Була переустановлена система віндовс з форматуванням старої. Як відновити свої облікові записи, підкажіть будь ласка!!!!
Всі дані профілів зберігаються на диску С (зазвичай) - "C:\Users\користувач\AppData\Local\sonata".
Якщо системний диск було форматовано, то дані відновити скоріше за все неможливо. Хоча ви можете звернутися за допомогою до комп'ютерних спеціалістів - якщо пощастить, вони можуть відновити щось з видаленої інформації.
ПС. Також можна відновити профілі з резервної копії, якщо ви її робили раніше.
Дякую за відповідь! Так, при кожному закритті сонати, створювалась резервна копія. А де її шукати, підкажіть, будь ласка!!!
Резерві копії зберігаються у папці, яку ви вказали у відповідних налаштуваннях програми. Якщо нічого самостійно не вказували, тоді це папка "D:\Sonata\backups".
Подскажите, не могу восстановить данные из резервной копии после переустановки Windows. Со старого компьютера остался файл Sonata_backup_2015_12_17.bkp, при восстановлении резервной копии программа не видит этот файл. Как еще возможно восстановление данных?
Можливо, ви не правильно відновлюєте резервну копію? - http://sonata.biz.ua/help/reservne_kopijuvannja.html
Файли .bkp Соната бачить без проблем.
У нас така ж історія, все робимо як треба, але Соната резервний файл таки не зчітує
У користувача вище була проблема у тому, що файл копії взагалі не видно.
У вас така сама проблема чи файл видно, але не зчитується? Якщо другий варіант, то чому саме не зчитується? Яка помилка при цьому виникає?
При восстановлении резервной копии восстанавливается только один профиль, а было несколько. Как исправить? При сохранении галочки стояли на всех предприятиях
Резервну копію (файл .bkp) можна відкрити звичайним архіватором (WinRar, WinZip). Там буде папка profiles, у якій зберігаються файли профілів.
Якщо там тільки один файл - значить ви створили резервну копію тільки одного профілю і більше нічого з нього відновити неможливо.
Якщо там кілька файлів, то є можливість відновити дані інших профілів (але не завжди) - для цього відправте цю резервну копію до нас на support@sonata.biz.ua із коротким описом проблеми. Або зателефонуйте до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
Дякую. Так, там декілька профілей. Зателефоную.
При відкритті Сонати вискакує повідомлення - помилка бази профілю і просить оновити програму до остатньої версії. Після оновлення і входу у свій профіль на вкладці звіти чомусь відсутні всі звіти за 2017рік. І ще одне- в липні робилися зміни до профілю, а саме зміна електронної пошти, але тепер чомусь в профілі показує попередню адресу електронної пошти. В чому може бути причина?
Можливо, ви перед цим відновили профіль з резервної копії, яка створювалася раніше (до зміни пошти і створення останніх звітів).
ПС. У нормальній роботі помилка з некоректною версією не виникне. Тільки якщо ви щось робили із профілями (переносили, підставляли) або експериментували з різними версіями програми (встановлювали старі версії після новіших). Усе це не рекомендується робити.
Доброго вечора! Новий компьютер.Завантажила і встановила програму.Намагаюся відновити профілі із резервної копії.Видавє помилку - Access violation at address 00CD7DB2 in module 'sonata.exe'. Read of address 00000000.Допоможіть, будь-ласка!
Резервна копія зроблена в останній версії програми.
Можливо, ця резервна копія пошкоджена.
Надішліть її нам на support@sonata.biz для аналізу.
двічі відправляла вам листа з різних поштових адрес.Листи повертаються - Повідомлення не доставлено Ваше повідомлення не вдалося доставити за адресою support@sonata.biz, оскільки віддалений сервер неправильно налаштовано. Нижче наведено докладну технічну інформацію про це. Відповідь була така:
554
Пробачте, помилився з адесою - треба support@sonata.biz.ua
До речі, ця адреса вказана знизу на сторінці.
Відправила.Вибачте, не подумала що можна пошукати адресу ще десь)))
Добрый вечер.Давно работаю в программе Соната.Сегодня при попытке войти в программу,выпало окно"Ошибка при инициализации приложения ( Oxc0000022 ) исключение."Одновременно появилось сообщение антивирусной программы "В файле C/ProgramFiles/Sonata/bin/BorlndMM.dII обнаружен вирус или нежелательная программа "DR/Delphi.Gen" Соната не открывается.Обнавляла,перезагружала,удаляла,снова загружала - картина одна и та же.Что делать,отказаться от Сонаты (очень жаль) или удалить антивирусник (тоже опасно) ?
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua