Завантаження...

Відновлення даних

sambrero7@gmail.com
17.12.2015, 17:47

Була переустановлена система віндовс з форматуванням старої. Як відновити свої облікові записи, підкажіть будь ласка!!!!

Віталій Міхов
18.12.2015, 07:31

Всі дані профілів зберігаються на диску С (зазвичай) - "C:\Users\користувач\AppData\Local\sonata".
Якщо системний диск було форматовано, то дані відновити скоріше за все неможливо. Хоча ви можете звернутися за допомогою до комп'ютерних спеціалістів - якщо пощастить, вони можуть відновити щось з видаленої інформації.

ПС. Також можна відновити профілі з резервної копії, якщо ви її робили раніше.

sambrero7@gmail.com
18.12.2015, 10:47

Дякую за відповідь! Так, при кожному закритті сонати, створювалась резервна копія. А де її шукати, підкажіть, будь ласка!!!

Віталій Міхов
18.12.2015, 11:51

Резерві копії зберігаються у папці, яку ви вказали у відповідних налаштуваннях програми. Якщо нічого самостійно не вказували, тоді це папка "D:\Sonata\backups".

elena701@gmail.com
03.02.2016, 11:54

Подскажите, не могу восстановить данные из резервной копии после переустановки Windows. Со старого компьютера остался файл Sonata_backup_2015_12_17.bkp, при восстановлении резервной копии программа не видит этот файл. Как еще возможно восстановление данных?

Віталій Міхов
03.02.2016, 13:54

Можливо, ви не правильно відновлюєте резервну копію? - http://sonata.biz.ua/help/reservne_kopijuvannja.html
Файли .bkp Соната бачить без проблем.

yburlak@gmail.com
01.08.2016, 14:32

У нас така ж історія, все робимо як треба, але Соната резервний файл таки не зчітує

Віталій Міхов
01.08.2016, 15:38

У користувача вище була проблема у тому, що файл копії взагалі не видно.
У вас така сама проблема чи файл видно, але не зчитується? Якщо другий варіант, то чому саме не зчитується? Яка помилка при цьому виникає?

ig_st@ukr.net
08.09.2017, 00:22

При восстановлении резервной копии восстанавливается только один профиль, а было несколько. Как исправить? При сохранении галочки стояли на всех предприятиях

Віталій Міхов
08.09.2017, 10:14

Резервну копію (файл .bkp) можна відкрити звичайним архіватором (WinRar, WinZip). Там буде папка profiles, у якій зберігаються файли профілів.
Якщо там тільки один файл - значить ви створили резервну копію тільки одного профілю і більше нічого з нього відновити неможливо.
Якщо там кілька файлів, то є можливість відновити дані інших профілів (але не завжди) - для цього відправте цю резервну копію до нас на support@sonata.biz.ua із коротким описом проблеми. Або зателефонуйте до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support

ig_st@ukr.net
11.09.2017, 22:37

Дякую. Так, там декілька профілей. Зателефоную.

z_juryj@ukr.net
15.09.2017, 16:15

При відкритті Сонати вискакує повідомлення - помилка бази профілю і просить оновити програму до остатньої версії. Після оновлення і входу у свій профіль на вкладці звіти чомусь відсутні всі звіти за 2017рік. І ще одне- в липні робилися зміни до профілю, а саме зміна електронної пошти, але тепер чомусь в профілі показує попередню адресу електронної пошти. В чому може бути причина?

Віталій Міхов
15.09.2017, 21:41

Можливо, ви перед цим відновили профіль з резервної копії, яка створювалася раніше (до зміни пошти і створення останніх звітів).

ПС. У нормальній роботі помилка з некоректною версією не виникне. Тільки якщо ви щось робили із профілями (переносили, підставляли) або експериментували з різними версіями програми (встановлювали старі версії після новіших). Усе це не рекомендується робити.

Ната
19.10.2017, 00:15

Доброго вечора! Новий компьютер.Завантажила і встановила програму.Намагаюся відновити профілі із резервної копії.Видавє помилку - Access violation at address 00CD7DB2 in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000.Допоможіть, будь-ласка!

Ната
19.10.2017, 00:16

Резервна копія зроблена в останній версії програми.

Віталій Міхов
19.10.2017, 10:53

Можливо, ця резервна копія пошкоджена.
Надішліть її нам на support@sonata.biz для аналізу.

Ната
19.10.2017, 13:39

двічі відправляла вам листа з різних поштових адрес.Листи повертаються - Повідомлення не доставлено Ваше повідомлення не вдалося доставити за адресою support@sonata.biz, оскільки віддалений сервер неправильно налаштовано. Нижче наведено докладну технічну інформацію про це. Відповідь була така:

554 : Relay access denied (maybe you need to check mail via POP3 first?). PROVERTE POCHTU V YASHIKE, A ZATEM OTPRAVTE PISMA!

Віталій Міхов
19.10.2017, 15:36

Пробачте, помилився з адесою - треба support@sonata.biz.ua
До речі, ця адреса вказана знизу на сторінці.

Ната
19.10.2017, 16:11

Відправила.Вибачте, не подумала що можна пошукати адресу ще десь)))

lagos-2014@ukr.net
19.10.2017, 23:20

Добрый вечер.Давно работаю в программе Соната.Сегодня при попытке войти в программу,выпало окно"Ошибка при инициализации приложения ( Oxc0000022 ) исключение."Одновременно появилось сообщение антивирусной программы "В файле C/ProgramFiles/Sonata/bin/BorlndMM.dII обнаружен вирус или нежелательная программа "DR/Delphi.Gen" Соната не открывается.Обнавляла,перезагружала,удаляла,снова загружала - картина одна и та же.Что делать,отказаться от Сонаты (очень жаль) или удалить антивирусник (тоже опасно) ?

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua