірці коректності зауваження HBOS ПІБ посадової особи не збігається з ПІБ підписанта накладної продавця

julia_trofimlyuk@ukr.net (julia_trofimlyuk@ukr.net)

Ця перевірка орієнтована на повний збіг. Якщо на бланку вказати ініціали замість повного ПІБ, то вона також буде вискакувати. Її призначення - перестрахувати бухгалтера; якщо таке зауваження виникає, то треба просто візуально перевірити, що написано на бланку (правильне ПІБ чи ні).

кажуть підпис від одного бухгалтера. ДОПОМОЖІТЬ

julia_trofimlyuk@ukr.net (julia_trofimlyuk@ukr.net)

Хто каже і що це означає? На від'ємному РК тільки один комплект підписів?

Добрий день.

Наш контрагент(1С звітність) каже , що відправив РК на сервер. Наша Соната (налаштована, як сказано вище), при виконанні "Перевірити пошту", не отримує ничього. Як можна впевнетися, що РК таки відправлений до ДФС.

Дякую.

Вiталій (адміністратор)

Наш контрагент(1С звітність) каже , що відправив РК на сервер.

Найголовніше - на який сервер вони відправили? Обмін РК між різними програмами можливий тільки у тому випадку, якщо РК буде відправлено на сервер обміну ДФС, який саме для цього і призначений. Якщо вони в 1С використовують якийсь внутрішній "1С-ський" сервер, то звичайно Соната його не побачить.

Як можна впевнетися, що РК таки відправлений до ДФС.

Якщо документ там, то при відповідних налаштуваннях у профілі Соната його побачить. Або видасть помилку (якщо сервер ДФС чомусь не буде працювати або не буде до нього доступу).

zagorodna1978

Добрый день. Контрагент прислал мне розрахунок-коригування со своими подписями, но сделал это через электронную почту путем прикрепления файла,т.к. работаем в разных программах. Я его импортировала в программу себе, но не могу его отправить на регистрацию потому что пишет что при отправке нужны подписи как продавца так и покупателя, о при попытке подписать документ пишет "поточні налаштування підпису не дозволяють підписати документ" В чем ошибка?

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua