Відсутній доступ до сервісу обміну ДФС

оленка
15.12.2015, 23:33

При проверке почты выдает сообщение "Відсутній доступ до сервісу обміну ДФС"

Гостья
16.12.2015, 09:59

у меня то же самое со вчерашнего вечера. правда квитанции приходят

Віталій Міхов
16.12.2015, 11:20

Це тому, що сервер обміну ДФС у той момент не працював.

nikanazaruk3991@gmail.com
05.02.2016, 15:08

не приходять квитанції пише " відсутній доступ до сервісу обміну дфс"

asicltd@ukr.net
05.02.2016, 21:30

При проверке наличия квитанций все еще выдает "Відсутній доступ до сервісу обміну ДФС!" Что с этим делать?

asicltd@ukr.net
05.02.2016, 22:43

На данный момент поменялся текст ошибки при проверке наличия квитанций. Пишет " Method Not Allowed (405) - http//109.237.89.107/ Проверила прием квитанций в Медке, все нормально приходит......

tranzitdat@gmail.com
06.02.2016, 10:36

При проверке наличия квитанций все еще выдает "Відсутній доступ до сервісу обміну ДФС!

Пофантазируем... Кто-то кому-то предложил сумму, чтоб какой-то период были проблемы с подачей отчетности у какого-то программного обеспечения... Как подтверждение,

Проверила прием квитанций в Медке, все нормально приходит

Напрашивается вывод...

Олексій Доронін (alex@iserv.km.ua)
06.02.2016, 15:35
Віталій Міхов
08.02.2016, 08:38

asicltd, це помилка серверу обміну ДФС. Вона не заважає прийняттю квитанцій.

nashovskaya@inbox.ru
08.02.2016, 09:34

tranzitdat: Пофантазируем... Кто-то кому-то...

Тут и фантазировать не нужно: либо кто-то кому-то предложил что-то, чтобы он гадил на конкурентов, либо завелся гадящий доброхот, который и форум-то не читает. В любом случае это подрывает репутацию нашего форума. Модераторы, разберитесь, пожалуйста.

chta@rnpp.atom.gov.ua
09.12.2016, 13:36

У нас виникає така помилка при спробі завантаження з серверу обміну ДФС. "Підключення до сервера обміну ДФС Помилка при роботі із сервером обміну ДФС: Received content of invalid Content-Type setting: text/html - SOAP expects "text/xml""

Віталій Міхов
09.12.2016, 17:56

Переконайтеся, що на вашому комп'ютері для Сонати відкрито доступ до серверу обміну 109.237.89.107 за 80 портом.
Можливо, має місце блокування на рівні корпоративного серверу.

chta@rnpp.atom.gov.ua
12.12.2016, 11:53

Дякую, розібралися.

chta@rnpp.atom.gov.ua
13.12.2016, 11:49

Для обміну через сервер ДФС обов'язково потрібно вказувати "Поточний поштовий акаунт". Без поштового акаунта обмін можливий?

Віталій Міхов
13.12.2016, 14:54

Ви можете замість повноцінного поштового акаунту вказати тільки електронну адресу на сторінці профілю "Контакти" - "Офіційний e-mail".
Електронна адреса респондента вказується у транспортному заголовку звіту перед відправленням (незалежно від способу відправлення). І за її відсутності буде помилка у квитанції.
Крім того, при використанні прямого з'єднання на цю пошту вам продублюють квитанції, якщо ви не забрали їх з серверу ДФС протягом певного часу.

Михайло
13.12.2016, 18:07

А зараз сервер ДФС доступний? Коли намагаємося відправити додаток до податкової контрагенту отримуємо таке: Відбулась помилка при відправці: Відсутній доступ до сервера обміну ДФС. Не удается найти сервер с таким именем или адресом - URL:http://109.237.89.107/ - SOAPAction:http://swined/Post При тому що на сам адрес http://109.237.89.107/ зайти можна.

Віталій Міхов
13.12.2016, 19:39

Якщо можете зайти через браузер, то сервер працює.
У вашій ситуації може мати місце цільове блокування спроб Сонати (або усіх незнайомих програм) дістатися до цього серверу (або будь-якого адресу в інтернеті). Це може робити антивірус, файрвол або корпоративний сервер, який роздає чи обмежує інтернет.
Для Сонати повинен бути увімкнений вхідний та вихідний доступ до серверу 109.237.89.107 за портом 80. Тоді все повинно працювати.

Михайло
14.12.2016, 09:54

Перевірили: антивірус вимикали, додали Сонату у виключення, фаєрвол вимкнений. Telnet на 109.237.89.107:80-порт працює. Проксі вимкнули.

Віталій Міхов
14.12.2016, 12:06

Таку помилку повинен вирішувати системний адміністратор на місці.
Тобто, Соната просто інформує, що їй немає доступу до серверу, а він повинен визначити, чому це відбувається. Ми вам у такій ситуацій, на жаль, можемо допомогти тільки консультаціями.

Михайло
14.12.2016, 12:11

Таку помилку повинен вирішувати системний адміністратор на місці.
Тобто, Соната просто інформує, що їй немає доступу до серверу, а він повинен визначити, чому це відбувається. Ми вам у такій ситуацій, на жаль, можемо допомогти тільки консультаціями.

Віталій Міхов

Я і є системний адмінистратор. Бухгалтер каже що тільки з цією податковою накладною проблеми.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua